A blogról

Érdekességek Londonból, Londonról - nemcsak londoniaknak.

Friss topikok

2015.07.30. 23:30 Westminster

Cameron: az Egyesült Királyság nem egy biztos rév

978eb3f15e1cd81bf5f7374e27980221db476758.jpgAzután, hogy az elmúlt napokban migránsok ezrei rohamozták meg Calais kikötőjét, hogy átjussanak Angliába, brit oldalon egyre nagyobb krízis van kialakulóban, mert egyelőre nincs megoldás az eszkalálódó problémára. Többezer kamion vesztegel az utakon, Kent megye segítséget kér a szomszédos megyéktől, mert nem tud megbírkózni a helyzettel, a helyi rendőrök alig győzik összeszedni az átszökött migránsokat, és a kormány mindezidáig alig-alig tett valamit. Most úgy tűnik, elfogyott Cameron türelme és az eddigi udvarias formulák után egy fokkal ércesebb hangot ütött meg.

A Londont Folkestonnal összekötő M20-as autópálya egy ideje parkolóként üzemel. Többezer kamion és teherautó vesztegel itt, várva, hogy végre átjusson francia oldalra. Az Operation Stacknak nevezett művelet, vagyis hogy az autópályán várakoztassák a teherjárműveket, nem újkeletű, korábban viharok vagy a Csalagútban keletkezett tűz miatt már zárták le egy-két órára az utat. 20 év alatt kb. 75-ször kellett alkalmazni ezt az eljárást. De ezen a nyáron minden megváltozott. Az elmúlt 40 napban ugyanis 24 alkalommal kellett elrendelni az útzárat. A várakozási idő pedig nem rövid. Napokban (talán hetekben?) mérhető. Jelenleg 6000 kamion várakozik, a sofőröket, akik lassacskán felélik hideg élelemtartalékaikat, a helyi Vöröskereszt látja el vízzel és olykor meleg élelemmel. 

2aba0ab300000578-3169309-image-a-7_1437502476262.jpg

A tengerparti Folkestoneban, ahol a Csalagút vége található, eközben rendőrök 148 migránst szedtek össze a város központjában. Ők azok, akiknek sikerült az átjutás Calaisban. Jelenleg folyik ellenük az eljárás. A Franciaországból érkező sofőrök tehetetlenek, hisz Calaisban lépésben tudnak csak haladni, hogy feljussanak a kompokra, ezalatt a várakozó menekültek megrohanják a rakteret, felfeszítik és befészkelik magukat. Idén eddig 10 millió font értékű friss ételt kellett kidobni, amit potyautasaik megfertőztek. Nem lehet tudni pontosan, az elmúlt hónapokban hányan lépték át illegálisan a határt, de hatszáz olyan gyermekről gondoskodik már most a kenti gyermekvédelem, akik szülő nélkül érkeztek meg és keresnek menedéket. 

A kibontakozó probléma a vakációzni induló angolokat is érinti: többeknek vissza kellett már fordulni vagy lemondani az utat a járatkimaradások, késések miatt. Cameron, aki szerint illegális bevándorlóknak nincs helyük az országban, figyelmeztette a menekülteket, hogy ki fogják utasítani őket, mert mint fogalmazott: "az Egyesült Királyság nem egy biztos kikötő". A miniszterelnök nyüzsgő rajként jellemezte az érkező szír, afgán, etióp és más származású bevándorlókat, ezzel sok jogvédő szervezet és politikus ellenszenvét kiváltva, akik xenofóbiával vádolják a jobboldali kabinetet. Cameront azonban úgy tűnik, nem hatja meg mindez: 7 millió fontot különített el, hogy francia oldalon megerősítik a Csalagút bejáratát, és hogy elriasszák a be-beugráló migránsokat, akik kockára teszik az életüket is, csak hogy bejuassanak egy vagonba vagy kamionra. Idén eddig kilencen haltak meg a próbálkozók közül, de a francia ápolók naponta (!) 50-60 embert részesítenek sürgősségi ellátásban. A vállalkozó kedv azonban láthatóan nem csökken, és amikor leszáll az éj, a sátortáborokból újra felkerekednek az emberek, hogy megpróbálkozzanak az átjutással.

