A blogról

Érdekességek Londonból, Londonról - nemcsak londoniaknak.

Friss topikok

2022.01.18. 07:30 Blackwaters

Megalázóan kevés helyen szavazhatnak az angliai magyarok

valasztas-2018-london.jpegAhogy 2018-ban, 2022-ben is hosszú sorbanállás várja a voksolókat, akik közül sokaknak kell száz kilométereket utazni.

Miközben idén 28-cal több külképviseleten lehet majd szavazni az áprilisi parlamenti választás napján, mint négy éve, köztük a kirgiz fővárosban, Biskekben, a palesztin Ramallahban, Panamavárosban, a Marbellához közel eső Malagában, vagy a "magyarok által sűrűn lakott" Gdańskban és Wrocławban, addig az Egyesült Királyságban továbbra is csak három helyre mehet, aki voksolni akar: Londonba, Manchesterbe, vagy Edinburghbe. Még Németországban is öt helyszínt biztosít majd a Nemzeti Választási Iroda (NVI), de úgy látszik, a több mint 200 ezer magyarnak otthont adó szigetország szavazói nem annyira fontosak, mint akár a Németországban vagy máshol élő magyar anyanyelvűek. Pedig nemrég petíciót is indítottak kint élő magyarok, hogy ha már levélszavazattal nem is voksolhatnak, mint például az erdélyi vagy felvidéki honfitársak, legalább négyszer több, összesen tizenkét helyen mégiscsak lehessen leadni a szavazatot személyesen a fenti három helységen kívül, úgy mint Leeds, Liverpool, Birmingham, Edinburgh, Cardiff, Brighton, Bristol, Southampton, Exeter, Norwich, Nottingham, Cambridge, és Canterbury városában.

Ez azonban nem lesz így. Adminisztratív okok és időhiány miatt az NVI mereven elzárkózik attól, hogy előterjesszen újabb szavazóhelyiségeket a magyar kormány felé, ehelyett megerősített létszámmal, nagyobb helyiségekkel készül április 3-ra. Vagyis, aki négy vagy nyolc évvel ezelőtt is kint szavazott, emlékezhet rá, hogy mire készüljön: hosszú utazásra (ami esetenként többszáz fontba kerülhet, ha például nem az adott városban, vagy a szomszédban lakik az illető), és utána sorbanállásra, ami egy esősebb napon nem lesz túl kellemes. 2018-ban a brit fővárosban 9707 regisztrált szavazóból 8248-an adták le a voksukat, tehát a részvételi arány 85%-os volt. Azt is lehet tudni, hogy a fővárosi szavazatok többsége akkor nem volt kedves a Magyarországon jelenleg kormányzó pártnak, mivel a többség ellenzéki pártokat támogatott. Ez biztos nincs összefüggésben azzal, hogy idén sem tudnak majd több helyen szavazni a kint élő magyarok, mint négy éve, és hogy ezért sokan, egyfelől a távolság és idő, másfelől anyagi okok miatt, egyszerűen nem mennek majd el szavazni.

120 komment

Címkék: politika választás szavazás kormány parlament kormánypárt 2022 2018 London Manchester Edinburgh ekozbenlondonban NVI Eközbenlondonban


A bejegyzés trackback címe:

https://ekozbenlondonban.blog.hu/api/trackback/id/tr9516816864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Etniez 2022.01.19. 04:37:50

@_Alex__: miért kéne kijelentkeznie a londoni magyarnak a magyarországi címéről?
Hogy neked jó legyen? Csomó hátránnyal jár, nulla előnnyel.

pityu43 2022.01.19. 06:12:58

@_Alex__: nagyon sok ember van, aki gyakorlatilag tényleg él külföldön is és Magyarországon is. Elmész te a jó édes kurva anyádba, hogy alaptalanul megvádolsz több tíz vagy százezer embert!

pityu43 2022.01.19. 06:14:28

@totii: "mit kezdjünk sok százezer szavazóval Romániában, akik csak Kolozsváron,Csíkszeredában és Bukarestben szavazhatna? "

ja, az erdélyi magyaroknál sírsz, ha csak pár helyen szavazhat, de a Németországban és Angliában élőket leszarod. elmészu te a jó édes kurva anyádba!

pityu43 2022.01.19. 06:15:41

@Wildhunt: Az, hogy mi jogos és mi fair, az nem úgy működik, hogy te, az idióta fasz megmondod, hogy ki hogyan éljen!

Teccettek volna az erdélyi magyaroknak Magyarországra költözni! Vagy mi a faszomat akarnak szavazni, ha nem tetszett nekik?!

pityu43 2022.01.19. 06:18:12

@_Alex__: "Nem szabadna kamuzni a lakcímmel, aki valóban külföldön él az mind szavazhat."

Azt egyébként felfogod, te igen hülye, hogy azt mondod, hogy aki valóban külföldön él, az szavazhat, aki meg valóban Magyarországon, az nem? Tehát szerinted az szavazhasson, az szavazhat, az helyes, ha az szavaz, akinek nincs köze Magyarországhoz, miközben az nem szavazhat, akinek sokkal több köze van?!

