A blogról

Érdekességek Londonból, Londonról - nemcsak londoniaknak.

Friss topikok

2016.04.09. 07:53 Blackwaters

A Londonban élők több mint fele alig tudja fizetni a számláit

image_2.jpgAz elmúlt 5 évben mintegy 19%-kal nőttek a lakásbérleti díjak a brit fővárosban, ez pedig sok háztartásban okoz napi gondokat. A bérlők mintegy harmadának kellett kölcsönt kérnie tavaly, hogy kifizethesse a lakbért.

Egy átlag londoni a fizetésének közel 60%-át költi albérletre – áll a Shelter és a YouGov közös kutatása révén született tanulmányban. Egy egy hálószobás (kétszobás) lakásért átlag £1,200-ot, míg egy két hálószobás (háromszobás) lakásért már £1,600-ot is elkérnek, de a belvárosban nem ritkák a £2,000 feletti havi lakbérek sem. Sokan ezért kiköltöznek Londonból, mivel vidéken olcsóbbak a bérleti díjak, de akkor ingázniuk kell több órát naponta. Akik maradnak, azok viszont további árnövekedéssel kell szembenézzenek, mivel a kereslet nagyobb mint a kínálat és a lakástulajdonosok szó szerint égig emelhetik a bérleti díjakat. Ugyan történtek kezdeményezések, hogy központilag szabályozzák a piac diktálta áremelkedést, de ezek nem vezettek eredményre. A megoldás új lakások építése lehetne, a főpolgármester választásnak is nem meglepő módon ez a legfőbb témája. Jó példát Európában már több helyen is látni. A berliniek például a kérdést úgy oldották meg, hogy bevezettek egy lakbérplafont, aminél magasabbra nem emelhetik az árakat.

via: BBC

324 komment

Címkék: pénz lakás bérlet áremelkedés bérlő yougov lakásár 2016 London ekozbenlondonban lakossága Eközbenlondonban


A bejegyzés trackback címe:

https://ekozbenlondonban.blog.hu/api/trackback/id/tr248579382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tralalala 2016.04.11. 01:28:53

@pamut: "Még te beszélsz gyűlöltről"

Igen, én, nézz már magadra, ember :D Folyamatosan csak a pocskondiázás megy, "hazudsz" "csicska" "gyáva" "gyenge" visszatérő jelzőid. Ha valakinél csak a gyanúja felmerül, hogy nem ért veled egyet, már osztod, hogy biztos rohadt fideszes. Ahogy ezzel az aleb19 emberrel is tetted.

Meg tudtál már így győzni valaha valakit is? Öregem, te orvosi eset vagy. Belebolondultál ebbe a fideszgyűlöletbe.

Alter világban meg nyilván te élsz, a valós világban a Fidesz most vasárnap is kétharmadot szerezne. Tehát annyira nem utálhatják (vagy legalábbis az alternatívákat jobban utálják).

pamut 2016.04.11. 01:30:25

Na amíg a fideszesek épp újabb hazugságok kieszelésén erőlködnek, egy kis infó arról amit védenek:

hvg.hu/vallalat_vezeto/20160410_Nalunk_320_szazalekon_porog_a_tularazas_meg_a_korrupcio

"Nálunk 320 százalékon pörög a túlárazás meg a korrupció"

"Minden második közbeszerzést voltaképpen titkolva hirdetnek meg. Az uniós pénzeknél pofátlanul vastagon fog a ceruza."

"Egyes közbeszerzési eljárások túlárazása a becsült 30 százalékkal szemben elérheti a 140-320 százalékot is – derül ki a Korrupciókutató Központ Budapest nemrég nyilvánosságra hozott kutatásból"

Szemét szocik! :D

pamut 2016.04.11. 01:33:00

@tralalala:

:DDDD

KONKRÉT példák tömegét hoztam fel amikkel bizonyítottam hogy a fidesz a gyűlölet pártja, de a fideszesnek persze a szeme sem rebben, simán levegőnek nézi :DDD

azt hiszed ilyen könnyen megúszod a szembesítést a mocsokkal? :DD

nesze, válaszolj ÉRDEMBEN (persze úgyse fogsz ;), ne menekülj, ne terelj, ne add fel egyből, próbálj valamit reagálni:

"De mondom, nyugi, ha ez ilyen nyilvánvaló, és mindenki látja ezt a pofonegyszerű tényt, csak az ilyen buta emberek nem, mint én, akkor lazán meglesz 2018- :D"