62 komment

Címkék: anglia válság kent migráció menekültek migráns London Cameron migránsok ekozbenlondonban Eközbenlondonban az Egyesült Királyság nem egy biztos kikötő


A bejegyzés trackback címe:

https://ekozbenlondonban.blog.hu/api/trackback/id/tr457667114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kéne egy nick... (törölt) 2015.08.02. 12:57:07

Hoppá, csak nem vége a multikultinak?

Azt hiszem Európának vagy nagyon durván be kell keményíteni, vagy pedig pár éven belül nem lesz EU. Előbb a belső határok állnak vissza, majd mindenki egymásnak esik.

Parasztlengő az imperialistáknak 2015.08.02. 13:21:24

Büdösek lettek nekik a majomarcú atomtudósok.

Pipas 2015.08.02. 13:24:52

@Kón Bandit: Annyira sok már náluk az agysebész meg az elméleti fizikus, hogy többet nem tudnak befogadni. :D

mortullus 2015.08.02. 13:44:03

Kb. Két perce van az eu politikusainak és a tagállamok polgárainak, hogy észbe kapjanak!! Tízszer ekkora erőfeszítéseket kellene tenni az illegális határátlépők, a néger-kecskepásztor áradat megállítására.
A magyar kormánynak és hivataloknak is!! Ez idáig szinte nulla, amit képesek voltak tenni.

Legsürgősebb magyar feladatok:

- Tervezettnél kétszer élesebb pengefal

- fegyveres határőrizet vissza, tűzparanccsal!

-akik már itt vannak, visszatoloncolás azonnali hatállyal.

-migránssegítőknek és seggnyalóknak többszázezer Ft büntetés, súlyosabb esetben börtön.

mortullus 2015.08.02. 13:48:37

@mortullus: Kimondani a multikulti végét, eltemetni, közben persze szarni a szélsőliberális megmondóemberekre és a médiájuk csaholására.

Ha rövid időn belül nem tesznek hathatós intézkedéseket a mesterségesen beindított sáskajárás ellen, az EU-nak valóban vége lesz, fél évtized alatt le lesz söpörve. Ne hagyjuk, hogy a vuvuzelázó kulturálatlan, rovarmód szaporodó embertömegek elsöpörjék Európát. (Ezt Csurka István jósolta meg.)

mortullus 2015.08.02. 13:52:08

@mortullus: Bár sokat nem várok az ilyen Juncker és Schulz féle idiótáktól.
A magyar hatóságok és édes keveset tettek eddig. Ezrével grasszálnak fel-alá az országban az illegális határsértők, utaztatják őket jobbra-balra a legnépesebb városainkban.

♔batyu♔ 2015.08.02. 14:29:52

Nem értem, én azt olvastam itt az indexen, hogy a bevándorló jót tesz a gazdaságnak, Hülyék ezek az angolok?

Remélem, az LMP, MSZP, DK tiltakozott már Londonnál és az EU-nál, hogy Cameron gyűlöletet kelt.

♔batyu♔ 2015.08.02. 14:31:25

@mortullus: Igen, Orbán elég lassan lép és elég puha.

Már az elején a fejük felé lövettem volna. Aztán jöhetnek a rendőrök leesett azonosítókkal. Brüsszel úgyis tisztában van vele, hogy a magyar rendőrök azonosítója rosszul van rögzítve.

2015.08.02. 15:05:48

Rasszista, szélsőséges ország Anglia. Jobb is, hogy takarodik az EU-ból, ilyennek helye nincs a demokratikus közösségben. Kerítés helyett költenének inkább menekültellátásra, segélyekre, ingyenlakásra Londonban az afgán kecskepásztoroknak. A város mindenkié! A végén még lesz pofájuk géppuskákkal jönni, nem is européer az ilyen.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.02. 15:14:12

@mortullus:

"A magyar hatóságok és édes keveset tettek eddig. "

És még ezzel a kevéssel is ők tettek a legtöbbet.

Sajnos valamennyire figyelembe kell vennie a magyar kormánynak az EU válaszreakcióit, így csak adott pár lépéssel járhat előttük.

Az aug.elsején életbe lépett változások azért biztatóak, ha messze nem is elegendőek.