Felfogod, te elmebeteg, hogy totál ki van fordítva az a húgyagyad?!

pityu43 2022.01.19. 06:21:26

@_Alex__: a köcsög Orbánod egyébként is nemrég törvénybe foglalta, hogy a kamu lakcímmel igenis nyíltan és törvényesen lehet szavazni, szóval elmész a jó édes kurva anyádba a hazug magyarázkodásoddal!

www.napi.hu/magyar-gazdasag/valasztas-2022-ffiktiv-lakcim-szavazas-voksturizmus-valasztasi-csalas-fidesz-kdnp.740368.html

antiindex 2022.01.19. 06:22:38

@Wildhunt: a köcsög Orbánod egyébként is nemrég törvénybe foglalta, hogy a kamu lakcímmel igenis nyíltan és törvényesen lehet szavazni, szóval elmész a jó édes kurva anyádba a hazug magyarázkodásoddal!

www.napi.hu/magyar-gazdasag/valasztas-2022-ffiktiv-lakcim-szavazas-voksturizmus-valasztasi-csalas-fidesz-kdnp.740368.html

papierusz 2022.01.19. 06:30:18

@Etniez: tehát haszna van a kitántorgottaknak abból, hogy megmarad a magyarországi lakcímük? Nocsak. Tehát ezek olyan fajta emberek, akik mindenhol csak a pozitív dolgokat szeretik csak kimazsolázni?
Egyébként Pityunak szerintem segítség kellene, erre utal az is, hogy ezt a választójogi technikai kérdést képtelen feldolgozni. Ez ilyen dühben éli az életét?

pityu43 2022.01.19. 06:38:41

már megint te, a büdös mongolFidióta komcsizol.

teveszmek.blog.hu/2021/04/14/_marki-zay_peter_idealis_miniszterelnok-jelolt/full_commentlist/1#c40137600

A legtöbb kommunista a Fideszben van.

Stumpf István – nemrég még alkotmánybíró, volt MSZMP-tag, a Hazafias Népfront volt alelnöke,
Járai Zsigmond – a Költségvetési Tanács volt elnöke, volt MSZMP-tag, volt kormánytag, III/II-es együttműködő,
Matolcsy György – az MNB elnöke, Orbán-kormány volt nemzetgazdasági minisztere, volt MSZMP-tag, III/II-es együttműködő,
Martonyi János – volt külügyminiszter, volt MSZMP-tag, kormánytag, III/II-es együttműködő,
Pintér Sándor – jelenleg belügyminiszter, volt MSZMP-titkár,
Schmitt Pál – volt köztársasági elnök, 1989 előtt pedig miniszterhelyettes,
Szita Károly – jelenleg fideszes kaposvári polgármester, volt III/III-as együttműködő,
Mikola István – az első Orbán-kormány egészségügyi minisztere, 2006-ban a miniszterelnök-helyettesi poszt jelöltje, a Hazafias Népfront alelnöke volt,
Fónagy János – jelenleg államtitkár, volt MSZMP-tag,
Varga Mihály – jelenleg fideszes országgyűlési képviselő, pénzügyminiszter, volt KISZ-titkár,
Deutsch Tamás – jelenleg EP-képviselő, volt KISZ-titkár,
Orbán Viktor – miniszterelnök, volt KISZ-titkár
Kövér László – fideszes országgyűlési képviselő, az Orbán-kormány házelnöke, volt KISZ-titkár, a Forradalmi Munkás-Paraszt Kormány és Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága alá tartozó Társadalompolitikai Intézet munkatársaként is dolgozott.

Kásler Miklós – aktív KISZ-mozgalmár.

A Fidesz a leginkább kommunista párt. Ld. kínai lélegeztetőgép, kínai vakcina, kínai kölcsön a Budapest-Belgrád vasútra, kínai marxista-leninista egyetem Budapesten.

ht@Wildhunt:

pityu43 2022.01.19. 06:39:32

@papierusz: "ezek olyan fajta emberek, akik mindenhol csak a pozitív dolgokat szeretik csak kimazsolázni?"

ezek az erdélyi és felvidéki magyarok ilyenek. semmi közük Magyarországhoz, de bele akarnak pofázni, meg a segílyke kell nekik a pénzünkból.

papierusz 2022.01.19. 06:51:26

@pityu43: nem hiszem, hogy pont a te kajafutáros borravalódat akarná bármelyik erdélyi, nyugodj meg!
Jelentkezz ki a magyarországi címedről, akkor te is szavazhatsz levélben és elkergetheted minden bajod, sikertelenséged, kudarcod okozóját, Orbánt! Utána minden rendben lesz az életeddel, meglátod!

pityu43 2022.01.19. 06:51:38

@papierusz: @_Alex__: @Wildhunt: Szerintetek az helyes, hogy mondjuk a szezonálisan Ausztriában dolgozó magyar, mondjuk nyáron dolgozik kint szállodában, és áprilisban már kell menni ki nagytakarítást végezni, az ne szavazhasson levélben, hanem menjen el kétszer Bécsbe, hogy regisztráljon és szavazzon. pedig fél évet Magyarországon él, Magyarországon esetleg van másik alkalmi állása, vagy üzlete, vagy akármi, és van bejelentett lakcíme, mert tényleg itt él, nem kamuzik.

ezzel szemben az erdélyi magyar, akinek soha életében semmi köze nem volt Magyarországhoz, soha nem élt itt, soha nem adózott, soha nem volt magyarországi lakcíme, akár még soha nem is járt Magyarországon, az szavazhasson levélben, akkor is, ha már 5 éve meghalt, tehát valaki más szavazhasson helyette levélben. mert ugye ezt se ellenőrzi a köcsög Orbánod.

sőt, ez az erdélyi magyar, ha bejelentkezik kamu magyar lakcímre, akkor még egyéniben is szavazhat, és a Fidesz meg qrmány még el is buszoztatja Magyarországra szavazni.

szerintetek ez helyes, mert elmebeteg pszichopata faszok vagytok. ilyenek a mongolFidióták.