Hát igen, ez is tipikus fideszes cinizmus :D Már mondtam párszor, és fogom is mert így van: le se tagadhatnád hogy fideszes vagy, az ilyen aljas inkorrekt "érvelés" pl. a védjegyetek. nem arról volt szó hogy mások mit látnak, hanem érdemi tartalmi érvek voltak, amikre ti, fideszesek amikor nem tudtok éremben reagálni, hirtelen mindig átváltotok választástechnikai nézőpontra, mintha eddig e mentén ment volna a vita vagy mintha ez bármit is cáfolna az érveimből :))

aljas cinikus félrebeszélő: fideszes a neved :)
külön vicces hogy az ország kb. 80%-ban a fideszes propaganda alatt nyög, szóval az hogy hány ember miről győződik meg az végképp nem az igazságról szól, hanem az agymosásotok eredményéről. ami esetben egyénként több mint 100%-os hatékonyságú volt...

"Ritka az ilyen őszintén elborult ember, aki ennyire teljes gőzzel tud gyűlölni."
:DDDDDD
Nem sül le a pofádról a bőr te rohadék? :DDD Még te beszélsz gyűlöltről, Te, aki a győlületpárt őszinte híve vagy? Melyik párt tolja végtelen fanatizmussal a gyűlöletet, a megosztást, a karaktergyilkosságokat vagy 20 éve reggeltől estig? melyik párt épített a gyűlöltre komplett politikai stratégiát, és médiabirodalmat? melyik párt gyűlölet-médiája az echo Tv, a pesti srácok, a 888, vagy régebben a hír tv a magyar nemzet, melyik párt gyűlölet-katonája bayer, bencsik, meg a többi féreg? :DD melyik párt díjazta miniszterelnök-helyettesi vagy külügyminiszteri poszttal a sikeres karaktergyilkosságot, hogy egyéb példákat ne említsek a tipikus fideszes karrierutakról? :D és még te beszélsz bazdmeg :D melyik párt intézményesítette a gyűlöletet az elmúlt 3/4 évben óriásplakátokon, tv-szpotokban riogatva az országot a nyomorult migránsokkal szemben, akiknek eszükben sincs ide jönni, de azért úgy állítjátok be mintha támadnák az országot és védeni kéne? bazdmeg ha a fideszes gyűlöletet árammá lehet alakítani az egész világot el tudnátok látni árammal :D

tralalala 2016.04.11. 01:33:33

@pamut: "még a látszat kedvéért sem reagálsz semmire :DDD"

Minek, ember? Van értelme? Mást se csinálsz, csak idehánysz. Ez nem érvelés, amit csinálsz. Ez frusztrált fideszfikázó floodolás.

Az elején még próbáltam értelmesen hozzáállni, de fölösleges. Te nem meg akarsz érteni másokat, te el akarsz taposni. Az életben szerintem már meg is ütöttél volna :D

Bocs de tényleg, ilyen stílus után engem baszogatsz, hogy miért nem reagálok normálisan :D Mert nem éri meg. Mert hülye vagy, mert nincs értelme, mert meggyőzhetetlen vagy, és ezzel a hangnemmel és eszközökkel, amikkel te operálsz, valójában én is meggyőzhetetlen vagyok. Úgyhogy marad ez :D

tralalala 2016.04.11. 01:34:40

@pamut: Ehh ez meg már csak copy/paste.

Lassan tényleg írok egy generátort, ami ilyen hozzászólásokat tud írni :D

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2016.04.11. 01:34:49

@DocBulywood: Attol fugg melyik.Altalaban azert vasarnapa 11-5 kozti nyitvatartas jellemzo.

Hogy a cikkre is reagaljak. Mi pont az aremelkedes miatt vettunk tavaly Londonban lakast. IGaz Kelet_london, es csak 40%-nyi tulajdon, de tobb a semminel. A kornyekunkon 5 ev alatt kb 50%-al nottek a lakasarak.

N. Barbie 2016.04.11. 01:35:18

@pamut: Azt nem, csak, hogy majdnem mind, ami még mindig ordas hazugság.