♔batyu♔ 2015.08.02. 15:22:49

@retrovírus: Van pofájuk kerítést építtetni a franciákkal az alagút másik végére.

Amiről köztudott, hogy nem akadályoz meg semmit, drága és Aushwitzra emlékeztet, továbbá saját magukat zárják börtönbe.

patkányarcúáginéni 2015.08.02. 15:57:23

Lőni vagy nem lőni, ez itt a kérdés!

DR. Smit Pal 2015.08.02. 16:26:51

@♔batyu♔: Es mikozben a Magyar keritest a fasizmus, nacizmus gyozelmenek tekintik, az Angliai keritest majd, ugyan azok a liberok, a demokracia es humanizmus diadalanak fogjak tartani. Es a kettosmerce blogban meg is magyarazzak majd, hogy ez miert nem kettosmerce. :))))

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.02. 16:40:00

@DR. Smit Pal:

"Es a kettosmerce blogban meg is magyarazzak majd, hogy ez miert nem kettosmerce. :))))"

Nem olvasom azt a szennyet, de azért kíváncsi lennék, hogyan magyarázzák ki. Mert kimagyarázzák, abban én is biztos vagyok.

Krisz11 2015.08.02. 17:34:29

A legfontosabb az lenne, hogy a betolakodókkal szembeni védekezést honvédő háborúnak nyilvánítsuk, ugyanis a szándékos vagy nem szándékos beözönlés végeredménye az európai nemzetek és civilizációk pusztulása, ha nem teszünk ellene.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.02. 17:42:47

@Krisz11:

Ekkora beáramló tömeg mellett már amúgy is lehetetlen megállapítani, ki a valódi menekült és ki nem - függetlenül attól, vajon egyébként lehetséges lenne-e (eldobott papírok és hasonlók miatt).

Innentől félre lehet - és kell - tenni a humanitárius maszlagot, és arra korlátozni, amire célszerű: a mihamarabbi visszatoloncolásig valahogy ellátni a migránsokat, aztán menjenek hgaza és vigyék magukkal í hírt, hogy Európába nem érdemes jönni.

Paul Summers 2015.08.02. 17:57:58

Aki Szíriából vagy Irakból jön jogosult lenne a menekültstátusztra, de mondjuk én is jogosult lennék tisztességes egészségügyi ellátásra vagy közigazgatásra. Erre mit kapok, egy gyenge minőségű egészségügyet és egy arogáns, öntelt közigazgatást.
Papíron jól mutat a demokrácia, a valóságban pedig a menekültek is egy lófaszt fognak kapni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.02. 18:00:16

@Paul Summers:

Frászt lenne jogosult. Nagy-Britanniáig, de még Magyarországig is áthalad pár biztonságos országon.

Paul Summers 2015.08.02. 18:02:43

Úgy tűnik Viktornak telitalálat ez a menekültűgy. Még a 2010-es választások idején sem volt ennyi jobboldali hozzászoló a blogokon.
És még ez a judeobolsevik ballib horda azt képzelte, hogy a fizetett hozzászólásaikkal fogják megnyerni a közvéleményt és a választásokat.

apanna 2015.08.02. 18:08:49

"Utóbbi azt is elárulta, hogy Dél-Szudánból jött el, még 2012-ben, miután a faluját lebombázták. Utána Csádban próbált elhelyezkedni, pincér volt egy vendéglőben. Onnan jött át Líbiába, ahol először két hónapra börtönbe került, majd fél évig rabszolgaként kellett dolgoznia egy ültetvényen. Megszökött, és 1500 eurót, átszámítva 450 ezer forintot fizetett egy embercsempésznek, aki áthozta a Földközi-tengeren. Háromszázan nyomorogtak a lélekvesztőn, és miután verekedés tört ki, ketten a tengerbe estek, és bele is fulladtak. "
Az a kérdés, hogy ekkora hányattatás, és rabszolgaság után hogy lehet összeszedni 1500dollárt, divatos ruházatot, mobil telefont?
Szerintem egyszerű a magyarázat:Ezek zsoldosok.

aleb19 2015.08.02. 19:22:05

"Cameron, aki szerint illegális bevándorlóknak nincs helyük az országban, figyelmeztette a menekülteket, hogy ki fogják utasítani őket"
igen kb 2 eves procedura utan mikozben segellyel nyomatjak szegeny menekulteket es aztan eltunnek a kodos albinban mint tobb szazezer tarsuk...na ezert allnak sorban tizezrek az angol hatar elott

♔batyu♔ 2015.08.02. 19:35:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az a "Kettősmérce kibaszott nagy gáz". Én is csak a címeket olvasom, egy kattintás is kattintás. Eleve nem is lehet hozzászólni.

