A blogról

Érdekességek Londonból, Londonról - nemcsak londoniaknak.

Friss topikok

2022.03.25. 08:57 Blackwaters

Elszállnak az árak, zuhan az életszínvonal

sandwich_bread_loaf_93879_16x9.jpg Az 1950-es évek óta nem volt ilyen rossz helyzetben a brit gazdaság.

Éves szinten nagy életszínvonalbeli visszaesés tapasztalható az Egyesült Királyságban, köszönhetően a magas inflációnak, a növekvő energiaáraknak és az áruhiánynak. Ilyenre 1956-57 óta nem volt példa. A járvány előtti szintre legkorábban 2024-ben állhat vissza a gazdaság, addig biztosan tart a lejtmenet. Az orosz-ukrán háború hatásai pedig csak ezután fognak begyűrűzni. Borúlátó elemzők szerint az infláció idén akár 9%-os lehet, a dolgozók bére pedig nem fog tudni lépést tartani a pénzromlással és áremelkedéssel.

Az árakon már most látszik a negatív hatás: az üzemanyagárak és az elektromos energia ára 23%-kal nőttek tavalyhoz képest, de a ruházati termékek vagy bútorok esetén is 10%-ot meghaladó az áremelkedés. Az élelmiszerárak is kilőttek: a húsok 9-14%-kal, a pékáruk 5,5%-kal, a tej több mint 16%-kal nőtt. Az ötórai tea se lett olcsóbb, 6%-kal kerülnek többe a filteres teák 2021-hez képest. A rezsiárak a következő hónapban ugranak nagyot, átlagosan 54%-kal nőnek.

162 komment

Címkék: gazdaság infláció energia üzemanyag egyesült királyság élelmiszer áremelkedés rezsi 2022


A bejegyzés trackback címe:

https://ekozbenlondonban.blog.hu/api/trackback/id/tr10017789152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DFK 2022.03.25. 14:21:15

Nem értem. Úgy tudjuk, Londonban (meg általában Nyugaton) kolbászból van a kerítés is, minden jó, minden rendben.

Visceroid 2022.03.25. 14:34:26

@DFK: Na éppen ezért van ott kolbászból a kerítés, mert ki lehet mondani, ha nincs és lehet is tenni valamit érte/ellene. Orbánisztánban dicső vezérürünk megvéd mindentől (is), itt kuss a paraszt neve, mert minden Méjszáros tulajdonában van, oszt kísz.

midnightcoder2 2022.03.25. 14:57:35

Felkészül: a mi régiónk, majd Nyugat-Európa. Viszont kis szerencsével pár amcsi cég jót kaszál majd, ha Putyint sikerül megbuktatni.

midnightcoder2 2022.03.25. 14:59:02

@Visceroid: Mert ha Fletóék tulajdonában lenne akkor mivel lenne jobb?

Pepejoe 2022.03.25. 15:07:15

És ha mondjuk nem lenne egyikőjük tulajdonában sem?

Corvus69 2022.03.25. 15:26:32

Kérjék putyint, hogy annektálja őket, keleten mesés gazdagság van.

pista18727 2022.03.25. 17:14:38

@midnightcoder2:

pestiflaszter.blog.hu/2022/02/24/olyan_kis_cuki_medve_biztos_nem_fog_tamadni?full_commentlist=1#c41239718

"Mivel a programozáshoz kényelmesebb angol kiosztást használni, így ő helyett õ-t használok. Az amcsik sajna az us international kiosztásból kihagyták ezt. Anno csináltam saját kiosztást, de ez hol mûxik win10 alatt hol nem, upgradetõl függõen, így inkább hanyagolom."

Egy programozónak ezt már tíz évvel ezelőtt is illett tudnia megoldani. Ma már titkárnőnek se vennélek fel, olyan szánalmas kis selejt vagy, Ma már mobilon, linuxon, windowsban bármilyen fizikai billentyűzet-kiosztás mellett bármilyen nyelvet illik tudni rendesen beállítani. Te nem tudsz, mert elmebeteg selejt vagy.

Pontosan ezért vagy mongolFidióta is, náci is, meg Putyin-fasszopó is. Ti állati hulladékok, selejtek vagytok.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.03.25. 17:31:50

@pista18727: Fura hogy egy magát programozónak mondónak probléma a karakterkészletet két kattintással átállítania.

pista18727 2022.03.25. 17:47:14

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

szeka.blog.hu/2021/05/19/milyen_alkut_kothetett_orban_viktor_a_kinai_partvezetessel?full_commentlist=1#c40659212

1) Te hamisítottad a saját neved, mert kibasztak valahonnan
2) te hamisítottad Zöldi nevét is ugyanezzel a módszerrel.
3) láttalak már az én nevemet is hamisítani ugyanezzel a módszerrel

de végül: ha te ennyire megfeszülsz, hogy bizonygasd, hogy nem te vagy a Lencsés István, akkor egész biztosan te vagy az. ha te azt híresztelnéd rólam, hogy én vagyok a Lencsés István, én kurvára leszarnám. pont azért, mert nem én vagyok az, mit érdekel engem?!

pista18726 2022.03.25. 18:45:31

@midnightcoder2:

roubaix.blog.hu/2022/03/04/ukrajnai_menekultek_magyarorszag_lelkiismerete_felebredt_es_vezekel?full_commentlist=1#c41260510

@midnightcoder2: ne már, belátod, hogy a nagypofájú, Brüsszelező, atomjégtörő csuti paraszt Orbán, amikor eljön az igazság pillanata, akkor csak egy vinnyogó, magát a pincesarokban meghúzüdü kis szarkupac?!

akárcsak te magad.

ilyenek vagytok ti, kis nácigeci nyomorékok: a gyengébbeket rugdossátok, aztán jön aki egy súlycsoportban van veletek, és a sarokban lapítotok, mint a szar.

pista18726 2022.03.25. 18:58:52

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll

Valódi neve: Lencsés István

lencsespityu.blog.hu/

facebook oldala: www.facebook.com/istvan.lencses.9

"Sportkommunikátor" munkanélküli

e-mail címe: popocatepetl@freemail.hu:

popó fixációja van szegénykémnek.:)

pista18726 2022.03.25. 19:03:26

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

szeka.blog.hu/2021/07/24/olyan_ellensegre_vadaszik_orban_viktor_aki_egyelore_csak_a_gondolataiban_letezik?full_commentlist=1#c40808442

ja, te azt hiszed, hogy ha beírok 1 kommentet kézzel, akkor nem működhet mellette script. olyan sötét vagy, mint a bányató. csak minek reklámozod?

ember100 2022.03.25. 22:11:01

@midnightcoder2:
Helló !

Gyurcsány alatt ki volt a leggazdagabb szoci ? Talán az aki helikoptert vett valami 30-40 millióért és lehetett vagy 10-20 milliárd a vagyona .
NA és most gázszerelő parancsi ... ezek össz vagyona jóval több mist 600 milliárd :) érted ? :)

sóhegy049 2022.03.26. 00:15:53

poszter:
Európa megszippantotta a Covid-ot, de ezt a Putyini műsort is meg fogja. Na, ha a brit gazdaság is megbillen, akkor Orbanisztán meg virágzik? Ott is lesz szopóág, csak várják ki. Ázsiát ez a szar még nem érte el, de nem is nagyon fogja. Remélem...

chrisred 2022.03.26. 04:45:54

@sóhegy049: Egyelőre itt nem Európáról van szó, hanem azokról, akik kibrexiteltek belőle.

különvélemény 2022.03.26. 05:25:06

"Sajnálom, hogy neked fontosabb az olcsó élelmiszer, mint az ukránok vére"
- Jana Černochová cseh védelmi miniszter

Ekrü 2022.03.26. 07:50:36

@chrisred:
Hollandia, ha jól tudom az EU-hoz tartozik. Épp most számoltak be Valkó Eszterék a britekhez hasonló helyzetről.Azért amikor a fűtésszámla megugrik 150 Euró-ról 650-re ,az bizony nem kevés áremelkedés....

Ekrü 2022.03.26. 07:57:49

@különvélemény:
Nem kell csodálkozni. A legutóbbi cseh választáson nem a Babis vezette szövetséges párt nyert,már lehetett várni valamilyen hasonló reakciót.Nyíltan kilépni a V4-ből nem mernek,de azért ők Brüsszel szekértolói.
A felvetésére pedig had válaszoljam azt,hogy én nem Ukrajnáért akarok éhezni/megfagyni/meghalni,hanem Magyarországért élni.

Andy73 2022.03.26. 08:10:46

@DFK: csak a kolbász ára is felment, ezért a közbiztonság is romlik.

csorsza 2022.03.26. 08:57:02

@Visceroid: Te beteg vagy. itt is ki lehet mondani, ki is van mondva, nézd meg a ksh előrejelzését, vagy a bankok előrejelzését. Itt is emelkedik mindennek az ára, látjuk, beszélünk róla. Te egy beteg gyökér vagy.

csorsza 2022.03.26. 08:58:07

@Pepejoe: Londonban egyiknek sincs semmi a tulajdonában. Akkor ott jó, a cikk szerint is, nemde?
tökfej.