pityu43 2022.01.19. 06:52:44

@papierusz: maradj a kolozsvári disznóóladban, és ne pofázz bele a magyarok dolgaiba, te selejt!

pityu43 2022.01.19. 07:05:57

k.blog.hu/2022/01/03/nem_kertek_csak_eltettek_az_allami_vagyon_volt_2021_legnagyobb_vesztese?full_commentlist=1#c41127528

szopás szerint letagadod a jó édes kurva anyádat is. miközben már elismerted, hogy Orbán elvesztette az államadósság elleni harcát is. pedig ellopott tőlünk ehhez 3000 milliárd magán-nyugdíjat, és még így is elvesztette.

tradingeconomics.com/hungary/government-debt-to-gdp

már 2020-ban is visszaugrott pont ugyanarra a 80,4%-ra, mint amennyin 2010-ben volt. azóta Orbánék csak még nagyobb költségvetési hiányt csináltak.

nepszava.hu/3142003_brutalis-hianyt-iger-varga-decemberre

Orbán akkorát bukott, mint a ház. de hát ez van, ha egy olyan elmebeteg qrmányoz, mint Orbán. és csak olyan autista genetikai selejtek szavaznak rá, mint te.

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

pityu43 2022.01.19. 07:06:36

@papierusz: maradj a kolozsvári disznóóladban, és ne pofázz bele a magyarok dolgaiba, te selejt!

és ganézd ki a disznót, mert már a nyakadig ér, több hónapja nem dolgoztál!

papierusz 2022.01.19. 07:07:32

@pityu43: szerintem helyes!

De miért vagy ilyen dühös? Valami gyermekkori traumád van? Szoptatott anyukád vagy tápszeres voltál?

pityu43 2022.01.19. 07:26:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

intro-vertigo.blog.hu/2021/06/22/par_mondat_az_elfogadasrol?full_commentlist=1#c40742870

"ne fogadjuk el a rosszat, semmi körülmények között."

Te egy autista elmebeteg vagy. Az autista elmebetegség rossz. A saját "logikád" szerint téged nem szabad elfogadni. Semmilyen körülmény között.

Itt lehet megnézni, milyen egy valódi elmebeteg:

www.facebook.com/maxval

Az ilyen mongolFidióta elmebetegek azok, akiket nem szabad elfogadni, hanem el kell tőlük venni a laptopot, és gumiszobába kell őket zárni.

Etniez 2022.01.19. 07:33:12

@papierusz: Milyen mazsolázás? Miért kellene a kint dolgozó (nem tántorgott) magyaroknak kijelentkezni itthonról?
Én pl évente két hónapot Magyarországon töltök, ez valószínűleg több, mint amit egy átlag erdélyi egész életében itt tölt.

Meg kellene szüntetni az egész levélszavazósdit, menjenek szépen az erdélyiek is Kolozsvárra szavazni, ahogy az ittenieknek is a londoni követség jut csak.
Az lenne fair.

pityu43 2022.01.19. 07:45:31

@Wildhunt: "a githubról lopott scriptjét."

itt írtad:

teveszmek.blog.hu/2021/04/12/_nem_ertunk_a_szep_szobol/full_commentlist/1#c40130140

1) elárultad, hogy te vagy sosem kurt baromfi, ugyanis ez az ő rögeszméje.

2) nem tudod linkelni a scriptet a githubon, mert hazudsz és kamuzol

3) olyan hülye vagy, hogy azt hiszed, hogy a githubon van valami script, ami működik pont a blog.hu-ra

4) csak irigy vagy, mert olyan hülye vagy, hogy te még scriptet írni sem tudzs, ezért azt hiszed, hogy mások is biztos lopják a scripteket, ahogy te teszed.

egy totálkáros selejt vagy

pityu43 2022.01.19. 07:48:07

@papierusz: tudjuk, mert elmebeteg vagy. akärcsak a t0bbi mongolFidióta

bordon 2022.01.19. 08:05:11

Elég egyértelmű, hogy miért nem engedik több helyen a szavazást. Aki elhagyta Magyarországot, az jó eséllyel nem csípi a magyar kormányt. Ha jobber, akkor is inkább jobbikos.

"ha már levélszavazattal nem is voksolhatnak, mint például az erdélyi vagy felvidéki honfitársak"

Azok pont hogy nem honfitársak, hanem románok, szlovákok, akik kaptak magyar papírokat a fidesztől.

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Az ukrán, szerb, román, szlovák se adózik Magyarországon, mégis szavaz.

pityu43 2022.01.19. 08:19:57

@papierusz:

tudjuk, mert elmebeteg vagy. akárcsak a többi mongolFidióta. ez az elmebeteg, selejt 2 millió ember szavaz Orbánra. a magyar nép legalja, a genetikai hulladék.

CSOKKI MÁLNA 2022.01.19. 08:25:51

Na, felraktátok a szokásos lemezt..

CSOKKI MÁLNA 2022.01.19. 08:28:51

Ha nincs magyarországi lakcímed, akkor szavazhatsz levélben. Ennyire egyszerű..

konrada 2022.01.19. 08:29:33

Továbbra sem értem a problémát.
Akik magyarországi lakcímmel külföldön tartózkodik pont a szavazás napján - de mindenképpen ragaszkodik ahhoz, hogy szavazzon - az így járt.
Speciel vannak országok, ahol ezt olyan távolságban tudja csak megtenni (USA, Ausztrália, Oroszország, Kína, stb...), amelyhez képest a brit sziget legtávolabbi pontja is apró távolságok.
Ők mégsem sírnak.