Ott most éppen Orbán záratott be 3 szabadstrandot a Velencei tónál.

Valamit tud a blogger, vagy jól megfizeti, mert ostoba blogjából néha 2 poszt is címlap.

♔batyu♔ 2015.08.02. 19:37:41

@apanna: Jól keresnek arrafelé a rabszolgák, ha a csóka fél év alatt félretesz 1500 Eurót.

♔batyu♔ 2015.08.02. 19:39:53

Ha az EU szétesik és az USA - Izrael nélkül újra összeáll, már az nagy előny lenne.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.02. 19:43:01

@♔batyu♔:

Nem hiszem, hogy fizet érte, szerintem csak arról lehet szó, hogy egybevág az index ideológiájával. A cél meg úgyis olyan látszatot kelteni, hogy a blogoszféra 99%-a migránspárti.

Ami akár még igaz is lehet, csak ugye ebből nem látszik, mekkora ezek mögött a valós támogatottság - kb. nulla.

♔batyu♔ 2015.08.02. 19:53:15

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Mondanám, hogy ez egy provokatív blog, de nem lehet hozzászólni, akkor mi értelme lenne, csak olvasni a többség nem megy be, ahol nem lehet hozzászólni pláne nem.

Nem bevándorló témával is állandóan kint van. Ez inkább valami primitívebb-,szélsőségesebb Soros palánta lehet.

martineden 2015.08.02. 20:19:59

@♔batyu♔: ,, Mondanám, hogy ez egy provokatív blog, de nem lehet hozzászólni,"..mert ne lehetne?Nyugodtan hozzaszolhatsz.Amugy ebben a bevandorlo temaban igzat adok nektek ,ha valoban igy ereztek ,csak azt nem tudom ,hogy akkor a zazrivecet mert nem valtottatok mar le,hisz neki az islam a feny az alagut vegen.Na szoval ,en liberaliskent bizony egyet sem engednek be,es az itt levoket is kitoloncoltatnam es persze azokat is akik jo penzert akarkit befogadnak ,csak a zsebuk dagadjon.Az orszagot meg az ilyen aljanepek miatt tartjak nacinak,mint az itt felsorakozott kommentelok.

Parasztlengő az imperialistáknak 2015.08.02. 20:53:10

@martineden: 'Az orszagot meg az ilyen aljanepek miatt tartjak nacinak,mint az itt felsorakozott kommentelok.'

A mostanában az indexen idézett angol és német blogok hozzászólásaiban csak egy törpe kisebbség tartja a magyarokat nácinak.

martineden 2015.08.02. 21:03:16

@Kón Bandit: Ezt beszeld meg a haveroddal,o mondta ,en csak valszoltam ra.

Blogger Géza 2015.08.02. 21:17:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ezért is van letiltva a komment, ahol meg nem, ott megy a kemény cenzúra. Mert legkevésbé a főtoleráns főliberálisok toleránsak - Magyarországon.

♔batyu♔ 2015.08.02. 21:33:25

@martineden: Ne kínlódjál már öregem, nem az ittenieket tartják nácinak, hanem benneteket ostobának, sokan hazaárulónak.

Jó, te nem érzed, mázlid van, mert nem vagy ehhez elég okos, de a többi nem véletlenül dörgöli le magáról még a nyomát is annak, hogy libsi lenne. Szitokszó és nem véletlenül.

A Kettős Mércéhez pedig nem szólhatsz hozzá itteni bejelentkezéssel.

♔batyu♔ 2015.08.02. 21:35:08

@Kón Bandit: 100 hsz-ben egyetlen olyan bejegyzés volt, amely bevándorló ügyben Orbánt kritizálta, lényegében felmondta az itteni liberális mantrát.