Ekrü 2022.03.26. 08:59:07

@különvélemény:
amúgy Jana Černochová esetleg az osztrákoknak is beszólhatna,úgy nem lógna ki annyira az a lóláb, hogy a magyar választásokon az ellenzéket próbálja helyzetbe hozni. Ha jól tudom sógorék sem küldenek sem pénzt,sem paripát,sem fegyvert, az energiaszektor szankcióit ők is vétózzák,csak még ráadásul ők az ukrán menekültek befogadásában sem jeleskednek.

csorsza 2022.03.26. 08:59:57

@különvélemény: a magyarok vére fontosabb, mint az ukránoké. Azt hiszem, ez normális. Ez van (mindenhol). Jó reggelt kivánok.

sírjatok 2022.03.26. 09:25:14

@ember100: ez esetben érthetetlen, hogyan tudtuk elérni, hogy amíg minden környező ország 6-8%-okat nőtt évente, mi egyet meg nullát.

apro_marosan_petergabor 2022.03.26. 09:32:47

Elszállnak az árak.... ez nem gátolja GBR-t abban, hogy tömje Ukrajnát hadianyaggal, az USA elvárásoknak megfelelően - s közben azért a bulizós Borisnak jut zseton nagyobb bulikra.
AZ USA egyre "ügyesebb". Proxy háborúit nem csak idegenekkel (jelenleg az EU.val) vívatja meg, de velük is finanszíroztatja.
Saját költségei pedig megtérülnek az "ügyes" gazdasági húzásokból,
nevezhetjük őket szankcióknak is.
Lezáratja az Északi Áramlat II-t (meg se nyitották), exporttilalomra, gáz, olaj import visszafogásra kényszeríti az EU-t.
Helyette palagázt vásárolunk (LNG), no meg amerikai fegyvereket.
Nagyon sokba kerül ez nekünk, s még többe fog.
Ideje hogy az EU felébredjen - mi szerencsére még eszünknél vagyunk, és amíg ez a kormány van, ez így is marad.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.03.26. 09:47:08

@apro_marosan_petergabor: Csak figyelj! Változik a széljárás!

"Orbán Viktor: Világossá kell tenni az oroszok számára, hogy nem érdemes folytatni a háborút"

kvadrillio 2022.03.26. 09:47:51

Cseh védelmi miniszter: Sajnálom, hogy fontosabb az olcsó olaj, mint az ukránok vére

Jana Černochová nem jön Magyarországra a V4-ek találkozójára.

tuggya ez a luvnya, milyen megfagyva meghalni ???

apro_marosan_petergabor 2022.03.26. 10:02:58

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Elszállnak az árak.... ez nem gátolja GBR-t abban, hogy tömje Ukrajnát hadianyaggal, az USA elvárásoknak megfelelően - s közben azért a bulizós Borisnak jut zseton nagyobb bulikra.
AZ USA egyre "ügyesebb". Proxy háborúit nem csak idegenekkel (jelenleg az EU.val) vívatja meg, de velük is finanszíroztatja.
Saját költségei pedig megtérülnek az "ügyes" gazdasági húzásokból,
nevezhetjük őket szankcióknak is.
Lezáratja az Északi Áramlat II-t (meg se nyitották), exporttilalomra, gáz, olaj import visszafogásra kényszeríti az EU-t.
Helyette palagázt vásárolunk (LNG), no meg amerikai fegyvereket.
Nagyon sokba kerül ez nekünk, s még többe fog.
Ideje hogy az EU felébredjen - mi szerencsére még eszünknél vagyunk, és amíg ez a kormány van, ez így is marad.

különvélemény 2022.03.26. 10:28:29

@Ekrü:
Hja, amit előadott a miniszter asszony azt úgy hívják műveltebb környékeken, hogy hamis dilemma, a propagandisták kedvenc érvelési hibája.

chrisred 2022.03.26. 10:29:59

@Ekrü: Ez nekem sokat nem mond. Hogy aránylik a fűtésszámla a jövedelemhez? 5%? 10%? 20%?

chrisred 2022.03.26. 10:31:53

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Erre persze az oroszok nyugodtan mondhatják, hogy Orbán szerint a magyaroknak semmi közük a háborúhoz, akkor meg ne ugasson bele.

különvélemény 2022.03.26. 10:31:56

@különvélemény:
Arról nem is beszélve, hogy a cseh kormányt a cseh emberek választották meg, hogy a cseh emberek érdekeit képviselje, ahogy a magyart is.
Ha idegen érdekeket képvisel a saját állampolgárai kárára, azt úgy hívják, hazaárulás.

különvélemény 2022.03.26. 10:37:19

@chrisred:
Mindenhol vannak szegény emberek, vagy nagycsaládos egykeresősek, stb.
Nem az átlagot kell nézni, mindig a szavakban oly védett és dédelgetett hátrányos helyzetű réteg fogja legjobban megszívni.
Ezért nevetségesek az olyan beszólások, amit a napokban pl. Stephen Colbert nyomott le a propagandista showműsorában, hogy ő akár 15 dolcsit is fizetne a benzinért, hogy "tiszta legyen a lelkiismerete", persze ezt a 16 millió dolláros fizetésével mondja.

chrisred 2022.03.26. 10:39:55

@különvélemény: Itt meg konkrétan Valkó Eszter gázszámlájáról volt szó.

Szalay Miklós 2022.03.26. 12:03:34

A legfontosabb általános tudnivalók az inflációról:

egyvilag.hu/temakep/090.shtml#p19

Ekrü 2022.03.26. 13:00:32

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
"Változik a széljárás!

"Orbán Viktor: Világossá kell tenni az oroszok számára, hogy nem érdemes folytatni a háborút" "- Tipikus példája vagy annak,hogy hogyan kell hülyét csinálni magadból.Ha végigolvastad volna a cikket,akkor eszedbe sem jutott volna idézned.De jól van ez így,így legalább az ellenzéki olvasók is elolvassák. :))))))))
Az általad idézett mondat pedig így folytatódik:
"és azt akarják, hogy minél hamarabb béke legyen, akkor az oroszok számára kell világossá tenni, hogy ezt a háborút nem érdemes folytatniuk. Ezt egy helyes törekvésnek tartja, mert szerinte is ma a legfontosabb, hogy béke legyen. Mi a béke oldalán vagyunk, de nem lehet úgy békét teremteni, hogy olyan szankciókat alkalmaznak, amelyek „jobban fájnak nekünk, mint az oroszoknak” – mutatott rá a miniszterelnök." XDDDD

Ekrü 2022.03.26. 13:03:49

@kvadrillio: Mit érdekli az őt? Ő neki lesz pénze kifizetni a horribilis fűtésszámlát....

Ekrü 2022.03.26. 13:13:25

@chrisred:
"Ez nekem sokat nem mond. Hogy aránylik a fűtésszámla a jövedelemhez?"- Gondolom elég sz@rul,különben Eszterke nem sírta volna tele a Telexet,hogy a fűtésszámlára megy el az összes pénzük.
"5%? 10%? 20%?"- Te most próbálsz jópofizni,vagy adod a hülyét? Tudod te mekkora összeg az aminek az 5-10 %-a 650 EUR? Kétlem,hogy egy átlag holland akárcsak megközelítené azt....

sírjatok 2022.03.26. 13:40:12

"Sajnálom, hogy neked fontosabb az olcsó élelmiszer, mint az ukránok vére"
- Jana Černochová cseh védelmi miniszter

Lol...
vagy inkább fontosabb a magyarok élete, mint az ukránoké. Persze tehettek volna róla, hogy ne így legyen, de a magyar kisebbség elnyomása nem egy jó ajánlólevél...

pista1872 2022.03.26. 13:47:53

@sírjatok:

elegemvan.blog.hu/2021/09/26/elegem_van_szegeny_viktorbol?full_commentlist=1#c40939324

"mert az "útviszonyokat" hogyan definiálod pontosan? Oszt a kreszben mégis ez van. Azért van a bíró, hogy értelmezze, nem annyira bonyi."

na, a mongolFidióta már megint nem gondolta végig a dolgot. mert ugye a KRESZ-ben vannak sebességhatárok, meg olyan is, hogy "útviszonyoknak megfelelően". csakhogy:

1) amikor a trafipax sebességet mér, akkor azt objektíven méri, és nem mér útviszonyokat

2) ha megengedett sebességgel mentél, de az útviszonyok miatt balesetet okoztál, akkor lehet, hogy bírósági az ügy, de akkor ez komoly eset. és a baleset megint objektív. és objektív az, hogy viszonylag túl gyorsan mentél, mert hát balesetet okoztál.

3) olyan nem nagyon van, hogy mész 120-szal az autópályán, ahol 130-cal lehet menni, és a rendőr elveszi a jogosítványodat, mert szerinte szubjektíven csak 118-cal lett volna szabad az útviszonyok miatt.

ez elég geciség volna.

na, Orbángeci most pontosan ezt csinálja a beteges homofób törvényével. sőt, még ennél is gecibb, mert csak azért büntet, mert szivárványszínű az autód, aminek semmi köze semmiféle balesethez.

felfogod, te kis mongolFidióta, pszichopata selejt?!

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2022.03.26. 13:55:10

@sírjatok: Putyin faszszopói kiakadnak azon, hogy Ukrajnában nyelvtörvényt hoztak a többségi nyelv kötelező használatáról. Persze, ez nem szép dolog, és nem is okos dolog. Értelmes ember magától is megtanulja egy adott országban a többségi nyelvet, mert megéri. Erőltetni ezt hülyeség, és nem demokratikus. Viszont emiatt lerohanni egy országot, még kevésbé demokratikusabb, nagyságrendekkel nagyobb bűn. De Putyin faszszopói azt elfelejtik, hogy az oroszok ezt nem egy kisebbséggel, hanem egész Magyarországgal csinálták 40 évig. Kötelezővé tették az orosz nyelvoktatást 49-től 89-ig.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.03.26. 15:20:55

@Ekrü: "és azt akarják, hogy minél hamarabb béke legyen, akkor az oroszok számára kell világossá tenni, hogy ezt a háborút nem érdemes folytatniuk. " -te magad idézted. Most akkor miről ugatsz?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.03.26. 15:24:32

@apro_marosan_petergabor: No és? Nem szálltak el az árak? Már az orosz agresszió előtt megdrágult minden.

kewcheg 2022.03.26. 17:41:39

Anyukám 170 ezres nyugdija még 2-3 éve jonak számított. Ma meg??? Ennyiegy ledolgozott pedagogus élet..Lassu vegetálás.....