Az agyatlan fideszesezésed már meg sem lep, akinek nincs agya máshoz, annak csak ez marad. :D Látom te még mindig ezen a színvonalon mozogsz. nem ért egyet velem? FIDESZES!! Miért is konkrétan? MERT ÉN AZT MONDOM!! :DD Te bohóc. :D

Nem kell válaszolni, lesz@rom. :D

pamut 2016.04.11. 01:36:32

@tralalala:

ja, azt ugye tudod hogy amikor levegőnek nézel pár bekezdésnyi érvelésem, az a beismeréssel egyenlő?

tudod hogy nem tudsz mit írni arra a fideszgyűlölködés sok-sok példájára és kínodban az örök fideszes menekülőútra futsz, a személyeskedésre :) nem tudod a másik érveit cáfolni, hát támadod a személyét :) karaktergyilkosság, ez a kedvenc eszközötök :) csak hét tudod ezzel beismered hogy nincs érdemi érved... bizony, bizony... mondjuk ép eszű ember az elmúlt 20 év fideszes totális gyűlölködéspolitika után nem is tudna egy szót sem szólni a fidesz védelmében...

pamut 2016.04.11. 01:37:49

@tralalala:
igen, bemásoltam MERT nem reagáltál rá. reagálsz vagy bemásoljam megint?

nyugi, be tudom annyiszor másolni amennyiszer gyáva vagy reagálni rá, nem nehéz dolog ám másolni.

miért vagy ilyen gyáva reagálni..? :))

pamut 2016.04.11. 01:39:25

@N. Barbie:
"Azt nem, csak, hogy majdnem mind"
Oké, idézed hol írtam ezt.

(áááá, küldjetek már valami komolyabb erősítést fiúk, szinte belealszom már a bénázástokba...)

tralalala 2016.04.11. 01:41:37

@pamut: "ja, azt ugye tudod hogy amikor levegőnek nézel pár bekezdésnyi érvelésem, az a beismeréssel egyenlő?"

Nem, az a levegőnek nézéssel egyenlő :D

Mondom, fölösleges veled beszélgetni. Megpróbáltam, nem ment. Most pl. a személyeskedésen vagy kiakadva, pedig mióta hozzám beszélsz, a "rohadék aljas fideszcsicska" aféle eposzi jelzőm lett :D

És most meg: "jaj jaj, ne személyeskedj, ez karaktergyilkosság" :D Bocs de tényleg, ezt már képtelen vagyok komolyan venni.

pamut 2016.04.11. 01:43:53

@tralalala:

amíg próbálod kimagyarázni hogy a fidesz miért is nem gyűlöletpárt (haha, érted ugye a viccet, úgy tettem mintha érdemi válaszra számítanék tőled, ugye érted, hehe? ;)) addig is itt egy friss írás a fideszes gyűlölködés egyik legfőbb katonájáról, a drága Bayeretketől:

"Patkányok. Nem kevesebb, mint hatszor szerepel ez a szókép Bayer Zsolt legutóbbi publicisztikájában. Csak a szokásos. Már felháborodni sem háborodunk fel. Legyintünk. Megszoktuk már a dehumanizáló metafórákat. Szerves és szalonképes részévé vált a közbeszédnek, hogy rangos napilapok publicistái emberekre kártevőkként hivatkoznak. "

pendulum.blog.hu/2016/04/09/bayer_zsolt_es_a_patkanyozas

Azt idézzem ahogy Orbán márciusban parazitázott egy nagyot, azaz uszított, gyűlölködött, vagy vegyük úgy előre hogy arra sem reagálsz? :D

pamut 2016.04.11. 01:48:56

@tralalala: amikor én lelajasoztalak, az bizony jogos volt és ott helyben meg is indokoltam :) aljas voltál, hát megírtam miért vagy az, ennyi. ezt persze te is tudod, de vagy olyan sunyi hogy erről hallgass :) hű, most megint bedobtam egy személyes jelzőt, na most megint itt lehetőséged hogy kontextus nélkül rám olvasd :)))

amúgy csak kurva szarul menekülsz a tények elől :))) most azt hazudod hogy azért nem reagálsz mert "levegőnek nézel" (ha így lenne nem reagáltál volna eddig sem és most sem), noha vagy 2 órája próbálsz reagálni, de hát kurvára nem megy.

te is tudod hogy igazam van és a fidesz a gyűlölet pártja, csak abban az egy kommentemben olyan tény-halmozást mutattam be, amivel semmit, de semmit nem tudsz kezdeni (pedig hány és hány példát sorolhattam volna még... ez csak pár tény volt... :)). egyszerűen menekülsz, ennyi.

tralalala 2016.04.11. 01:49:43

@pamut: Azt nem veszed észre, hogy kettőnk relációjában te gyűlölködsz. Te pocskondiázol engem, te hazugozol, csicskázol, aljasozol engem.