A többit öröm volt olvasni.

martineden 2015.08.02. 23:03:25

@♔batyu♔: ,, Ne kínlódjál már öregem, nem az ittenieket tartják nácinak"...en nem kinlodom ,oregem,attol meg te a legalja buta naci vagy es mazlid van ,hogy nem erzed,mert ehhez hulye vagy

,,A Kettős Mércéhez pedig nem szólhatsz hozzá itteni bejelentkezéssel."..ja persze az ilyen rejtozkodo patkanyok nem szolhatnak hozza, a jobbikos fideszes csurhenek csak inkognitoban nagy a pofaja.

martineden 2015.08.02. 23:29:52

@♔batyu♔: Amugy ne kínlódjál már öregem, nem a liberalisokat tartják ostobának es hazaárulónak ,hanem azokat akiket az oroszok penzelnek valamint fu alatt arrol egyezkednek ,hogy Europa legnagyobb mecsetjet Pesten epitik meg. Ha nem akarnak senkit beengedni ,akkor vajon kinek?1.lehetoseg ,hogy orban hazudik.2,lehetoseg ,hogy a zazrivec fele vona tenyleg moszlim akar lenni ez egesz csurhejevel.Velemenyem szerint pedig mindketto.

kheiron 2015.08.02. 23:32:49

@martineden:

Ja, pont a híres szólásszabadság-párti liberálisok azok, akik a legdurvább cenzúrát gyakorolják.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.02. 23:38:44

@kheiron:

De kizárólag a még nagyobb szólásszabadság érdekében!

Khonsu 2015.08.03. 00:02:23

Mi a fészkes fenéért akarnak ennyire átjutni a britekhez? Át kellett vágniuk az egész EU-n, hogy odáig eljussanak, máshol nem volt jó nekik?

siriq111 2015.08.03. 00:30:53

@martineden: En mar kitoloncoltam magam 15 evre ezelott, a kovetkezo sem varat sokaig magara :D

Pop40 2015.08.03. 06:30:03

Bármennyire is undorító a helyzet, hogy a fideszes csürhével egy platformra kell kerüljek, ez a helyzet valóban egyértelmű:

Az ilyen sáskaként taroló, kamionokat elfoglaló, rakományt tönkretevő megszállóknak nincs helyük Európában. Aki így gondolja azt, hogy kéri a menekültstátuszt, annak dettó nincs helye Európában.

Begyűjteni őket, és az első lehetséges módon és időpontban visszaküldeni, akár bejut Angliába, akár nem.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.03. 06:39:00

@Pop40:

Most akkor jól szembeköpöd magad, te kis migránssimogató hazaáruló?

Pop40 2015.08.03. 06:41:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Hogy mi a bajod, kicsicsillag?
Megártott a meleg?

Vagy az, hogy még mindig nem tudod, miért mentek a betyársereges náci haverjaid a határra?

Pop40 2015.08.03. 06:45:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Mellesleg - még mielőtt te, meg még pár hasonló analfabéta félreértené: amit írtam, nem úgy általában a migránsok ellen írtam.
Hanem az ILYEN migránsok ellen, akik káoszt okoznak a Csalagútnál.

De ha tudnál olvasni, ez benne is volt a kommentben: "Az ilyen sáskaként taroló, kamionokat elfoglaló, rakományt tönkretevő megszállóknak nincs helyük Európában. Aki így gondolja azt, hogy kéri a menekültstátuszt, annak dettó nincs helye Európában."

Érthető így már, vagy magyarázzam még?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.03. 06:55:08

@Pop40:

Ne magyarázd, kiskócsag, jól tudom, hogy hazaáruló vagy.

Pop40 2015.08.03. 07:10:54

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Ja. Valahogy sejtettem, hogy elfogynak az érvek, elvtárs.
Nálad ez sose tart sokáig. :-D

Az meg egyenesen bámulatos, mikor a hazaáruló hazaárulózik. :-DDDD

Azt tudod már, miért mentek a náci betyár haverjaid a határra, vagy gondolkodsz még rajta néhány évig? :-)

Larry Silverstein 2015.08.03. 08:58:12

@Pop40: mentek segiteni osszeszedni a szemetet a hatarra.