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.03.26. 17:50:37

@kewcheg: Főképp mert az élelmiszerek drágultak nagyot. Egy nyugdíjas már nem vesz új ruhát, új bútort, stb. Rezsit fizet, kaját vesz. És ez utóbbi iszonyúan felment.

Etniez 2022.03.26. 18:02:16

@DFK: A nyugat már 70 éve haldoklik, nem unjátok már?

Ha itt kicsit szar, otthon nyakig fogtuk ülni benne.

Easy.

a nagy hohohorgász 2022.03.26. 18:23:15

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: tehát akkor erre az a megoldás hogy töröljék el a hatósági árakat a rezsire és a kajára, és vegyünk még drágább energiát usatol.... hahaha most döntsd már el hogy érdekel a szegény nyugdíjas vagy sem. Szerintem mindenki fűtsön demokráciaval és egyen demokráciát:))))

pista1872 2022.03.26. 18:25:59

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

szegény kis nyomorék. Vasárnap felkel
sz 6 előtt, hogy besettenkedjél a blog.hu-ra, hátha találsz itt egy nácit, aki seggbebasz. Nem találsz, mert legyőztem a nácikat. Ahogy legyőztem a geci bloggereket is. Volt, aki elmenekült, volt, aki belátta, hogy nem éri meg velem szembeszállni, mert több az IQ-m, mint nektek összeadva. Legyőztelek téged is, mert a nagy programod ezzel összedőlt, meg hát lekoptak a nácik, akik minden nap seggbebasztak. A bloggerek és a blog.hu meg le se szarnak titeket, egyrészt, mert ők is pszichopata elmebetegek, másrészt meg ki a faszom sajnál olyan pszichopata elmebeteg genetikai selejteket, mint ti?! Mindenki belátta már azt is, hogy a blog.hu, meg ezek a blogok az internet olyan kis segglyukai, amik kurvára nem számítanak. 3-4 olyan elmebeteg volt itt, mint te, és szoptátok egymást, mint Szájer Józsi az ereszcsatornás orgián.
Hét óra után bekapcsolom a sriptem, erre megörülsz, vagy megőrülsz, hogy na, végre, van valami, amit lehet szopni. Elkezded szopni a scriptet teli torokból. És mindenfajta idióta meséket találsz ki, és azzal szórakoztatod magad, ahogy a QAnon hívők. Pontosan ugyanolyan genetikai selejt vagy, mint a mongolFidióta nácik. Ugyanolyan vagy, mint a kényszerzsidózós fkv_11x, aki a script ellen órákig irogatta be a kényszeres kommentjeit. Mindannyian fekete lovagok vagytok, akik levágott kézzel és lábbal is azt hajtogatjátok, hogy ti nyertetek. Te közben néha sírdogálsz, hogy miért vagyok olyan geci, hogy levágtm a kezed és a lábad. Utána meg tagadod, hogy nem is igaz, megvan a kezed is és a lábad is, csak lent vannak a pincében, télen nem használod őket. És, hogy te pontosan így szállsz le a bicikliről.

Szánalmas pszichopata elmebeteg vagy.

pista1872 2022.03.26. 18:39:38

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

meltanyossag.blog.hu/2021/08/23/mindannyian_afganisztan_vagyunk/full_commentlist/1#c40866092

itt megint égetted magad, hogy milyen idióta kis blogfüggő selejt vagy.

1 óráig küzdöttél a scripttel, és bizonygattad a scriptnek, hogy nem működhet, hiszen tud neked válaszolni. az "érvedet" a saját hülyeségedre alapoztad: te nem tudtad elképzelni, hogy beleépítettem a scriptbe, hogy a sok tucat álnicked közül egy pár azonos. mivel ezt nem tudtad elképzelni, mert hülye vagy, ezért azt hiszed, hogy ilyen nem is létezhet.

kb. olyan szinten vagy, mint egy benszülött, amelyik azt hiszi a repülőre, hogy madár, mert hát az ő tudásszintje szerint repülni csak az állatok tudnak. na, ez a te "tudásszinted" is. annyira sötét vagy, fel se fogod, ha nálad fényévekkel magasabb civilizációval találkozol, hanem elvitatkozol vele a magad kis benszülött szintjén.

egyébként olyan idióta vagy, hogy azt hiszed, hogy a gép mellett ülók, és tucatszor végigklikkelem az összes hozzászólót, meg szabályosan, pár percenként kommentelek, csak, hogy kikerüljem a recaptchát. ha a gép mellett ülnék, akkor nem várnék több percet egy olyan recaptcha kikerülésére, amit egy másodperc alatt megoldok. ilyen idiótaságot csak te csinálsz.

a nagy hohohorgász 2022.03.26. 19:02:44

@kewcheg: ha anyukád ügyesen tanított volna akkor most értelmes emberek iranyitanak az országot. Köszi az anyukádnak...

pista1872 2022.03.26. 19:15:21

@a nagy hohohorgász:

elegemvan.blog.hu/2022/01/28/elegem_van_mennye_moszkvaba_gyonyoru?full_commentlist=1#c41179502

"8 évet nem a nokias dobozok miatt utaljuk???"

szép kis coming out volt. hát igen,

1) korrupcióban ugye a gázszerelő mégiscsak a leggazdagabb magyar, nála többet lopni nyilván nem lophatott senki, mert akkor ő lenne a leggazdagabb, nem a gázszerelő. tehát ebben Orbángeci magyar bajnok

2) államadósság 80%, Orbángeci magyar bajnok. GDP -14,3% volt 2020-ban, Orbángeci magyar bajnok

3) népirtás, - 42 ezer magyar, ebben Orbángeci magyar bajnok Horthy óta

4) infláció az egekben, itt a magyar bajnokságot ugye nehéz elérni, de azért keményen dolgozik ezen is a csuit idióta

végül is a fasz se tudja, miért szeretitek ti ezt a népirtó, hazaáruló, idióta, elmebeteg, pszichopata gecit, hacsak azért nem, mert ti is elmebeteg, pszchiopata genetikai selejtek vagytok.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2022.03.26. 19:20:09

@a nagy hohohorgász: "ha anyukád ügyesen tanított volna akkor most értelmes emberek iranyitanak az országot. Köszi az anyukádnak... "

kewcheg anyukája és kollégái minden igyekezetük ellenére lehet, hogy nem tudtak a legnagyobb genetikai selejtekből, mint te, meg Orbán, értelmes embert faragni. de te továbbra is arra szavazol, hogy ez így folytatódjon.

azaz 20 év múlva is hülye emberek szavazzanak meg hülye politikusokat, mint most a 2-3 millió mongolFidióta (köztük te is) Orbánékat.

a nagy hohohorgász 2022.03.26. 19:24:03

@rabelais: hallo hallo, mi van azokkal a tanárokkal akik szintén genetikailag selejtek????

a nagy hohohorgász 2022.03.26. 19:26:51

@rabelais: szerintem te fel akarod találni a nácizmus balliberális verzióját hogy csak azok szavazzanak akik úgy szavaznak ahogy te:)))) amúgy ha meg genetikai selejtek vagyunk akkor meg jöhet a "végső megoldás " szerinted????? Hahaha. Te náci:(

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2022.03.26. 19:29:11

@a nagy hohohorgász: azokat le lehetne cserélni jobb tanárokra, csak az idióta Orbán pont ennek ellenkezőjét csinálja. ilyen fizetések mellett egyre inkább csak a genetikai selejtek maradnak tanárnak.

nem fogod fel, mert elmebeteg vagy. pont ezért szavazol a Fideszre.

Ekrü 2022.03.26. 19:31:04

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
" -te magad idézted. Most akkor miről ugatsz? "- És így folytatódik:
" de nem lehet úgy békét teremteni, hogy olyan szankciókat alkalmaznak, amelyek „jobban fájnak nekünk, mint az oroszoknak” " :)))))))
De itt a link,ajánlom a teljes cikket az összes ellenzékinek olvasásra. Örülök,hogy te is úgy gondolod,hogy OV-nak igaza van. :))))))
index.hu/belfold/2022/03/26/orban-viktor-ukrajna-haboru-eu-nato-zelenszkij/
XDDDDD

a nagy hohohorgász 2022.03.26. 19:33:17

@rabelais: szóval akkor ti csak a több pénzért csináljátok???? Hát hol van a szakmai elhivatottság:))))

Ekrü 2022.03.26. 19:41:49

@rabelais:
"De Putyin faszszopói azt elfelejtik, hogy az oroszok ezt nem egy kisebbséggel, hanem egész Magyarországgal csinálták 40 évig. "- Te meg azt felejted el,vagy hagyod szándékosan figyelmen kívül,hogy abba a 40 évben az ukránok az oroszokkal együtt vastagon benne voltak....

pista1872 2022.03.26. 19:51:18

@a nagy hohohorgász:

szeka.blog.hu/2022/01/19/amikor_visszanyal_a_pegasus?full_commentlist=1#c41160478
"Te tényleg aggódsz a kereskedokert????"

tudjuk, a Fidesz, és a mongolFIdióták leszarják a kiskereskedőket, akiket tönkrevághat akár egy pár áru hatósági alacsony ára is.

pista1872 2022.03.26. 19:51:54

@Ekrü: nem az ukránok csinálták, te baromállat!

pista1872 2022.03.26. 19:52:57

@Ekrü: Ukrajna a Szuvhetunióban ugyanúgy megszállott államként volt benne, tostoba, sötét Putyinfaszszopó, mongolFidióta fasz!

kewcheg 2022.03.26. 19:55:27

@a nagy hohohorgász: tanitványaibol egy se lett országiranyitó.Cserébe lett: autoszerelő, tanár, kőmüves, orvos és igy tovabb.Akik a hátukon viszik ezt a kócerájt....