Mit kevered ide Bayert meg Orbánt? Én melyik vagyok?

Jól látható a kettőnk beszélgetéséből is, hogy te messze agresszívabb, indulatosabb, elvakultabb vagy. Erről se nem Bayer, se nem Orbán tehet ám, megsúgom :D

pamut 2016.04.11. 01:50:04

@tralalala:

ja, erre is gyáva voltál reagálni nyuszika:

"sőt még közfelháborodás sem volt.... az ellenzék, az igen háborgott, ahogy már ezerszer, de a fideszesek nem háborogtak, ők nem szokta a fideszlopásokon sem, és most sem zavarta őket. A mai napig nincs nyomozás az ügyben, az ügyészség szokás szerint blokkolja a fideszbűnözők számonkérését, ahogy ez egy maffiállamban - amit te támogatsz - szokás is. szépen el is fog ülni ez az ügy."

tralalala 2016.04.11. 01:51:04

@pamut: de ez nem úgy megy ám, hogy mikor te személyeskedsz, az jogos éleslátó megjegyzés, mikor meg más, az aljas fideszes karaktergyilkosság :D

tralalala 2016.04.11. 01:53:46

@pamut: "de a fideszesek nem háborogtak"

Az a baj, hogy ezt is meg tudnám cáfolni, beidézni azokat a jobbos véleményeket, újságcikkeket, amik háborogtak, csak minek? Attól majd azt mondanád, hogy nahát, tévedtem?

Dehogy mondanád. Köpnéd tovább az epét. Fölösleges.

pamut 2016.04.11. 01:56:48

@tralalala:
Te 100%-ban kiállsz a gyűlöletpártja mellett, szóval rajtad kérem számon azt amivel közösséget vállalsz. te álltál közéjük, nem én, ne kend másra ezt is.

és arról miért is nem beszélsz már hogy sorozatban terelsz, hárítasz vagy sunyi aljas trükkel váltasz nézőpontot csak hogy megúszd az érdemi reagálást? :D és MÉG MOST sem vállalsz semmire csak a tipikus fideszes karaktergyilkosságot tolod ellenem ? :D

ERRE miért nem reagálsz?:
"Te erre ne hivatkozz kérlek bazdmeg, ugyanis a ti akaratotok ELLENÉRE lesz - talán! - népszavazás. A Kúriát még nem tudták kicsinálni úgy mint pl. az ügyészséget, meg ÁSZt, stb. Ja és ne kapkodd el még 1000 módszerrel kinyírhatja a fő maffiózó rohadék, nincs ez lefutva."

és ERRE miért nem válaszolsz?:
"továbbra sem adtál választ arra, hogy ha nem orbán, akkor vajon ki küldte őket?: Na ki? :DD lássuk most kínodban milyen béna összeesküvés-elméletet eszelsz ki, hogy hülyíted magad hogy ne rúgjon hasba kognitív disszonancia? :D"

és ERRE?:
"az önhazugságod az az, hogy ez nem egy esetleges dolog, hanem a rendszerbe kódolt. mivel a kedvenced brutális megszorításban tartja az egészségügyet, nincs elég pénz gumikesztyűre, fertőtlenítőre, takarításra, ilyenekre. mert vagy ez, vagy kötszer, gyógyszer., stb. gondolom a hazugságmédiát bújod állandóan azért nem tudsz ezekről. kérsz cikkeket? hiteles forrásokat? akár maguktól a doktoroktól? ÉVENTE százával halnak meg emberek olyan kórházi fertőzésekben, amikben nem kéne meghalniuk ha lenne elég pénz fertőtlenítésre.

arról meséljek neked hogy hány ezer lábat vágnak le ebben az országban csak mert nincs elég érsebész aki kezelje őket (a foci fontosabb...), vagy ez is csak akkor érdekelne ha a te lábadról lenne szó, mások lábára szarsz vagy szocizol egyet kedvenc önfelmentő hárítómechanizmusoddal?"