dukeekud 2015.08.03. 13:23:46

@♔batyu♔: "Az a "Kettősmérce kibaszott nagy gáz". Én is csak a címeket olvasom, egy kattintás is kattintás. Eleve nem is lehet hozzászólni. "

Ez jellemzo, hogy a "szolasszabadsagert" vinnyogo libero blogokhoz sohasem lehet hozzaszolni. En mar eloszor mindig azt nezem meg, hogy lehet a bloghoz hozzaszolni, es ha nem lehet, akkor bezarom nem olvasom el.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.03. 13:55:52

@dukeekud:

Régebben a libsiknek legalább azt sikerült összehozniuk, hogy a saját blogjaikban többségben volt az ő véleményük. Még ha nem egyszer csak úgy, hogy több nick alatt is hozzászólt ugyanaz az ember.

Az utóbbi időben már ez is egyre ritkábban jön össze, így aztán marad a mértéktelen cenzúrázás és a kommentelés letiltása.

Pop40 2015.08.03. 15:38:28

@Larry Silverstein:

Nem, a menekültekkel kapcsolatban volt szó róluk.
Józsiné ugyanis kétségbe vonta, hogy menekülteket verni mentek volna le, ahogy az Index írta, széljobbos források alapján.

Mikor aztán megkérdeztem, hogy ugyan mi más okból kereste a közismerten náci betyársereg a menekülteket (netán közös fotót akartak?) akkor Józsinéni úgy húzott el, mint a szél.

Azóta se sikerült megválaszolnia a kérdést, persze én türelmes vagyok, ráérek.

Na, ez volt a kérdés háttere.

Pop40 2015.08.03. 15:39:20

@dukeekud:

"es ha nem lehet, akkor bezarom nem olvasom el."

Minden elismerésem.
Jól kibaszol velük. :-)

Pop40 2015.08.03. 15:41:06

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Még ha nem egyszer csak úgy, hogy több nick alatt is hozzászólt ugyanaz az ember. "

Látod, elvtárs, ilyen baromságokat irkál az egyszeri fideszes olyankor, mikor elkapja a hév, és saját magából indul ki.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.03. 15:45:39

@Pop40:

Kiskócsag, te állítottad, hogy menekülteket verni mentek oda. Bebizonyítani persze nem tudtad, tőlem kérdezted, hogy ugyan mi másért mentek volna oda.

Azóta sem tudtad bizonyítani, hogy menekülteket akartak verni. Mert az ugye nem bizonyíték, ha pár köcsög libbant elvtársad ugyanezt állítja.

Pop40 2015.08.03. 18:53:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Elvtárs, legalább azt ne tagadd már le, ami feketén-fehéren ott van a neten:-)

Előszöd is, nem én állítottam, hanem az Index, széljobber forrásokra hivatkozva.
Ezt TE voltál, aki kétségbe vonta. Hogy miért?
Hát mert aki a kedvenc náci haverjaidról csúnyát mer írni, az nyilván csak hazudhat.
:-)))

Na, EZEK UTÁN kérdeztem meg, hogy - ha már bizonyítékod nincs, hogy az Index hazudott volna - akkor legalább 1 okot, bármilyen okot mondjál már, amiért a betyáros náci haverjaid találkozni akarhattak a menekültekkel.

Na, mivel ilyen okot nyilván nem tudtál mondani, jött az, hogy lefalcoltál, mint a szél.

"Mert az ugye nem bizonyíték, ha pár köcsög libbant elvtársad ugyanezt állítja."

Igaz. Bizonyítéknak csak az számít, ha te állítasz valamit, elvtárs. (Természetesen semmivel nem alátámasztva.:-D)
Mellesleg a széljobbereket lelibbantozni... Ilyen hülye is csak egy fideszes lehet. :-DDDD

Ha esetleg továbbra se rémlene a sztori, szívesen idemásolom a beszélgetést, úgy talán könnyebb lesz kitalálnod rá valami passzentos hazugságot. :-)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.03. 19:17:39

@Pop40:

Először is: elvtársad a repedt sarkú bárcás kurva anyád.

Másodszor: az index megjelölte a forrásait? Az ugye nem elég, hogy "szélsőjobbos források szerint".

Ha nem, akkor engedelmeddel vagy anélkül annyi hitelt adok a cikknek, mint a Nessie legújabb feltűnését taglaló uborkaszezoni írásnak.