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2022.03.26. 19:55:35

@a nagy hohohorgász: a Fideszes képviselők miért nem dolgoznak szakmai elvhivatottságból annyi pénzből, mint a tanárok, te mongolFidióta fasz?! miért csak a saját fizetésüket emelgetik?!

a nagy hohohorgász 2022.03.26. 19:56:10

@Ekrü: nem nem csak azt felejti el hanem azt is hogy kibaszott sok magyar tamogatta a ruszki bevonulast és a nyugat meg ült a seggen. És mi voltunk az elsők akik fel mertek haborodni . És azt sem árt szem előtt tartani hogy mi senkit nem fenygettunk meg hogy ha nem állt mellénk!!!!

a nagy hohohorgász 2022.03.26. 19:58:26

@rabelais: azért mert pontosan olyan gecik mint mindenki más!!!! Se nem jobbak se nem rosszabbak!!!!

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2022.03.26. 19:59:35

@a nagy hohohorgász: ekozbenlondonban.blog.hu/2022/03/25/elszallnak_az_arak_zuhan_az_eletszinvonal?full_commentlist=1#c41308190

a Fideszes képviselők miért nem dolgoznak szakmai elvhivatottságból annyi pénzből, mint a tanárok, te mongolFidióta fasz?! miért csak a saját fizetésüket emelgetik az ingyenélő, lopós faszok?!

pista1872 2022.03.26. 19:59:57

@a nagy hohohorgász:

szocialdemokracia.blog.hu/2021/11/29/mit_varhatunk_szocialdemokratakent_egy_marki-zay_kormanyzattol?full_commentlist=1#c41062878

1) Bécsben néhány magyarnak lehet cukrászdája, ha elég jól dolgozik. Ezt az EU-nak és magának köszönheti. Orbánnak nem.

hvg.hu/gazdasag/20211128_Tobb_magyar_dolgozik_Ausztriaban_mint_a_jarvany_elott

2) Orbánnak azt köszönhetjük, hogy ami segílykét csak ad az EU, azt mind ellopja, és eldubajozza. Na, ebből másnak nem lesz cukrászdája Bécsben, legfeljebb ennek az ingyenélő, senkiházi, tolvaj fasznak.

És amilyen mongolFidióta vagy, te ennek tapsikolsz, és azt hiszed, hogy az EU tehet róla, hogy Mészáros mindent ellop, pedig te tehetsz róla, te fasz, mert te szavazol a tolvajbandára. Te kis pszichopata mongolFidióta.

a nagy hohohorgász 2022.03.26. 20:00:54

@kewcheg: és a tanítványai mind arra szavaznak amire te jónak látod???? Mert tudod azoknak a tanároknak akik meg vannak elégedve a fidesszel, azoknak a tanítványai is dolgoznak... vagy azok szerinted nem?????

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2022.03.26. 20:05:00

@a nagy hohohorgász: ekozbenlondonban.blog.hu/2022/03/25/elszallnak_az_arak_zuhan_az_eletszinvonal?full_commentlist=1#c41308190

a Fideszes képviselők miért nem dolgoznak szakmai elvhivatottságból annyi pénzből, mint a tanárok, te mongolFidióta fasz?! miért csak a saját fizetésüket emelgetik az ingyenélő, lopós faszok?!

az meg megint mutatja, hogy milyen elmebeteg vagy, hogy ezt neked el kell magyarázni. a Fideszes politikusok fizetésével ugyanis nem az a baj, hogy magas, mert jó munkáért, például egy Hadházy Ákos megérdemli. az ingyenélő, lopós Fideszes senkik azok, akik nem. és általánosan: jó, szorgos dolgozó ember megérdemli a magas fizetést. és elhivatottság ide vagy oda, az emberek nagy része már csak olyan, hogy nem dolgozik húgyért-szarért. inkább elmegy más állásba, ha nem becsülik meg. a jó munkatárs. a rossz, az marad húgyért-szarért. te a genetikus selejt ezt persze nem fogod fel, mert te ingyenélő naplopó vagy, te nem dolgozol. az az ember, aki húgyért-szarért dolgozik, az valahol végül is hülye. egy ilyen hülye nem valószínű, hogy jó tanár. ha országosan esetleg van 1-2 kivétel, az nem oldja meg a dolgot.

a nagy hohohorgász 2022.03.26. 20:05:38

@kewcheg: amúgy álljon meg a buli, szabad egy tanárnak politikai nézetet megosztani és azt szajkozni??????

a nagy hohohorgász 2022.03.26. 20:08:14

@rabelais: Matyi és egyben kurt úrfi, ha nem tudsz hitelesen válaszolni akkor leszarom mit írsz ezen a nickeden is. Ekezed a fideszt atol zig de jössz nekem a hadhazyval bmeg........

pista1872 2022.03.26. 20:15:00

@a nagy hohohorgász:

abszolutbiztonsag.blog.hu/2022/03/15/mi_varhato_az_orosz-ukran_haboru_utan_magyarorszagon?full_commentlist=1#c41284686

"és szerinted ez nem történt meg?"

nem, Orbán egy gyáva fasz, aki elbújt. hol átenged egy drónt az országon, hol azt mondja, hogy nem szállítunk fegyvereket, vagy Magyarországon át nem szállítanak fegyvereket, és a beszédeiben ügyel arra, hogy csak nehogy világosan elítélje Putyint.

Orbán nem áll ki rendesen Ukrajna mellett, mert Putyin-faszszopó, és csak kényszerből cselekszik. mert elvtelen, mert gyáva, mert geci.

a nagy hohohorgász 2022.03.26. 20:24:20

@pista1872: szerintem Bayer zsocaval beszelgess, ő a te szinted:)))

a nagy hohohorgász 2022.03.26. 20:30:06

Amúgy a nagy ukrán homofob kommandó simán beállt a buzi zelenszkij elé!!!! Nem mögé hanem elé bmeg..... kikotozik azokat az ukránokat a villanyoszlophoz akik nem akarnak harcolni az oroszok ellen, de közben az azovi homofob gecik mennek a bunkerba zelenszkij és a klicsko testvérek mellé. Pontosan ugyanolyan ganek mint Putyin meg a nyugat

a nagy hohohorgász 2022.03.26. 20:31:25

Lehet önkéntesként beallni az ukránok közé, miért nem mentek bmeg????!!!!!

pista1872 2022.03.26. 20:46:10

@a nagy hohohorgász:

lepcsohazonkivul.blog.hu/2022/01/15/elo_a_farhattal/full_commentlist/1#c41152170

Karácsony Gergely 50,86%-kkal nyert. Tehát ténylegesen elnyerte a szavazatok többségét. Ez az, ami a Fidesznek 2010 óta nem sikerült, mégis, nemcsak, hogy qrmányoznak, de még kétharmadot is mondanak maguknak a hazug, diktátor gecik. Volt, hogy 44%-kkal.

de hát ezt te nem tudod, te a világ elemi tényeit sem ismered. totálkáros, húgyagyú, elmebeteg, pszichopata selejt vagy, akárcsak az összes Fideszes.

444.hu/2019/10/13/karacsony-gergely-nyerte-a-fopolgarmester-valasztast

a nagy hohohorgász 2022.03.26. 20:55:55

Matyi irhatsz bármilyen fost, ha nincs eszed akkor baszhatod.... ugyanolyan vagy mint birсaman nickeden, sikhulye .....

pista1872 2022.03.26. 20:58:33

@a nagy hohohorgász:

zarralszemben.blog.hu/2021/07/03/foci_terdeles_naculas?full_commentlist=1#c40767568

1) a bűnözőnek is van olyan joga, hogy ne térdeljenek a nyakára. a konkért ügyről a bíróság úgy ítélte, hogy a fehér rendőr volt a bűnöző, és 22.5 év börtönre ítélték. de azért, te kis náci selejt ugrálsz.

2) mondom, a fütyülés nem jogi kérdés, hanem pszichopata kérdés. nem fogtad fel, mert egy elmebeteg, pszichopata selejt vagy. ezért vagy náci. ti vagytok a magyar genetikai selejt.

pista1872 2022.03.26. 21:09:58

@a nagy hohohorgász: ekozbenlondonban.blog.hu/2022/03/25/elszallnak_az_arak_zuhan_az_eletszinvonal?full_commentlist=1#c41308190

a Fideszes képviselők miért nem dolgoznak szakmai elvhivatottságból annyi pénzből, mint a tanárok, te mongolFidióta fasz?! miért csak a saját fizetésüket emelgetik az ingyenélő, lopós faszok?!

az meg megint mutatja, hogy milyen elmebeteg vagy, hogy ezt neked el kell magyarázni. a Fideszes politikusok fizetésével ugyanis nem az a baj, hogy magas, mert jó munkáért, például egy Hadházy Ákos megérdemli. az ingyenélő, lopós Fideszes senkik azok, akik nem. és általánosan: jó, szorgos dolgozó ember megérdemli a magas fizetést. és elhivatottság ide vagy oda, az emberek nagy része már csak olyan, hogy nem dolgozik húgyért-szarért. inkább elmegy más állásba, ha nem becsülik meg. a jó munkatárs. a rossz, az marad húgyért-szarért. te a genetikus selejt ezt persze nem fogod fel, mert te ingyenélő naplopó vagy, te nem dolgozol. az az ember, aki húgyért-szarért dolgozik, az valahol végül is hülye. egy ilyen hülye nem valószínű, hogy jó tanár. ha országosan esetleg van 1-2 kivétel, az nem oldja meg a dolgot.

a nagy hohohorgász 2022.03.26. 21:22:38

Honnan ismerjük fel az "értelmes" balliberalis szavazót ? Hát onnan hogy bármiről az jut eszébe hogy o1g....és miért szidja a "buta" fideszes szavazót??? Na miért? Mert a buta fideszes szavazó mindenre azt mondja hogy qurcsany:)))))))))

a nagy hohohorgász 2022.03.26. 21:35:15

szóval akkor 12 év fideszes uralom után 2022ben azt állítod hogy a rossz tanárok tüntetnek???? Hahaha mert szerinted a jók elmentek....
Matyi, nem árt figyelni a körkörös hivatkozasra:))))))

pista1872 2022.03.26. 21:35:28

@a nagy hohohorgász:

ponyvalegeny.blog.hu/2021/08/27/oltopont_level_orban_viktornak?full_commentlist=1#c40874922

"nem lehet hogy Magyarország az egyetlen aki nem hazudik covid halalozasban??? "

hogy lehet valaki annyira elvakult mongolFidióta, hogy ennyire elmebeteg hite legyen? nyuszika, ilyen írdatlanul elborult dologgal szerintem még egy Habony féle kokópartyn is kinevetnek.