kurva nagy gáz hogy sorozatban nem mersz válaszolni semmire csak a személyemet próbálod lejértani :)) annyira nagy beismerése annak hogy nem tudsz válaszolni... :))

pamut 2016.04.11. 02:00:08

@tralalala:
á, szóval ott tartasz, hogy hazudsz valamit arról hogy én mit mondanék, és annak alapján ítélkezel :DD

hát, látod ez az aljasság egy újabb fokozata :))
(most gyorsan kezdd el hogy én milyen csúnyákat írok, de persze az előzményt, a saját saradat megint felejtsd el megemlíteni hozzá ;)

amúgy nekem van saját véleményem is, ami nem az amit te már előre belehazudsz a számba: volt 1-2 helyen, némi morgás jobbról is. ez tény. de közfelháborodás? :D a jobboldalon? :DDD hazudgálj másnak gyermekem ;)

tralalala 2016.04.11. 02:02:41

@pamut: elmondtam, miért nem válaszolok: fölösleges. Téged nem az érdekel, hogy mit válaszolok, hanem az, hogy valami ürüggyel kiönthesd a gyűlöletedet.

Ez a személyeskedésen való sírás meg teljesen hihetetlen :D Vagy húsz hozzászóláson keresztül engedted meg magadnak a legdurvább jelzőket, aljas csicska, fideszes geci, stb, most meg sírdogálsz, hogy azt mondom rád, hogy "vitára képtelen".

Igazából már unlak ám kicsit, meg lassan mennék aludni. Persze majd jól bebeszéled magadnak, hogy "elmenekült a gyáva fideszes geci", de valójában unalmasnak tartom ezt a... hát nem is tudom mit. Értemetlen párbeszédet.

pamut 2016.04.11. 02:04:18

@tralalala:
ja, amúgy te, vérfideszes, miért vagy ilyen érzékeny arra, amikor az aljasságodra azt mondják hogy aljas vagy? :DD

Tudod csak azért nem értem, mert a pártod 20+ éve tolja a gyűlöletet, aminek nem csak Bayer a szimbóluma, de maga Orbán is. vagy ez is olyan mint az adósság, meg a lopás, hogy csak akkor zavar ha nem a fideszé? :DD

ja, tényleg erre sem válaszoltál korábban... már olyan hosszú a listád hogy csak na.... csupa hiány, hiány, hiány, semmire sem tudsz/mersz válaszolni... pedig hogy is volt Lázárral, Rogánnal, és ha az ő adóssághegyeik nem zavartak, akkor a szoci adósság miért is fáj?

látod, látod, mennyi mindenre nem tudsz te válaszolni :) sebaj kezdj megint a személyemmel foglalkozni, azzal elhiteted magaddal hogy érdemi választ adsz ;)

tralalala 2016.04.11. 02:04:46

@pamut:
"a fideszesek nem háborogtak, ők nem szokta a fideszlopásokon sem, és most sem zavarta őket."

!=

"volt 1-2 helyen, némi morgás jobbról is."

Ha úgyis programozni akarsz tanulni, akkor nyilván kitalálod, hogy ez mit jelent :D

pamut 2016.04.11. 02:09:23

@tralalala:
"elmondtam, miért nem válaszolok: fölösleges."
én meg elmondtam hogy ez nem igaz. válaszoltál te többször is érdemben korábban, csak azóta kamuzol mióta már nem tudsz válaszolni. és csak hajtogatod ezt a béna, átlátszó kifogást, ez már bocsesz, de tényleg szánalmas :(

nem tudsz válaszolni. ez van. és ezt te is tudod, de - szokásod szerint - valszeg magadnak is gyáva vagy beismerni.

"most meg sírdogálsz, hogy azt mondom rád, hogy "vitára képtelen"."
nem sírdogálok, röhögök az átlátszó gyáva meneküléseden :) Ugyan idézd már tőlem mégis azt a sírdogálást :D

szedd már össze magad bazdmeg! Ahelyett hogy a dedós átlátszó szar kifogásoddal takaróznál, adj végre egy érdemi választ! nem igaz hogy ennyire gyáva vagy basszus!

tralalala 2016.04.11. 02:10:09

@pamut:

De mondom, ez így teljesen értelmetlen. Mást sem csinálsz, csak rámömleszted a fidesz minden sarát.

Egy fideszes sem ért egyet a fideszes mutyikkal, gyakorlatilag szerintem a fideszesek 80%-a a "kisebbik rossz" alapon szavaz a fideszre. Ezt is hiába mondom, mert ez meg szerinted önfelmentés és relativizálás, szerintem meg reális helyzetértékelés.

Gyakorlatilag az összes ilyen problémád visszavezethető erre az értékítéleti különbségre. De nyilván téged nem ennek a problémának a megoldása izgat, csak hogy legyen egy jó ürügyed dühöngeni.

pamut 2016.04.11. 02:12:09

@tralalala:
KÖZFELHÁBORODÁS-ról volt szó nyuszifül.