Vagy tudomásul veszik azt, hogy ha pont azon a 4 évenkénti 1 napon nincsenek otthon a lakásukban, akkor utazni kell a szavazáshoz, vagy kakálnak rá.

...vagy esetleg - ha olyan huzamosabb ideig ott kint tartózkodik, akkor bejelenti az ottani lakcímét, és szavaz levélben.

(Teszem hozzá, mielőtt a jelenlegi rezsimet szidnák ezért, azt tudniuk kell: volt terv arra, hogy regisztrálni kellett volna mindenkinek, majd azzal eldönthette volna, hogy hogyan szavaz.
Ezt az ellenzék - szerintem helyesen! - megfúrta, így csak azok regisztrálhatnak előre - s szavazhat levélben - , akinek nincs magyarországi lakcíme.
Szóval ha panaszkodni akarnak, azokhoz fordulhatnak, akik ezt megakadályozták anno.

pityu43 2022.01.19. 08:32:43

@papierusz: ekozbenlondonban.blog.hu/2022/01/18/megalazoan_keves_helyen_szavazhatnak_iden_is_az_angliai_magyarok?full_commentlist=1#c41157426

ha szerinted a részben Magyarországon, részben külföldön élők ne szavazhassanak levélben, akkor maradj a kolozsvári disznóóladban, és ne pofázz bele a magyarok dolgaiba, te selejt!

és ganézd ki a disznót, mert már a nyakadig ér, több hónapja nem dolgoztál!

citrix 2022.01.19. 08:33:43

Romániából, Ukrajnából lehet levélben is szavazni. 10 évig érvényes a regisztráció ami annyit jelent hogy halottak nevében is lehet érvényes szavazatot leadni. Több mint 1 millió külföldi magyar szavazatról van szó, nekik miért nem kell személyesen a konzulátusra elutazni és érvényes okmányok bemuattása után szavazni mint minden más magyar embernek? Ők miért kivételezettek?!

CSOKKI MÁLNA 2022.01.19. 08:36:13

@Etniez: Téged nem érhet rendőri vegzatúra, amikor szavazatod leadása után kijössz a követségről, vagy mielőtt belépsz oda. Erdélyben ennek sajnos fennáll a lehetősége. Ezért van szükség a levélszavazásra.

konrada 2022.01.19. 08:46:22

@citrix:
Hogy értsed: Nekik nincs magyarországi lakcímük, így csak listára szavazhatnak.
Pont úgy, mint azok, akik bármely másik országban bejelentett állandó lakcímük van, és így regisztráltak.

Szóval ha ilyen problémád van, akkor csak annyit kell tenned, hogy bejelentkezel oda, ahol ténylegesen élsz, majd a neten keresztül regisztrálsz.
Itt van hogyan kell:
munchen.mfa.gov.hu/page/tajekoztato-a-valasztasi-regisztraciohoz-kapcsolodo-kerdesekrol

Örülök, hogy segíthettem.;))
;P

pityu43 2022.01.19. 08:51:30

@CSOKKI MÁLNA: @CSOKKI MÁLNA:

megint takonyra buktál, náciköcsög!

1) a "közvélemény-kutatásod" más módszer alapján készülő spekuláció, maga az intézet is azt mondta, hogy nem alkalmas a pártpreferenciák mérésére

telex.hu/valasztas-2022/2021/12/20/ellenzeki-belso-kutatas-iranytu-21-kutatokozpont-index-hu

2) Más közvélemény-kutatók kb. hasonló helyzetet mérnek, mint máskor.

hvg.hu/itthon/20211220_idea_intezet_kutatas_fidesz_kdnp_ellenzek

en.wikipedia.org/wiki/Opinion_polling_for_the_2022_Hungarian_parliamentary_election

telán egy pár százalékos Fidesz előny van, ami nem csoda, a nyuggereket Orbán megvette egy tál lencséért. már amelyik erre bukik.

és az ellenzék valóban, most szervezi meg azt, amit az előválasztások után meg kell szervezni.

3) A Nézőpont egyébként szokott 14%-os Fidesz előnyt mérni, de ezt tudjuk is a helyén kezelni, ez Orbán saját hazugságkutató-intézete. ennyikeh. még te se szoktál ugrálni, hogy az tényleg az igazság.

most függetlenül attól, hogy áprilisban még mindkét fél nyerhet, te már most egy idióta barom vagy, hogy előre iszol a medve bőrére.

az áprilisi esetleges Fiodesz-nyerésről: egy olyan pályán játszanak, ahol teljesen feléjük lejt a pálya. gyakorlatilag 22-en játszanak 11 ellenzékivel szemben, és még a kapujuk is kisebb. ha a szavazók között elég sok a hülye, akkor azokat nyilván meg lehet venni infláció alatti fizetés meg nyugdíj-emelésekkel. ha valaki 10 szar év után ennyi bagóér bedől Orbánnak, akkor ez van. ha ez elég a többséghez, akkor ennyit a magyarokról... de azt ugye már most tudjuk, hogy nagyobb az államadósság GDP arányosan, mint 2010-ben, irtózatos költségvetési hiány van, sok ezer milliárdos gördülő hiány van. tehát ha Orbán megnyeri a választást, akkor utána kétszeres őszödi beszéd jönne, kivétel, hogy Orbán ilyenkor nem beszél, nem vall, hanem kussol, és megszorít. Orbán most az egyszer nem a készbe fog beleülni, hanem irtózatos 4 év lesz. Orbán bele fog bukni a végén, legfeljebb az a kérdés hogy az ország mennyire kell, hogy belerokkanjon, hogy a hozzád hasonló sok hülye feleszméljen.

az omikron miatt meg áprilisig még akár olyan is lehet, hogy nem lesznek választások, toátlis lezáráűsok lesznek, és abból még akármi is lehet, akár polgárháború, világ-éhség, világkatasztrófa is.