Értelmes embernek nem kell magyarázni, de a magyarázatból értelmes ember mégis tanul valamit, úgyhogy ideírom.

1) Mennyi lenne a fenti hipotézis valószínűsége, ha mindenféle háttértudás nélkül közelítjük meg a dolgot, az országokat ugyanolyanoknak modellezve? Tehát annak a valószínűsége, hogy egy ország jelentősen hazudott a koronavírus halálozásokról, méghozzá pozitív irányban, legyen ez P. P egy valószínűség, tehát P 0 és 1 közötti szám, azaz P eleme [0,1]. Orbanisztán (amikor az ostoba kommentedet írta) a második legrosszabb volt a világ halálozási listájában. Ahhoz, hogy azt mondjuk, Orbán nem baszta el nagyon, minimum egy olyan 50. helyezés kellene, mert népsűrűségben, turisztikai forgalomban nem vagyunk előrébb a világban.

Legyen 52. és tegyük fel, hogy 50 másik ország tulajdonképpen rosszabbul teljesített, mint Orbanisztán, csak hazudtak. Ennek a valószínűsége akkor P ^50, azaz P az ötvenediken. Ez a szám csak akkor nem irdatlanul kicsi, ha P gyakorlatilag 1-gyel egyenlő, azaz akkor, ha az országokról szinte biztosra vehető, hogy hazudnak. De ezt a valószínűséget meg kell szorozni azzal a valószínűséggel, hogy Orbán nem hazudott, ami viszont (1-P). Ez pedig az előbbi esetben nulla. Azaz az hipotézised valószínűsége (1-P)P ^50 minden lehetséges P értékre irdatlanul kicsi. P=0 és P=1 esetén nulla az értéke, közötte pedig irdatlanul kicsi értéket vesz fel.

2) Az értelem kicsi szikrája pislákolt benned, amikor arra utaltál, hogy Orbán szerinted azért nem hazudik, mert ott van az ellenzék. Szép dolog, hogy felismerted azt, hogy miért jó, ha van ellenzék, miért rossz a kétharmad, miért rossz a diktatúra. Miért jó például egy koalíciós kormány, és miért jó, ha egy demokráciában a kormányok váltogatják egymást. Kár, hogy ezzel akkor meg is mondtad azt, hogy mi a legnagyobb léptékben a baj azzal, hogy Orbán 10 éve teljhatalommal bassza szét az országot. Azt például tényleg az ellenzéknek köszönhetjók, hogy Orbán az első hullámban hajlandó volt végül bezárni az iskolákat. Az ellenzék megmentett pár száz magyart a haláltól. Orbán azért pár tízezret az ellenzék ellenére is megölt a későbbi hullámokban az elbaszásaival.

3) Továbbá, ha ezt figyelembe vesszük, akkor rájöhetünk, hogy P értéke nyilván eltérhet országonként. Mégpedig, ha egy országban nagyobb a diktatúra, gyengébb az ellenzék, gyengébb a sajtószabadság, akkor P értéke nagyobb lehet. Nyilván van néhány ország a világon, amely könnyebben hazudik, mint Orbán. Például Kína, Oroszország, Fehéroroszország tényleg nyilvánvalóan hazudott, és köze nincs a számoknak a valósághoz. De a másik oldalon több olyan ország is volt, ahol koronavírus közben kormányváltás volt. Te olyan eszeveszettül mongolFidióta barom vagy, hogy azt hiszed, hogy olyan országok, ahol Orbanisztánnál nagyobb a demokrácia, sajtószabadság, ellenzék van, ez az ellenzék még hatalomra is került, azaz nemcsak lebuktathatta a kormányt, hanem utána hatalmat is kapott ehhez, na ott szerinted nem bukott le az első kormány a hazugsággal. Sőt, azt hiszed, a második kormány folytatta a hazugságot.

De azt hiszed, hogy Orbán nem hazudhat, mert Magyarországon olyan kurva erős az ellenzék, hogy Orbán belebukna a hazugságaiba. Miközben Orbán az elmúlt tíz évben annyiszor hazudott már bele mindenki pofájába olyan bődületeset, hogy a rendszerváltás óta nem volt ilyen hazug és tolvaly qrmánya Magyarországnak. Például ugye a 16 ezer lélegeztetőgép soha nem kellett, kurvára túl volt árazva, és kurvára meglopták vele az országot különféle idegen maffiákon keresztül. Vagy, hogy mára már tök nyilvánvaló, hogy a Sinopharm vakcinát nemcsak elégtelen tesztekkel engedélyezték, nemcsak, hogy az is kurvára túl volt árazva, a legdrágábban vett vakcina volt az összes közül, de a legszarabb vakcina is volt az összes közül, amelyet Magyarországon engedélyeztek.

Na, ennyire elborult egy mongolFidióta, mint te. Ti vagytok Magyarország genetikai selejtje.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2022.03.26. 21:38:04

@a nagy hohohorgász:

Honnan ismerjük meg a mongolFidiótát? Annak ellenére, hogy Orbán már 12 éve minielnök, kétharmada és teljhatalma van, azt mondja, hogy Orbán nem tehet semmiről. A mongolFidióta szerint az ország kormányfője nem tehet semmiről.
Ellenben Gyurcsány mindenért hibás, miközben már több, mint 12 éve nem miniszterelnök.

Ilyen elmebetegek a mongolFidióták.

a nagy hohohorgász 2022.03.26. 21:38:24

@pista1872: te egy lehetsz az agysebesz Hofi imádok között akinek sosem tűnt fel hogy vajon miért?????

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2022.03.26. 21:39:52

@a nagy hohohorgász: ekozbenlondonban.blog.hu/2022/03/25/elszallnak_az_arak_zuhan_az_eletszinvonal?full_commentlist=1#c41308412

Honnan ismerjük meg a mongolFidiótát? Annak ellenére, hogy Orbán már 12 éve minielnök, kétharmada és teljhatalma van, azt mondja, hogy Orbán nem tehet semmiről. A mongolFidióta szerint az ország kormányfője nem tehet semmiről.
Ellenben Gyurcsány mindenért hibás, miközben már több, mint 12 éve nem miniszterelnök. Akárhogy is nézzük, egy ici-pici IQ-val világos, hogy bizony Orbán nagyon sok mindenről tehet, és Gyurcsány ma már szinte semmiért nem lehet felelős. 12 év után. Ehhez azért nem kell 90-nél nagyobb IQ, csak a mongolFidiótáknak nincs annyi.

Ilyen elmebetegek a mongolFidióták.

a nagy hohohorgász 2022.03.26. 21:40:46

@rabelais: Matyi, ezt gondold át még egyszer:)))) bmeg jobb vagy mint a sas kabaré:)))))

pista1872 2022.03.26. 21:47:04

@a nagy hohohorgász:

lepcsohazonkivul.blog.hu/2022/01/15/elo_a_farhattal/full_commentlist/1#c41152170

Karácsony Gergely 50,86%-kkal nyert. Tehát ténylegesen elnyerte a szavazatok többségét. Ez az, ami a Fidesznek 2010 óta nem sikerült, mégis, nemcsak, hogy qrmányoznak, de még kétharmadot is mondanak maguknak a hazug, diktátor gecik. Volt, hogy 44%-kkal.

de hát ezt te nem tudod, te a világ elemi tényeit sem ismered. totálkáros, húgyagyú, elmebeteg, pszichopata selejt vagy, akárcsak az összes Fideszes.

444.hu/2019/10/13/karacsony-gergely-nyerte-a-fopolgarmester-valasztast

pista1872 2022.03.26. 21:56:37

@a nagy hohohorgász:

szeka.blog.hu/2021/08/22/egy_konyv_amit_kisse_keson_vett_a_kezebe_orban_viktor/full_commentlist/1#c40862294

Karácsony Gergely eddigi tevékenysége: metró felújítása folytatódik, Lánchíd felújítása elkezdődött. messze többet tett a járványkezelésben is a különféle tesztekkel. például a fővárosi felmérésből tudjuk, hogy a Sinopharm, amivel Orbán több millió embert beoltatott kurva drágán, az milyen szar.

és mindezt úgy, hogy Orbán elvett a fővárostól egy csomó pénzt. nem 10 éve, hanem most. 10 éve bassza szét az országot, de még most is bassza. ez nem elmúltnyócévezés, ami 10 éve volt, te kis mongolFidióta fasz, ez a geci Orbán még most is bassza szét az országot!

Ekrü 2022.03.26. 22:25:09

@a nagy hohohorgász:
A nyugat most is ülne a seggén,ahogy teszi ezt Ukrajna esetében is. Majd szépen megegyeznének az oroszokkal,azt meghúznák az új határvonalat valamelyik hosszúsági fok mentén,ahogy tették ezt Koreában is. Az USA meg örülhet mert a gazdasági válság közepette sikerül rásózniuk a méregdrága palagázukat az EU-ra...