Már komolyan oda süllyedsz megint hogy próbálod kiforgatni a vita valódi előzményét?

Volt a jobboldalon közfelháborodás vagy sem? NEM VOLT.

tralalala 2016.04.11. 02:14:01

@pamut: "válaszoltál te többször is érdemben korábban"

És volt értelme? Most őszintén, jutottunk valahova?

A faszt. Ment tovább a verkli, hogy deafidesz, deakorrupció, deafertőzés, dealázár, detehülyevagy, aljasfideszes, csicskageci.

Mit gondolsz, mi vagyok én, válaszolgatógép? Nulla tisztelettel, nulla toleranciával, maximálsi ellenségességgel állsz hozzá mindenhez, ami neked nem szimpatikus.

És mindemellett nulla alternatíva. Semmit sem mondasz arról, hogy akkor ki csinálja, kire szavazzunk, miért jobb az, itt most azt csinálta volna, amott meg amazt. Csak a fideszfika fideszfikával.

Őszintén, szerinted ez értelmes? Szerintem olyan kibaszott nagy butaság, amit csinálsz. Én meg sajna reagálok. De má nem sokáig.

tralalala 2016.04.11. 02:16:08

@pamut: "a fideszesek nem háborogtak", írtad, ami nem igaz, mert de, háborogtak.

Az, hogy szerinted nem eléggé, az egy érdekes adalék (nagyon :D), de nem írtál igazat. Ennyi.

És most mi lesz? Semmi. Egy ennyire egyszerű példán sem tudod belátni, hogy tévedtél. Akkor ennél nagyságrendekkel bonyolultabb témákon hogyan jutnánk valaha dűlőre?

pamut 2016.04.11. 02:20:29

@tralalala:
"Mást sem csinálsz, csak rámömleszted a fidesz minden sarát."
:DDDD
ha én rád zúdítanám a fideszmaffia összes sarát, betelne az internet. nincs annyi hely, idő és kéz amivel gépelnem kéne. ez csak pár kósza példa volt a rengetegből....

"Egy fideszes sem ért egyet a fideszes mutyikkal"
ja, mert te "tudod". :D szerintem te ne akarj másokat képviselni mert nem képviselsz te senkit magadon kívül. én semmi jelét nem látom anak hogy a fideszesek a "kisebbik rossz" alapján (ami amúgy önhazugság, mindegy) választanák a fideszt, ellenkezőleg hatalmas nagy az Orbán-imádat, sőt kultusz, és ilyen szomorú írást hogy "kisebb rossz", na ilyet meg egészen ritkán látok, most te is csak 3 óra után jössz elő ezzel. ne hazudj kérlek se nekem, se magadnak, szó sincs arról hogy a fideszesek ne szeretnék rajongva a fideszt.

amúgy ha érdemben beismernék maguknak a fideszmaffia húzásait, azok valós mélységében - és ez rád is vonatkozik - akkor már rég meglincseltétek volna a kormányt. ezek töredékéért már ment az MTV felgyújtása amikor a szocik voltak hatalmon. szóval a reakcióitok látványos hiánya, az üvöltő hallgatásotok a bizonyíték rá hogy nincs nálatok semmilyen érdemi önkritika.

ja, érveltem a relativizálásaid ellen is, azokra se fogsz reagálni ugye? :))

tralalala 2016.04.11. 02:26:14

@pamut: "szerintem te ne akarj másokat képviselni mert nem képviselsz te senkit magadon kívül."
...
Már megint tök logikátlan vagy, ugyanis ha senkit nem képviselek, akkor ugyan hogyan korholhatsz engem pl. Bayer szavaiért, amit tettél néhány hozzászólással ezelőtt? Hiszen akkor őt sem képviselem.

"és ilyen szomorú írást hogy "kisebb rossz", na ilyet meg egészen ritkán látok"

Annyira ritkán, hogy két órája is leírtam, akkor meg azon kattogtál, hogy "ez relativizálás, a bűnözők csinálják ezt, kognitív disszoancia".