CSOKKI MÁLNA 2022.01.19. 08:54:09

@pityu43: A lényeg, hogy szoptok megint áprilisban.:)

pityu43 2022.01.19. 09:06:50

@CSOKKI MÁLNA:

tesztpeca.blog.hu/2021/10/02/szubjektiv_helyzetkep_a_vadaszati_vilagkiallitasrol?full_commentlist=1#c40952470:

szegény mongolFidióta halott valamit a 3D nyomtatásról, de az igazi hírek nem jutnak el hozzá, és beletenyerelt a közepébe:

merthogy de, 3D nyomtatással már készül hús, és vegán hús is.

hirado.hu/tudomany-high-tech/minden-mas/cikk/2019/11/11/vagohid-lett-a-nyomtatobol

és ha már vegánoknál vagyunk, Studiosus simán lehet vegetáriánus, vagy vegán.

de a gumiszobátok nagyon légmentesen lehet zárva, hogy erről még nem hallottatok.

ezért vagytok mongolFidióták. ti vagytok a magyar selejt.

nemecsekerno_007 2022.01.19. 09:18:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ott a pont :)))))

És mi termeljük ki helyettük a nyugdíjakat is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.01.19. 09:23:25

@bordon:

Én a ballib érvelés abszurditására mutattam rá, vedd észre.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.01.19. 09:33:13

@Etniez:

Egy rakás erdélyinek van mo-i címe. S ők emiatt nem szavazhatnak levélben.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.01.19. 09:37:20

@Etniez:

S miért NE jelentkezzen ki? Ennek milyen szörnyű következménye lenne?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.01.19. 09:41:42

@pityu43:

Aki szavazni akar, annak teljesítenie kell a követelményeket.

Logikád szerint nbe kelljen igazolvány se aszavazáshoz, mert nem várható el mindenkitől, hogy nála legyen.

S eleve menjen kii a szavazóbizottság mindenki lakására - akér az Antarktiszra is -, hiszen nem várható el senkitől, hogy gyalogoljon az urnáig.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.01.19. 09:43:37

@bordon:

A múltkori EP-szavazáson a londoni követségen a Fidesz nyert, 45 %-kal.

Ennyit arról, hogy aki elment, az minden ballib szavazó.

konrada 2022.01.19. 09:49:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Például nem lehetne havi 8 rugóért olyan egészségügyi biztosítása, melyért teljes mértékű orvosi ellátást kaphat.
...s ott betegnek lenni elég nagy szívás anyagi szempontból.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.01.19. 09:53:28

@konrada:

Ez világos. De ha valaki így dönt, akkor aztán ne óbégasson.

Én se lakom ténylegesen Mo-on, nekem is van mo-i címem, de nem üvöltök miért nem szavazhatok levélben.

Randy Marsch 2022.01.19. 11:00:52

@papierusz: otthagyta a kecskéje (ő egy közismert perverz itt a blogszférában,egy ideig ingyen elégített ki a seggével migráns férfiakat, aztán nemrég szerelmes lett egy kecskébe. egy darabig úgy tűnt boldogan fognak élni amíg meg nem halnak. matyai templomi esküvőt szeretett volna, a kecske meg nem értette)

CSOKKl MÁLNA 2022.01.19. 11:05:12

@nemecsekerno_007: Mi volt ez a többes szám első személy?
Kinek a nyugdíját termeled ki te genetikai hulladék?
Még a sajátodat sem, a gazdád nem fizet semmiféle járulékot a júdáspénz meg a kis zsák krumpli után amivel megfizeti ezt a mocsok, aljadék munkádat...

CSOKKI MÁLNA 2022.01.19. 11:05:36

@pityu43: Persze, persze Matyika. Lehet, hogy azért ment el az eszed, mert ilyeneket eszel, meg génmanipulált szarokat?:)

CSOKKl MÁLNA 2022.01.19. 11:06:41

@papierusz: Bozgorkám, téged apukád szoptatott, ugye? Meg a szomszéd bácsi...

CSOKKI MÁLNA 2022.01.19. 11:07:04

@CSOKKl MÁLNA: Sikerült már elérni a 100 kommentet nicktolvajkám?

papierusz 2022.01.19. 11:35:23

@CSOKKI MÁLNA: Pityu43 nagyon beindult, már nicket is lop. Istenem, hogy lehet minden ellenzéki szavazó ennyire kretén, mint ez a szerencsétlen!

konrada 2022.01.19. 11:37:22

@papierusz:
Á dehogy!
Szokott, csak nem így.
Ez drága szerelmetes barátja, a kefélt ficsúr!;))

sírjatok 2022.01.19. 12:13:47

fú látom az ellenzéki intelligencia kitett magáért itt a kommentekben... :/

Namir 2022.01.19. 12:30:29

Pontosítsunk a címen:

a pillanatnyilag Angliában TARTÓZKODÓ, MAGYAR LAKCÍMMEL RENDELKEZŐ magyarok.

Az Angliában ÉLŐ (magyar lakcímmel nem rendelkező) magyarok LEVÉLBEN szavaznak.

Indriq 2022.01.19. 13:16:30

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
"A múltkori EP-szavazáson a londoni követségen a Fidesz nyert, 45 %-kal.