Ekrü 2022.03.26. 22:40:52

index.hu/kulfold/2022/03/26/igy-kerulte-ki-hazankat-az-ukrajnanak-szant-fegyverszallitmany/

Hihihi!!!! Ha ez a hír igaz, akkor szóljon már valaki ezeknek a nagytudású idiótáknak,hogy a Bulgária-Románia-Ukrajna útvonal lett volna a legrövidebb. :))))))))))))))

pista1872 2022.03.26. 22:44:25

@a nagy hohohorgász:

mentalisdeficit.blog.hu/2021/09/30/kepes_lesz_karacsony_a_visszalepesre?full_commentlist=1#c40948888

jajj, te szerencsétlen, elmebeteg, náci fasz! csak pofán szarni tudod magad továbbra is!

1) Petry Zsolt nem a törvénytelen bevándorlás ellen uszított, hanem a bevándorlók ellen. tök mindegy, hogy milyenek voltak.

2) azt, hogy Németországban mi a törvényes bevándorlás, azt a német törvények, adott esetben rendeletek, a kormány döntése dönti el, és nem a náci idióta magyar bevándorló Petry Zsolt, és nem te, az ostoba, náci fasz magyar.

3) ami ellen a náci Petry Zsolt uszítani akart, az speciel pontosan ugyanolyan törvényes bevándorlás volt, mint ő maga, mert a német kormány így döntött.

a bevándorló, idióta náci magyar fasz meg ne ugasson bele a német kormány döntésébe, mert ki lesz penderítve!

felfogod, te kis genetikai selejt náci fasz?!

pista1872 2022.03.26. 22:48:26

@Ekrü:

elegemvan.blog.hu/2021/09/26/elegem_van_szegeny_viktorbol?full_commentlist=1#c40939108

hát persze, nyuszika, nektek szükségetek van a zsidózásra, mert még vannak ellenzéki emberek, és ezt nem tudjátok lekezelni.

és nem hazudozol, büdös mongolFidióta, a tourette-szindrómás zsidózó náci a ti kommentelőtök:

szeka.blog.hu/2021/07/14/a_fidesz_ezuttal_is_igyekszik_lenyulni_az_ellenzek_legjobb_temait/full_commentlist/1#c40795186

pista1872 2022.03.26. 23:40:51

@a nagy hohohorgász:

szeka.blog.hu/2022/01/19/amikor_visszanyal_a_pegasus?full_commentlist=1#c41160478
"Te tényleg aggódsz a kereskedokert????"

tudjuk, a Fidesz, és a mongolFIdióták leszarják a kiskereskedőket, akiket tönkrevághat akár egy pár áru hatósági alacsony ára is.

Ekrü 2022.03.27. 00:54:31

@pista1872:
Jelenleg itt zsidózni egyedül te zsidózol...

Ekrü 2022.03.27. 00:55:28

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Dehogynem. csak én nem a te értelmi színvonaladnak szeretnék megfelelni...:))))))

chrisred 2022.03.27. 05:23:13

@Ekrü: Én az origón meg a mandineren láttam, szóval inkább a nermédiát járta, annak a haldokló nyugat propagandájába illik bele.

1. Nem tudom, mennyit keres Valkó családja. A holland nettó átlagbér 2500 euró körüli, simán lehet 5-6 ezer körül két keresővel.
2. Azt valószínűnek tartom, hogy ez nem átalányösszeg, mert akkor nem a múlt téllel hasonlíította volna össze. Egy január-februári háztartási fogyasztás nálunk is lehet 60 ezer forint körüli.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.03.27. 07:06:19

@Ekrü: Ostoba vagy. Olyan sötét vagy, hogy a feketelyuk hozzád képest falitükör.

"Bulgária sem szállít fegyvereket Ukrajnába
Rumen Radev bolgár elnök szombaton kijelentette: nem fogja engedni, hogy Bulgáriát belerángassák az ukrajnai fegyveres konfliktusba. Radev egy azt firtató újságírói kérdésre válaszolt, hogy Magyarországhoz hasonlóan Bulgária is úgy döntött, nem szállít fegyvereket Ukrajnának."

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.03.27. 07:19:04

Na ostoba illibsik! Hogy is irányítja át a gáz és olajszállítást ez a barom putler Kínába?
Mennyi idő lesz kiépíteni a vezetékeket?

www.vgfszaklap.hu/images/lapszam/15-11/orosz02.jpg

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.03.27. 07:29:42

"Kína megijedt a szankcióktól, kifarol az oroszokkal közös óriásüzletekből
A kínai állami Sinopec csoport felfüggesztette a tárgyalásokat egy jelentős petrolkémiai beruházásról és egy gázforgalmazási vállalkozás oroszországi megalapításáról."

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.03.27. 07:43:27

"Reggeli furulyázással üzentek az ukrán fegyveresek az oroszoknak"

Az oroszok be fogják vetni a legveszélyesebb fegyverüket. birca halálra pippantja az összes ukrán katonát. :-))

DFK 2022.03.27. 07:54:09

@Etniez: figyelj, ti mondjátok mindig, hogy Magyarországon mindenki is szar de csak az Orbán óta és miatt. Hát úgy tűnik ez nem így van, vagy pedig Nyugat - Európát is ő írányítja.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.03.27. 08:00:59

@DFK: Ilyet hol írt bármelyikünk is, vagy csak megzavart az óraállítás téged és hallucinálsz? Valami idézet esetleg?

Zionnépe 2022.03.27. 09:07:34

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Sokkal inkább a Patkányfogóra gondolnék.
Bár a fene se tudja arra felé ismerik-e ezt a mesét, vagy van valami hasonló furulyázós.

a nagy hohohorgász 2022.03.27. 09:11:24

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: te okoska és a furulyasok miért kötik ki a saját nepuket a villanyoszlophoz ????

Ekrü 2022.03.27. 09:35:55

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Nocsak-nocsak....csak kibújt a szög a zsákból....A "nem szállít fegyvereket" az NEM egyenlő a "nem engedi át" más NATO tagállamok felé. Szóval ezen az alapon nyugodtan mehetne Bulgárián keresztül Romániába,mint ahogy más NATO tagállamokba mi is átengedjük a fegyvereket.
Amennyiben viszont mégis kerülővel kell menniük annak ezek szerint ne mi vagyunk az okai, hanem a szerbek meg a bolgárok, hisz hozzánk csak rajtuk keresztül érkezhetne és mivel mi más NATO tagállamba átengednénk ezért a szlovákoktól már simán mehetne Ukrajnába.
Szóval még mindig nem értem,miért mi lennénk a kerülő okai....Hacsak a cél nem maga a gyors segítség,hanem ,hogy így választások előtt hazudhassanak a kormányról.
Te meg mielőtt vitatkozol egy kis földrajzismeretet nem ártana összeszedned.

Ekrü 2022.03.27. 09:52:45

@chrisred:
" Én az origón meg a mandineren láttam, szóval inkább a nermédiát járta, "- A riport az RTL Fókusz c. műsorában jelent meg először, ami ugye nem éppen kormányközeliségéről híres. Ez pedig a 168 óra cikke,az sem éppen NER közeli:
168.hu/szorakozas/valko-eszter-gazarak-hollandia-orosz-ukran-haboru-video-230287
1.Idézetek a cikkből:
"Hozzátette, hogy Hollandiában vannak, akik úgy spórolnak, hogy kabátban ülnek az otthonaikban, mert anyagilag nem engedhetik meg, hogy kifizessék a drágább gázárakat. "
"„A pénztárcájukon érzik, mert olyan az infláció, ami 1977 óta nem volt itt Hollandiában. Csak annyit mondok, két héttel ezelőtt egy nagy dobozos vaj 3,5 euró volt, most 4,5”
"Tavaly télen 150 eurót fizettünk a gázért, most pedig 650-et. A gázért dolgozunk, ami elképesztő. "
Hát ez alapján nem tűnik olyan nagyon happynek az élet ott....
2."Egy január-februári háztartási fogyasztás nálunk is lehet 60 ezer forint körüli. "- Először is a 650 euró még egy 350-es árfolyamon számolva is 227 500 Ft.Ez ugye messze van az általad leírt 60 ezertől... Ehhez képest a szintén 100-110 nm-es házunk januári gázszámlája 49 ezer forint volt.

Ekrü 2022.03.27. 10:08:52

@chrisred: Mondjuk,azért érdekelne ,hogy jött ki neked a 650 euróra 60ezer forint. Mert ugye ez 92-93 forint euró árfolyamot jelentene. Ennyiért veszek tőled én is szívesen...:))))))))))))))))))))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.03.27. 10:14:10

@Ekrü: Mi a gond az én földrajzi ismereteimmel? A törökök is be akarnak avatkozni a magyar választásba, nyilván. A dolognak semmi köze a rossz bolgár-török viszonyhoz. :-))
Ennyi ésszel te hogy találsz ki a wécére? Téged is pelenkáznak mint a vén munkásőrt?

pista1872 2022.03.27. 10:22:24

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

szeka.blog.hu/2021/07/24/olyan_ellensegre_vadaszik_orban_viktor_aki_egyelore_csak_a_gondolataiban_letezik?full_commentlist=1#c40808442

ja, te azt hiszed, hogy ha beírok 1 kommentet kézzel, akkor nem működhet mellette script. olyan sötét vagy, mint a bányató. csak minek reklámozod?