Annyi logikátlan ökörséget hordasz össze, hogy az borzalmas.

pamut 2016.04.11. 02:31:58

@tralalala:
"És volt értelme? Most őszintén, jutottunk valahova?"
Igen, az első válaszaidnak volt némi értelme, mert legalább tovább lendítette a vitát. Ez a viták normális rendje, el kell jutni a különbségek gyökeréig. El is jutottunk, na akkor hátráltál meg és jöttél a személyeskedéssel, meg a a"hagyjuk"-kal, meg a többivel... Hamar kipukkadt a lufid, csak addig voltál úgy-ahogy legalább részben korrekt vitapartner, amíg abban a hiszemben voltál hogy van ellenérved, de amint ezeket gyorsan szétszedtem hirtelen minden bajod lett. Most is ahelyett hogy ezredjére ugyanazt a szar kifogást leírnád, már 20x reagálhattál volna érdemben...

"Mit gondolsz, mi vagyok én, válaszolgatógép?"
Még neked áll feljebb bazdmeg? :DDD Kurva sokat írtam, hosszú alapos, példákkal és tényekkel teli komemteket, amiket sorozatban levegőnek néztél, és még igazi fideszes aljas cinizmussal röhögve a képembe is vágtad hogy kár erőlködnöm mert úgyis levegőnek nézel. nem sül le a képedről a bőr? vagy egy fideszes nem is érti ezt a kérdést ugye?

"Nulla tisztelettel"
:DD
Idézzek párat tőled miket vágtál hozzám? :D Most meg játszod az érzékeny hercegnőt? :DD Szálka-gerenda, ugye-ugye? Ezt a képmutatást bazmdeg, hogy nem szakad rád a plafon :D
Ja és a tisztelet nem jár, hanem ki kéne érdemeli! ébresztő, nem a középkorban vagy, majd ha bátran és értelmes válaszolsz kapsz elismerést! azt kapsz amit érdemelsz, szóval nyugodtan keresd a hibát önmagadban és a gyáva, kettős mércéjű, menekülős-személyeskedő válaszaidban...

"Semmit sem mondasz arról, hogy akkor ki csinálja, kire szavazzunk"
HAZUDSZ bazmdeg, leírtam hogy MIND jobb.
Egy, kettő: aki itt nem válaszol AZ TE VAGY bazdmeg csak a most már hisztérikussá váló személyeskedésbe és döbbenetesen kétszínű, kettő mércéjű terelésbe menekülsz.... ennyire fáj amiket írtam? ennyire rohamot kapsz attól hogy nem tudsz válaszolni?

pamut 2016.04.11. 02:34:46

@tralalala:
A TELJES mondatot idézd te hazug!

EZT ÍRTAM:
"sőt még közfelháborodás sem volt.... az ellenzék, az igen háborgott, ahogy már ezerszer, de a fideszesek nem háborogtak"

Miért hazudsz? Miért ragadsz ki egy mondatrészt az egészből, a kontextusból?

Oké, akkor tudod mi jön ugye? Súgok: A bocsánatkérésed.

És ha ezzel megvagyunk, lehet ismét arról lamentálni hogy nem volt semmiféle közfelháborodás.....

pamut 2016.04.11. 02:39:19

@tralalala:
"Már megint tök logikátlan vagy, ugyanis ha senkit nem képviselek, akkor ugyan hogyan korholhatsz engem pl. Bayer szavaiért, amit tettél néhány hozzászólással ezelőtt? Hiszen akkor őt sem képviselem."

Ez komoly? :D Ez még hozzád képest is kurva gyenge :D Most komolyan azt akarod alázzalak meg a nyilvánvaló válasszal ami 40-es IQ felett egyértelmű, vagy inkább szép csendben kifarolsz ebből a gyermekded érvelésből és ebből a megalázó helyzetből amibe magadat hoztad?

"Annyira ritkán, hogy két órája is leírtam"
:DDD
te önmagadra hivatkozol miközben az egész jobboldali tábor az alanya az állításnak? :DDD Te hány millió embernek képzeled magad? :DDD

"ez relativizálás, a bűnözők csinálják ezt, kognitív disszoancia"
Köszi hogy idéztél, kurva jól írtam, nem is csodálom hogy nem tudsz rá válaszolni. mondjuk nem csak ezt válaszoltam, hanem tényekkel is cáfoltam az önhazugságodat, de persze arra sem mertél reagálni....

tralalala 2016.04.11. 02:40:36

@pamut: "Igen, az első válaszaidnak volt némi értelme, mert legalább tovább lendítette a vitát"

Nem lendített semmit sehová. Egyre jobban kinyílt a szád, egyre több fröcsögés jött ki belőle. Az nem vita, hogy mindent hozzávágsz valakihez, és mindig más témába kapsz bele.