Ennyit arról, hogy aki elment, az minden ballib szavazó."

na ezt linkeld már be valami hivatalos helyről, mert erősen csorbulna az anonimitás, ha akár országokra is bontották volna az egészet.
Emlékeim szerint a külföldről szavazókat 1 körzetbe tolták be.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.01.19. 13:21:18

@Indriq:

Az EP-választáson a követségen számoilnak.

Forrást már nem tiudok adni.

Indriq 2022.01.19. 13:26:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: tehát az első állításod a 45%-kal mondjuk csúsztatás volt, de nem vészesen

de ebben a külképviseletek vannak, nem a londoni....

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.01.19. 13:29:10

@Indriq:

De itt is a Fidesz nyert. Azaz nem igaz, hogy "aki elment, az Orbán-ellenes".

pityu43 2022.01.19. 13:36:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"ahol az akkor 1 éves unokám félmeztelenül kimegy a szobából, nem törölték, de "private only" státuszra korlátozták, azaz csak én tudom megnézni"

amikor az elmebeteg, pedofil birca elismerte, hogy a meztelen gyerekét másoknak akarta mutogatni, de sajnos nem engedték.

parpercpolitika.blog.hu/2020/07/01/politika-e_kaleta/full_commentlist/1#c38658570

pityu43 2022.01.19. 13:42:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

@MAXVAL bircaman közíró: "Mo-on tegnap óta 4 új haláleset, "

írtad 2020.04.07. 09:05:53

itt szeka.blog.hu/2020/04/05/szajmaszkok_helyezett_szajzar_valsagkezeles_helyett_kormanypropaganda/full_commentlist/1#c38381142

valóságban 7-én reggel, amikor az operett törzs bejelentette egészen pontosan a "tegnap óta hány esetet", 9-et jelentettek

itt van erről egy nemzetközi, tök elfogulatlan oldal:

www.worldometers.info/coronavirus/country/hungary/

és egy kormánypárti újsághír:

"kilenc újabb halálos áldozat van a koronavírus-fertőzésdel összefüggésben"

magyarnemzet.hu/belfold/hamarosan-tudositunk-az-operativ-torzs-tajekoztatojarol-2-7977737/

de hát te olyan pszichopata elmebeteg vagy, hogy a kurva anyádat is letagadod, akárcsak az összes Fidióta

pityu43 2022.01.19. 14:13:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

hagrid.blog.hu/2021/10/09/fontos-e_az_ellenzeki_miniszterelnok_szemelye?full_commentlist=1#c40963182

"Soros gazda tett a legtöbbet azért hogy térségünk nyitott, szabadpiaci, polgári demokrácia legyen. "

na, ez legalább világos beszéd. az elmebeteg Fideszes birca haszna, hogy gyakran egyenesen kimondja a dolgokat. például, hogy ő maga egy autista elmebeteg. no de visszatérve Sorosra, meg Orbánra.

1) nemrég még az volt a narratíva, hogy a nyitott, szabadpiaci, polgári demokráciáért Orbán Viktor tett a legtöbbet, egyenesen egyedül állt a szovjet tankok elé a Krasnaja Moszkva téren. úgyhogy ezekszerint Orbán egy nagyon bűnös ember a te szemedben.

2) nem vagy te biztonságban a bolgár elmegyógyintézetben. Bulgáriában ugyan nem teljes a demokrácia, de mégiscsak valamennyire egy nyitott, szabadpiaci, polgári demokrácia. neked Észak-Koreába kellene menekülnöd, te kis komcsi elmebeteg, ott nem fenyeget a nyitott, szabadpiaci, polgári demokrácia!

3) Az emberek meg nyitott, szabadpiaci, polgári demokráciát akarnak, tehát Orbánnak buknia kell. Soros meg jó ember.

ilyen egyszerű ez, te kis komcsi, mongolFidióta elmebeteg!

pityu43 2022.01.19. 14:34:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

mikor-melyiket.blog.hu/2021/10/16/dobrev_mzp?full_commentlist=1#c40976746

különféle emberek különfélét akarnak, és a végén a választáson eldőlt, hogy melyiket akarja több ember. ilyen ez a demokrácia. én nem MZP-re szavaztam, de egyértelmű, hogy őt többen akarták, ezek voltak a demokratikus játékszabályok, ezt elfogadjuk. a többség akaratát. ez a demokrácia. nem az, hogy az legyen a diktátor, akit Magyarország 2 millió elmebetege akar.

mongolFidiótának ez érthetetlen, mert a Fidesznél lemennek a képviselők Felcsútra, és az jut be, aki jobban szopja le Orbánt.

te ennek csápolsz, mert egy autista genetikai selejt vagy.

DFK 2022.01.19. 14:39:01

@Etniez: Meg kell szüntetni a Mo-i lakcímet és szavazhatsz levélben! Ennyi.

2022.01.19. 14:39:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nem adóznak és szavaznak?

Tudod a sok idióta nem tudja hogy mennyit is köszönhet a külhoni magyaroknak. Én például vállalkozásokat hoztam Magyarországra, utazási irodalmak rengeteg svájci embert aki kiadásaikat gazdagították az országot. Több ingatlant vásároltam, adóznom utánuk minden formában, fizetem a szakembereket evvel munkát adok és meg soha nem jutott eszembe ÁFA nélküli számlát kérni. Sokkal tisztessegesebben viselkedünk mint egyes otthoni honfitársunk. Ennek ellenére megkérdőjelezik állampolgárságukat és szavazati jogunkat

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.01.19. 14:43:33

@Team Vincent:

Liberális xenofóbia, semmi más.