Zionnépe 2022.03.27. 10:31:47

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Nekem úgy rémlik, hogy elég régen torokra vette őket...

birkamenet 2022.03.27. 10:57:52

@Ekrü:

Mi van kisfidernyák segglakó, már napok óta azon rinyálsz, hogy mégiscsak te fizeted neg Putyin gazdád háborúját? Hehehe, orbán gazdád megint átkúrt téged, mint mindig. Igaz könnyű dolga van neki, mert ő az ország lehülyébb lényeit gyüjtötte be a birkatáborába.

birkamenet 2022.03.27. 11:01:34

@Ekrü:

Már benzin is csak csökkentett fejadagokban van Orbanisztánban, moközben azért adte el Putylov gazdájával az ukrajnai magyarok életét, hogy neked legyen benzin, gáz, meg rezsicsökkentés!

Etniez 2022.03.27. 11:23:28

@DFK: és? Magyarországon szarabb a helyzet, mint lehetne és ez Orbán sara. Csak rontott rajta.

birkamenet 2022.03.27. 11:53:28

@Ekrü:

ROSSZABBUL ÉLÜNK MINT 12 ÉVE!

pista1872 2022.03.27. 12:14:32

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

szeka.blog.hu/2021/07/24/olyan_ellensegre_vadaszik_orban_viktor_aki_egyelore_csak_a_gondolataiban_letezik?full_commentlist=1#c40808378

"a válaszok közötti idő teljesen szabálytalan."

innen tudom, hogy te nem tudsz programozni. te egy totál idióta kis selejt vagy. pontosan olyan, amilyen egy ilyen munkanélküli, selejt Lencsés Istvánhoz illik

lencsespityu.blog.hu/

ez vagy te.

1) egy programozó ugyanis tudja, hogy van véletlenszám-generátor (random függvény),
2) meg azt is, hogy ha ki akarom játszani a recaptchát, akkor pont fogom ezt használni.
3) a script csinál olyan műveletet, amelynek az ideje nem mindig ugyanannyi
4) ráadásul a script mások beírásaira válaszol, tehát már csak ezért se szabályos.

egy elmebeteg selejt vagy. mindig abból akarsz "érvet" csinálni, hogy nem értesz valamit, hülye vagy valamihez. ha nem értesz valamit, akkor az szerinted nincs.

pista1872 2022.03.27. 12:31:36

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

szeka.blog.hu/2021/07/24/olyan_ellensegre_vadaszik_orban_viktor_aki_egyelore_csak_a_gondolataiban_letezik?full_commentlist=1#c40808378

"a válaszok közötti idő teljesen szabálytalan."

innen tudom, hogy te nem tudsz programozni. te egy totál idióta kis selejt vagy. pontosan olyan, amilyen egy ilyen munkanélküli, selejt Lencsés Istvánhoz illik

lencsespityu.blog.hu/

ez vagy te.

1) egy programozó ugyanis tudja, hogy van véletlenszám-generátor (random függvény),
2) meg azt is, hogy ha ki akarom játszani a recaptchát, akkor pont fogom ezt használni.
3) a script csinál olyan műveletet, amelynek az ideje nem mindig ugyanannyi
4) ráadásul a script mások beírásaira válaszol, tehát már csak ezért se szabályos.

egy elmebeteg selejt vagy. mindig abból akarsz "érvet" csinálni, hogy nem értesz valamit, hülye vagy valamihez. ha nem értesz valamit, akkor az szerinted nincs.

midnight coder 2022.03.27. 13:24:46

@birkamenet: "ROSSZABBUL ÉLÜNK MINT 12 ÉVE! "

Persze hogy rosszabbul éltek. 12 éve Orbánék lopnak és nem a balfékek.

pista1872 2022.03.27. 13:43:37

@midnight coder: kuntakinte100.blog.hu/2022/03/02/vesztes_haboru?full_commentlist=1#c41252616

Iraknak volt vegyifegyvere, be is vetette.

a te "logikád" szerint a rablógyilkos szent ember, mert már eldobta a kést.

en.wikipedia.org/wiki/Iraqi_chemical_weapons_program

Ukrajnának nincs, és nem volt.

megint én hozom a tényeket, megint én hozom a bizonyítékokat, megint te hazudsz hasból.

de megint nem fogod elismerni, hogy tévedtél, te elmebeteg, pszichopata, Putyin-fasszopó, náci, mongolFidióta fasz!

Etniez 2022.03.27. 13:53:00

@midnight coder: Orbánnal nem az a fő probléma, hogy lop.

A mértéke az tényleg gáz, de ennél ő sokkal károsabb.
Valószínűleg a következő kormány is lopni fog, de ha nem a fidesz lesz az, akkor nem lesznek ilyen profik a lopásban, még bele kell szokniuk.

Itthon is be kell vezetni az egy miniszterelnök maximum két ciklus szabályt, nem veretlenül része a demokráciának nyugaton.

pista1872 2022.03.27. 14:50:34

@midnight coder:

vano.blog.hu/2022/02/07/legalabb_valasztasi_krumpli_nincs?full_commentlist=1#c41202128

"Szerintem sem az angliai sem a romániai magyaroknak nem kellene szavazniuk. Egy országban azok az állampolgárok szavazzanak akik oda fizetik az adót, vagy onnan kapják a nyugdíjat, esetleg ott tanulnak."

szavazz Orbán ellen, neki köszönheted, hogy olyan faszok szólnak bele az ország dolgaiba, akiknek semmi közük az országhoz, soha nem is volt!

de te mongolFidióta barom vagy, még a saját érdeked sem érdekel, akkor is Orbánra szavazol, ha pofán szarod magad vele.

pista1872 2022.03.27. 15:36:03

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

szeka.blog.hu/2021/12/02/a_fidesz_kommunikaciojaban_a_vagyak_tovabbra_is_fontosabbak_a_realitasoknal?full_commentlist=1#c41069122

na, idióta, miután hónapokig tagadtad, hogy van működő scriptem, rájöttél, hogy tényleg van. neked, pszichopata elmebetegnek ez hónapokba tellett. ennyire genetikai selejt vagy, agyonkurt baromfi!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.03.27. 16:42:31

@pista1872: Az már milyen script ami csak háromnegyed óra múlva tud újat röffenteni? :-))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.03.27. 17:04:11

Kedvenc tonhal konzervem tegnap még 799 forint volt. Ma már 1099. Magyarország jobban teljesít?

pista1872 2022.03.27. 17:06:13

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

itt egy másik eset, amikor bizonyíték van arról, hogy mekkorát szoptál. egész délelőtt készültél, hogy szétbaszod a blogom, aztán csak annyi történt, hogy telefingottál egy szobát, amelyben egyedül voltál. mielőtt bárki is észrevette volna, bejöttem, kibasztalak, mint macskát szarni. 6 gombnyomás volt a nagy erőlködésed eredménye. senkinek nem sikerült ártanod, te kis pszichopata!

ateistaklub.blog.hu/2020/09/27/koronavirus_es_vallas/full_commentlist/1#c39096334

Világbajnok moderálás pedomatyi 13 szor törölve 2022.03.27. 17:12:03

@pista1872: És téged hányszor is basztalak ki különböző blogokról? :-))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.03.27. 17:13:26

@a nagy hohohorgász: Ennek semmi köze a szabadpiachoz. Az elbaszott gazdaságpolitika miatti infláció.

pista1872 2022.03.27. 17:40:15

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

szeka.blog.hu/2021/05/19/milyen_alkut_kothetett_orban_viktor_a_kinai_partvezetessel?full_commentlist=1#c40659212

1) Te hamisítottad a saját neved, mert kibasztak valahonnan
2) te hamisítottad Zöldi nevét is ugyanezzel a módszerrel.
3) láttalak már az én nevemet is hamisítani ugyanezzel a módszerrel

de végül: ha te ennyire megfeszülsz, hogy bizonygasd, hogy nem te vagy a Lencsés István, akkor egész biztosan te vagy az. ha te azt híresztelnéd rólam, hogy én vagyok a Lencsés István, én kurvára leszarnám. pont azért, mert nem én vagyok az, mit érdekel engem?!

chrisred 2022.03.27. 18:00:57

@Ekrü: Ha megpróbáltad volna értelmezni azt, amit leírtam, rájöttél volna, hogy a nettó átlagkeresetet vettem a két keresővel a háztartásban. És annak a 10%-ára számoltam a téli gázrezsit.
Amúgy tényleg sok a havi 60 ezer, de lehet, hogy Valkóék 650 eurója is soknak tűnik egy holland átlagfogyasztó számára.

chrisred 2022.03.27. 18:01:36

@Ekrü: Vagyis pont a Telexen nem volt, amivel kezdted?

a nagy hohohorgász 2022.03.27. 18:07:31

@chrisred: és azt tudjuk e hogy mekkora lakást és mivel fűtenek és milyen hőmérsékletre??? Na ugye hogy senki sem tudja. De mindenki okadja az okosságot balról jobbra jobbról balra.... arról már nem is beszélve hogy nagyapám szerint a téli szezon havi 5ezer forintos gazszamlaja is juj de sok... és amikor megkerdezem hogy miért akkor azt mondja hogy kisunokam 50 évvel ezelőtt ez egy havi fizetés volt..... ennyi

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.03.27. 19:07:39

@a nagy hohohorgász: Jaj, bocs, mindig elfelejtem hogy funkcionális analfabéta vagy.

a nagy hohohorgász 2022.03.27. 19:17:27

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: hát miért lenne mindegy??? Amikor én is vágyom a szabadságot:))) vágyom hogy megertsem hogy miért nem jó az akolban! Csak nem azt akarod mondani hogy nem tudod elmagyarazni??????

a nagy hohohorgász 2022.03.27. 19:27:18

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: szóval nem akarod elarulni hogy egy gerinctelen, elvtelen gane vagy? Nem baj... hahaha

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.03.27. 19:35:33

@a nagy hohohorgász: Te csak tunkoljad a disznó szart, te azt a langymeleget szereted.

birkamenet 2022.03.27. 19:38:34

@a nagy hohohorgász:

A te nagyapád ugy orosz katonák voltak 45-ből? Ezért éljenzed Putyin honfirársad háborúját a civilizált világ elen.

a nagy hohohorgász 2022.03.27. 19:54:41

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: @pista1872: @birkamenet: látom osszehoztalak titeket:))) ebből látszik hogy igaz amit írtam:))( köszönöm a visszajelzest

pista1872 2022.03.27. 20:01:39

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

meltanyossag.blog.hu/2021/07/26/mivel_teszunk_jot_a_nemzeti_jelkepeknek?full_commentlist=1#c40814784

nagyon frusztrált vagy, ha még a hírekben is csak azt keresed, hogy miképpen tudnál valami erőltetett, ostoba módon beszólni nekem. miért zavarna engem az, ha egy Tomanovics Gergely ellen vádat emelnek, mert egy scripttel kitöltetett egy csomó nemzeti konzultációt?