Ha igen, akkor kérdés, miért nem tett még feljelentést garázdaság miatt. Tán csak nem azért, mert nem igaz az állítás?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.03. 19:18:20

@Pop40:

"szívesen idemásolom a beszélgetést, úgy talán könnyebb lesz kitalálnod rá valami passzentos hazugságot. :-)"

Másold ide, addig is elfoglalod magad.

Pop40 2015.08.03. 19:44:09

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"elvtársad a repedt sarkú bárcás kurva anyád. "

Ugyan, elvtárs, nyugalom. Odabaszott a kultúra?
:-)
Amúgy te simán csak elvtárs vagy, úgy tudtam, a magadfajta komcsik csípik ezt az elnevezést.
NEKEM te, meg a fajtád nem vagy, nem voltál, és soha nem is leszel az elvtársam.

"az index megjelölte a forrásait? Az ugye nem elég, hogy "szélsőjobbos források szerint". "

Bizonyára újdonság lesz neked, de híroldalaknál, újságoknál, stb, bevett szokás, hogy nem nevezik meg név szerint a forrást. (Ugyanis az illető onnantól fogva már nem lenne forrás.)
De esetleg írj nekik, lehet, hogy neked, és csak neked, elárulják.

" Ha nem, akkor engedelmeddel vagy anélkül annyi hitelt adok a cikknek, mint a Nessie legújabb feltűnését taglaló uborkaszezoni írásnak. "

Ehhez jogod van, sőt - engem őszintén szólva hangyafasznyit nem érdekel, hogy te minek adsz hitelt.

Viszont ÉPP EZÉRT KÉRTEM, HOGY AKKOR LEGALÁBB A SAJÁT VERZIÓD MONDD MÁR EL...
Az index hazudik, oké. A betyársereg nem menekülteket verni ment a határra.

De akkor miért?
Bármit mondasz, elhiszem.
De még erre se voltál képes semmit mondani.

Hogy az Indexet alaptalanul meghazudtolod, az egy dolog.
De hogy a SAJÁT VÉLEMÉNYED se tudd elmondani, az már tényleg jópofa. ;-)

Feljelentést? Egy meg nem valósult szándék miatt? Orbanisztánban? Poltnál? Ahol a zsaru még fenyegetés esetén is visszaszól, hogy majd akkor hívják, ha vér folyik?
Józanodj ki, elvtárs.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.03. 19:48:11

@Pop40:

"híroldalaknál, újságoknál, stb, bevett szokás, hogy nem nevezik meg név szerint a forrást"

Innentől viszont hiteltelen a vád. A forrás meg lehetett a cikkíró fantáziája is.

" ÉPP EZÉRT KÉRTEM, HOGY AKKOR LEGALÁBB A SAJÁT VERZIÓD MONDD MÁR EL... "

Kisköcsög, beragadt a kepszlokk?

"Bármit mondasz, elhiszem."

Ehhez jogod van, sőt - engem őszintén szólva hangyafasznyit nem érdekel, hogy te mit hiszel el.

Pop40 2015.08.03. 19:55:18

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Izgatottnak tűnsz, elvtárs. Meg ne ugorjon a vérnyomásod ebben a hőségben...

Nem gondoltam, hogy ilyen sokkoló hatást fejt ki rád, hogy valaki megkérdezi a véleményed.
:-)

Amúgy nem, a kapszlokk nem ragadt be. Ez egy széles körben használt eljárás, hogy nagy betűvel kiemelsz valamit, amikor az, akinek mondod, olyan hülye, hogy sokadszorra sem fogja fel (illetve esetedben nem akarja felfogni.:-)

Pop40 2015.08.03. 20:05:32

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

2 ásítozás között majd megkérdezhetnéd valakitől a véleményed. :-)

Bár én abszolút megértem, hogy futsz a válasz elől, mindketten pontosan tudjuk, hogy a nácik bizony menekülteket verni mentek a határra.
Csak ezt neked beismerni kínos lenne, viszont kitalálni te se tudsz más okot. Marad a mellébeszélés, meg a lefalcolás.

Pech.

De nyugodtan ásítozz tovább.
süti beállítások módosítása