Több millió arab és néger - nem gond. De a magyarokat gyűlölik.

2022.01.19. 14:44:44

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: “ Azaz nem igaz, hogy "aki elment, az Orbán-ellenes".”

Igazad van, soha nem jutna eszembe a mostani ellenzékre szavazni. Én vállalom, hogy Fidesz árva vagyok, nem is akartam szavazni, de mzp ámokfutása arra kötelez hogy az ikszet a Fidesz melle tegyem.

pityu43 2022.01.19. 14:53:46

@Team Vincent: blog.hu/user/1586282

Fiam, látom felebredtel. Sajnos az alvás nem használt, ugyanolyan rossz a stílusod mint tegnap. Helyesen írni sem tanultál meg az éjszaka. Mondd, nincs neked semmi szegyenerzeted? Vagy ez egy olyan fogalom ami ismeretlen számodra?
És most jöhet megint a gyalázkodás! :-)))))

2022.01.19. 15:00:57

Hurrá újra itt van matyika!!!!!!

Hiába minden faluban van egy ügyeletes idióta

pityu43 2022.01.19. 15:03:44

@DFK: @DFK: a mongolFidióta, hazaáruló geci azt mondja, hogy a magyarországi lakcím hátrány, és legyen hátrány.

magyargyűlölő, geci, hazaáruló, elmebeteg, pszichopata faszok vagytok.

pityu43 2022.01.19. 15:04:30

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: a magyargyűlölő te vagy, a Fidesz és Orbán.

hiszen szerintetek a magyarországi lakcím hátrány, és legyen hátrány.

magyargyűlölő, geci, hazaáruló, elmebeteg, pszichopata faszok vagytok.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.01.19. 15:19:05

@Team Vincent:

Jövő péntektől lehet regisztrálni a követségi szavazásra.

pityu43 2022.01.19. 15:32:56

@Team Vincent: blog.hu/user/1586282

Fiam, látom felebredtel. Sajnos az alvás nem használt, ugyanolyan rossz a stílusod mint tegnap. Helyesen írni sem tanultál meg az éjszaka. Mondd, nincs neked semmi szegyenerzeted? Vagy ez egy olyan fogalom ami ismeretlen számodra?
És most jöhet megint a gyalázkodás! :-)))))

bordon 2022.01.19. 15:42:39

@citrix: Ja, ez a levélszavazás lényege ezek szerint. Így a kékcédulás választás legszebb hagyományait folytatva nyer megint a Fidesz. A sok geci román, ukrán, szerb meg eldönti ki uralkodjon még 4 évig Magyarországon. Nekik semmi se drága, kapnak pár stadiont meg alamizsnát a fidesz kormánytól, a szavazólapokat meg kitöltik nekik az aktivisták.

pityu43 2022.01.19. 16:03:37

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

fegyvertelen.blog.hu/2021/06/01/az_atkozott_profit_es_a_kotelezo_plakatolas?full_commentlist=1#c40687806

Te tudatosan rombolod a blogokat. Mert egyrészt egy autista elmebeteg vagy, másrészt meg egy fizetett ügynök.

Nem csoda, hogy még a veled azonos politikai táborban lévők is ellened vannak emiatt.

Indriq 2022.01.19. 16:06:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
nem arra világítottam rá, hogy ki nyert, hanem hogy simán behazudtál valamit.
Amúgy 40-60, azt jelenti másfélszer többen szavaztak ellene.

pityu43 2022.01.19. 16:21:40

@Team Vincent: blog.hu/user/1586282

Fiam, látom felebredtel. Sajnos az alvás nem használt, ugyanolyan rossz a stílusod mint tegnap. Helyesen írni sem tanultál meg az éjszaka. Mondd, nincs neked semmi szegyenerzeted? Vagy ez egy olyan fogalom ami ismeretlen számodra?
És most jöhet megint a gyalázkodás! :-)))))

pityu43 2022.01.19. 16:27:10

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

ekozbenlondonban.blog.hu/2022/01/18/megalazoan_keves_helyen_szavazhatnak_iden_is_az_angliai_magyarok?full_commentlist=1#c41156988

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: hazudsz, bolgár, autista elmebeteg mongolFidióta.

A valóság az, hogy Orbán totál kifordított, geci elmebeteg szabályt hozott.

1) Az szavazhat levélben, akinek nincs magyarországi lakcíme. Leginkább a határon túli magyarok, és azok a magyarok, akik annyira elszakadtak az országtól, hogy már lakcímük sincs.

2) Ellenben akiknek van magyarországi lakcímük, azok nem szavazhatnak levélben. Pedig ezek azok az emberek, akik esetleg akár még adóznak is Magyarországon jövedelem után. Például van valami üzletük itthon, kiadják a lakásukat, vagy hasonló. Ezek azok, akiknek lakcímük van, tehát bizonyára lakásuk is van, azaz hoznak valami pénzt Magyarországra, fizetnek rezsit, sokszor itt tartózkodnak, vesznek árut, fizetnek áfát.

De ezek nem szavazhatnak levélben, csak azok a határon túliak, akiknek sokkal nagyobb eséllyel kurvára semmi közük nem volt Magyarországhoz, soha életükben.