1) versenyzek én ezzel a Tomanovics Gergellyel? Nem.
2) mondtam valaha, hogy én vagyok a legnagyobb hacker a világon? nem. nyilván nem vagyok, nem is akartam az lenni. én nagyon kevés időt fektettem ebbe a témába.
3) irigylem én azt, hogy a Tomanovics Gergelynek bíróságra kell járnia, engem meg meg se vádolnak, mert egész biztosan nem törvénytelen, amit csinálok? nem.
4) igazad lesz neked attól, hogy Tomanovics Gergelyt megvádolták? nem
5) több leszel te attól, hogy Tomanovics Gergelyt megvádolták? nem. ugyanaz a kis nyomi maradsz, mint aki eddig voltál.
6) te vagy valahol bármiben is hozzám képest? nem, semmiben nem vagy sehol, ami kicsit is számítana.

7) ja, és a kormányzati oldalon a hír szerint még recaptcha se volt, és az egész cikk arról szól, hogy milyen primitív volt a kitöltögető algoritmus. de ugye ez is a kormány kritikája. a hackelők megelégedtek egy olyan algoritmussal, ami épp ellátja a feladatát. ez az, amit neked soha nem sikerül felfognod. én is csak olyan scriptet írtam, ami működik. feleslegesen nem tud sokat. de te nullát se tudsz, szóval nincs mit ugrálnod.

szóval, mit erőlködsz, te kis selejt?!

apro_marosan_petergabor 2022.03.27. 22:02:51

No nem. Ne keverjük a C19 áremelkedéseket a háború hatásával.

pista18722 2022.03.27. 22:45:55

@a nagy hohohorgász:

szeka.blog.hu/2022/03/05/valoban_oroszorszag_mutatja_a_szebb_jovot_magyarorszagnak/full_commentlist/1#c41265456

1) hiszi a piszi, hogy Putyin azzal rohanta le Ukrajnát, hogy a végén az szabad és semleges legyen. ezt jelzi például a "nácitlanítás", ami alatt azt érti, hogy minden eltérő véleményt ki akar irtani Ukrajnában. továbbá látjuk, ismerjük, milyen az az orosz "szabadság", ahol nevén se lehet nevezni a háborút, és nem lehet tüntetni.

2) semleges egy ország csak akkor tud lenni, ha maga az akar lenni. minden országnak megvan a joga ahhoz, hogy ne legyen semleges, és ahhoz is, hogy semleges legyen. de semlegessé tenni nem lehet. ez olyan hülyeség, tudod te hólyag, mint az asszonyt szépre verni. Putyin a háborújával azt érte el, hogy Ukrajna egész biztosan nem akar semleges lenni. az ukrajnai oroszok nem akarnak oroszok lenni, és még vagy 3 másik ország nagyon gyorsan akar nem semleges lenni, hanem az EU-hoz vagy NATO-hoz csatlakozni

Putyin és te is totál idióta elmebeteg, pszichopata genetikai selejtek vagytok. azért vagy náci, mongolFidióta és Putyin-faszszopó, mert beteg állat vagy.

0dzsud0 2022.03.27. 23:00:44

@Ekrü: Érdekes látni, hogy akárhányszor kinyitja az ember a blog.hu-t, Veress Krisztián elég nagy valószínűséggel ott lesz játszani a hülyét, és ez így megy hosszú-hosszú évek óta. Most épp nem találta meg az RTL Klubot, mert a ravasz Google csak a Mandinert, meg az Origót dobta fel szegénynek, a többit elrejtette előle, épp alulbecsülte vagy 300 forinttal az euró/forint-árfolyamot, és jó, lehet, hogy drága a hollandoknál a gáz, de akkor drágának kell lennie itt is, sőt itt fizetünk csak sokat ám igazán, bizony. Valkó Eszter nyilván nem is panaszkodott, vagy ha igen, akkor úgyis csak a kormánymédiának, meg különben sem kell komolyan venni, Hollandia akkor is kolbászkerítésország, bármi rossz dolog csak Magyarországon történhet, nem ott ülnek kabátban az emberek a fűtetlen lakásban, hanem itt, vagy ha ott mindenképp, akkor itt is (legalább döntetlenre hozzuk már ki, az nem lehet, hogy a nyugaton bármi nem stimmel). Dolgozik szerencsétlennél a kognitív disszonancia nagyon keményen. És akkor a Fidesznek vannak propagandistái, agymosott birkái, meg trolljai... :)

a nagy hohohorgász 2022.03.27. 23:02:23

@pista18722: azt ugye tudod hogy te náci vagy:)))

pista18722 2022.03.27. 23:06:05

@a nagy hohohorgász:

jog-asz.blog.hu/2021/06/11/az_en_nemzeti_konzultaciom_560/full_commentlist/1#c40714564

ellenvéleményt a rendszerváltás óta csak a náci Orbán tiltott. két facebookozót be is vitt a rendőrség, csak mert más volt a véleménye.

ennyit tudtok, mongolFidióták, hazudtok, nácik vagytok, elmebeteg pszichopaták vagytok.

pista18722 2022.03.27. 23:40:34

@a nagy hohohorgász:

abszolutbiztonsag.blog.hu/2022/03/15/mi_varhato_az_orosz-ukran_haboru_utan_magyarorszagon?full_commentlist=1#c41284686

"és szerinted ez nem történt meg?"

nem, Orbán egy gyáva fasz, aki elbújt. hol átenged egy drónt az országon, hol azt mondja, hogy nem szállítunk fegyvereket, vagy Magyarországon át nem szállítanak fegyvereket, és a beszédeiben ügyel arra, hogy csak nehogy világosan elítélje Putyint.

Orbán nem áll ki rendesen Ukrajna mellett, mert Putyin-faszszopó, és csak kényszerből cselekszik. mert elvtelen, mert gyáva, mert geci.

pista18722 2022.03.28. 09:16:41

@a nagy hohohorgász:

mentalisdeficit.blog.hu/2021/09/30/kepes_lesz_karacsony_a_visszalepesre?full_commentlist=1#c40948888

jajj, te szerencsétlen, elmebeteg, náci fasz! csak pofán szarni tudod magad továbbra is!

1) Petry Zsolt nem a törvénytelen bevándorlás ellen uszított, hanem a bevándorlók ellen. tök mindegy, hogy milyenek voltak.

2) azt, hogy Németországban mi a törvényes bevándorlás, azt a német törvények, adott esetben rendeletek, a kormány döntése dönti el, és nem a náci idióta magyar bevándorló Petry Zsolt, és nem te, az ostoba, náci fasz magyar.

3) ami ellen a náci Petry Zsolt uszítani akart, az speciel pontosan ugyanolyan törvényes bevándorlás volt, mint ő maga, mert a német kormány így döntött.

a bevándorló, idióta náci magyar fasz meg ne ugasson bele a német kormány döntésébe, mert ki lesz penderítve!

felfogod, te kis genetikai selejt náci fasz?!

konrada 2022.03.28. 10:12:06

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: " Ennek semmi köze a szabadpiachoz. Az elbaszott gazdaságpolitika miatti infláció. "

...s akkor nézzük, hogy csak EU-ban mennyire van elbaszva a gazdaságpolitika:
9-ben még jobban, mert magasabb mint itt,
13-ban meg bár nem annyira, de elég tisztességesen, mert 5% feletti.
(+USA 7,9%)

...de mindezzel együtt nincs vitánk, a világban most eléggé elbaszott lett a gazdaságpolitika, s nem vigasz erre az, hogy a velünk együtt (vagy utánunk) belépett új EU-s országokból 8-ban még jobban sikerült elqrni...

apro_marosan_petergabor 2022.03.28. 11:53:17

Elszállnak az árak.... ez nem gátolja GBR-t abban, hogy tömje Ukrajnát hadianyaggal, az USA elvárásoknak megfelelően.
Közben azért a bulizós Borisnak jut zseton nagyobb bulikra.
- Az USA egyre "ügyesebb". Proxy háborúit nem csak idegenekkel (jelenleg az EU.val) vívatja meg, de velük(illetve velünk) is finanszíroztatja.
- Saját költségei pedig megtérülnek az "ügyes" gazdasági húzásokból, nevezhetjük őket szankcióknak is.
- Lezáratja az Északi Áramlat II-t (meg se nyitották), exporttilalomra, gáz, olaj import visszafogásra kényszeríti az EU-t.
- Helyette palagázt vásárolunk (LNG), no meg amerikai fegyvereket.
Nagyon sokba kerül ez nekünk, s még többe fog.
Ideje hogy az EU felébredjen - mi szerencsére még eszünknél vagyunk, és amíg ez a kormány van, ez így is marad.

Mindenesetre halad az amerikai stratégiai terv amely hivatott megakadályozni a német technológia és az orosz nyersanyag találkozását. Két legyet egy csapásra EU + Oroszo. gazdasági gyengítése.

Nzoltan 2022.03.30. 07:02:19

@birkamenet: ukrajna mint civilizált világ?
süti beállítások módosítása