Na, ez egy olyan elmebeteg, fordított logikájú faszság, amilyen autista elmebeteg te vagy. Pont az ilyen húgyagyú selejt mongolFidióták tapsikolnak ennek, mint te.

index.hu/belfold/2021/10/30/levelszavazas-magyar-modra/

Normális országban még az is szavazhat levélben, aki ott él az országban, csak éppen elutazik, nem ér rá, valami baja van, vagy csak éppen kényelmesebb neki levélben szavazni, mint aznap elmenni szavazni. Normális országban, nem Orbanisztánban.

pityu43 2022.01.19. 16:31:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

fegyvertelen.blog.hu/2021/06/16/ot_szal_kender?full_commentlist=1#c40726738

a pedofil papok agymosását kellene kitiltani. őket kellene kitiltani az iskolák közeléből, te kis autista selejt! mert az káros a társadalomra.

pityu43 2022.01.19. 16:36:44

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

fegyvertelen.blog.hu/2021/06/01/az_atkozott_profit_es_a_kotelezo_plakatolas?full_commentlist=1#c40687806

Te tudatosan rombolod a blogokat. Mert egyrészt egy autista elmebeteg vagy, másrészt meg egy fizetett ügynök.

Nem csoda, hogy még a veled azonos politikai táborban lévők is ellened vannak emiatt.

2022.01.19. 16:46:08

@pityu43: “ elárultad, hogy te vagy sosem kurt baromfi, ugyanis ez az ő rögeszméje.”

Most tűnt fel, hogy Matyi mennyi nick alatt ocsmanykodik? De a stílusa mindig elárulja ;-))))))

2022.01.19. 16:48:26

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: “ Viszonyt mo-i lakcímmel is megmarad a pincébezuhanás joga!”

Istenem mekkora pofon lenne egy újabb 2/3. ;-))))))

2022.01.19. 16:53:27

@pityu43: “Fiam, látom felebredtel. Sajnos az alvás nem használt, ugyanolyan rossz a stílusod mint tegnap. Helyesen írni sem tanultál meg az éjszaka. Mondd, nincs neked semmi szegyenerzeted? Vagy ez egy olyan fogalom ami ismeretlen számodra?
És most jöhet megint a gyalázkodás! :-)))))

Tegnap itt sem voltam, kihagy az idoerzeked? Ez mindig a kezelésed mellékhatása?
A második részt pedig valamikor én írtam neked, ez felveti plágium gyanúját. Igaz akkor más név alatt garazdalkodtal. Persze így is lehet, új név mindennap de a szemelyiseged ugyanolyan szánalmas marad

2022.01.19. 16:56:58

@pityu43: “Fiam, látom felebredtel. Sajnos az alvás nem használt, ugyanolyan rossz a stílusod mint tegnap. Helyesen írni sem tanultál meg az éjszaka. Mondd, nincs neked semmi szegyenerzeted? Vagy ez egy olyan fogalom ami ismeretlen számodra?
És most jöhet megint a gyalázkodás! :-)))))”

Ezt kétszer is feltetted. Látod ezért mondom: óvatosan bánj a tudatmódosító szerekkel

2022.01.19. 16:59:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: “ Jövő péntektől lehet regisztrálni a követségi szavazásra.”

Koszonom

Igaz rá megy egy délelőtt hogy le menjünk Bern-be de össze kötjük egy jó ebéddel

Etniez 2022.01.19. 17:05:27

@CSOKKI MÁLNA: Persze, vegzatúra.

Hagyjuk már, hol történt ilyen?

Etniez 2022.01.19. 17:06:14

@konrada: Nem az a baj, hogy mi nem szavazhatunk, az a baj, hogy mások miért.

Sikerült felfogni?

Etniez 2022.01.19. 17:07:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Persze, persze. A legtöbbnek meg nincs, hagyjátok már ezt a képtelen szarmosdatást.

Etniez 2022.01.19. 17:09:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Minek hazudozol?

Egyrészt nem számolják meg a szavazatokat (vagy netalán valamilyen illegális beavatkozásról van tudomásod?)

Ezzel szemben az igazság:

index.hu/belfold/2018/04/11/londonbol_uzenik_rajtuk_nem_mulott_a_ketharmad_ha_toluk_fugg_a_fidesz_be_se_jut_a_parlamentbe/

Birca, nekem az az érzésem, hogy te meghaltál és más használja a nicked, teljesen máshogy vagy hülye, mint eddig.

CSOKKI MÁLNA 2022.01.19. 18:31:27

@Etniez: Mivel levélszavazás van nem? Viszont például helyi március 15-ikei megemlékezéseket rendszeresen zavartak így a román rendőrök. Egy kis igazoltatás, szekatúra, esetleg bünti valami mondva csinált okból, és máris csökkenne a részvételi kedv.

pityu43 2022.01.19. 19:08:44

@Team Vincent:

politikazabalo.blog.hu/2021/10/12/marki-zay_kettos_harca?full_commentlist=1#c40972542

csak egy ritka nagy bunkó tud ilyen stílusban írni."

Egyetértek. Szép vallomás volt részedről. A stílusod alapján tényleg nagy bunkó vagy.

2022.01.19. 19:19:20

@pityu43: szánalmas vagy, mindegy hogy milyen név alatt írsz.

pityu43 2022.01.19. 19:28:32

@Team Vincent:

politikazabalo.blog.hu/2021/10/12/marki-zay_kettos_harca?full_commentlist=1#c40972542

csak egy ritka nagy bunkó tud ilyen stílusban írni."

Egyetértek. Szép vallomás volt részedről. A stílusod alapján tényleg nagy bunkó vagy.

konrada 2022.01.20. 07:24:16

@Etniez:
Persze hogy felfogtam.
Régi (sajnos nem) poén a magyar mentalitásról, hogy "dögöljön meg a szomszéd tehene is".
süti beállítások módosítása