"Kurva sokat írtam, hosszú alapos, példákkal és tényekkel teli komemteket"
Érdekes, én fröcsögő vádbeszédnek láttam őket, előre leosztott szerepekkel :D

"Ja és a tisztelet nem jár, hanem ki kéne érdemeli!"

Ez egy szar kifogás. Egyszerűen dúvadként berontasz, mindenki egyből aljas geci orbáncsicska, aztán meg "ja hát me a tiszteletet ki keee érdemelni" :D

"HAZUDSZ bazmdeg, leírtam hogy MIND jobb. "
Ok, de MIND az tök gyakran egymás ellentétei.

Te pl. inkább oroszpárti vagy (Jobbik), vagy inkább NATO párti (ballib)?
Te inkább magasabb újraelosztást szeretnél (bal) vagy alacsonyabb adókat (lib)?
Jók a családi adókedvezmények (Jobbik) vagy anakronisztikus hülyeségek (lib)?
Stb.
Ilyen nincs, hogy BÁRMELYIK jobb, mert ezek elég gyakran egymás ellentétei. Ezek csak a buta kis fejedben egyformák.

tralalala 2016.04.11. 02:43:39

@pamut: És mondom megint:
azt írtad, hogy fideszes oldalon nem volt háborgás.

Miközben volt.

Tehát nem írtál igazat.

De nem látod be.

Mert ez egy ostoba, értelmetlen párbeszéd.

tralalala 2016.04.11. 02:45:32

@pamut: "Annyira ritkán, hogy két órája is leírtam"

Azt írtad, hogy ritkán látsz ilyen besimerést, hogy a fidesz a kisebbik rossz, és hogy nekem is 3 órába telt leírni.

Ami nem igaz mert leírtam már többször is, korábban, még reagáltál is rá.

Tehát nem igaz, hogy 3 órámba telt leírni. Nagyon hamar elismertem, hogy a fidesznek vannak hibái, csak a jelöltek közül még mindig őt tartom a jobbnak.

Tehát nem írtál igazat.

De ezt sem fogod elismerni.

Mert ez egy értelmetlen párbeszéd.

tralalala 2016.04.11. 02:47:39

@pamut: Hogy kit kéviselek: nyilván akit te aktuálisan akarsz. Ha a fideszből valaki tesz valami geciséget, akkor én őt képviselem, tehát tök jogos engem lebaszni érte, mint a pengősmalacot.

Ha bármit mondanék, ami a fideszesekre jellemző, egyből figyelmeztetsz: nem képviselek én senkit.

Ez logikátlanság.

Persze ezt sem fogod elismerni.

Mert ez egy értelmetlen párbeszéd.

tralalala 2016.04.11. 02:56:24

Na jó nem várok tovább. Amúgy is álmos vagyok. Ezt az értelmetlen párbeszédet befejezem. Készülj 2018-ra, én drukkolok, hogy BÁRMELYIK ellenzéki párt nyerjen, és felvirágozzon az ország :D

pamut 2016.04.11. 03:01:20

@tralalala:
Dehogynem lendítette, és ezt tudod te is. Megmondom én mi a te bajod, a te ménkű nagy bajod, ami kihozta belőled a hisztérikát: hogy nem tudsz válaszolni. Sőt, a te nézőpontodból félelmetesen gyorsan eljutottunk a gyenge ellenérveidtől odaáig hogy elfogyott a tudományod, erre reagálsz ilyen dühösen. Évek óta közösséget vállalsz mindenféle kamu ostoba, felszínes szar önhazugságra alapozva a fidesz minden mocskával, aztán jön valaki, akinek alig 1-2 óra kell és lám kiderült hogy légvárra építettél mindent. hát naná hogy most ki vagy bukva, nem kicsit, és kapkodsz fűhöz fához meg izomból rám akarod kenni annak a felelősségét hogy te nem válaszolsz. ismerve az önhazugsági képességeid, magaddal már el is hitetted hogy az én hibám hogy te nem válaszolsz... ahogy a fidesz hibái tulajdonképpen oké, mert az mszp, úgy a te terelésed is oké, mert pamut.

""Kurva sokat írtam, hosszú alapos, példákkal és tényekkel teli komemteket"
Érdekes, én fröcsögő vádbeszédnek láttam őket, előre leosztott szerepekkel :D"
hahahahe, nyííííhahha, de kurva jó vicc volt!!! hahahaha!
ja, nem is.
idézzek párat amikre nem válaszoltál? vagy minek, hisz úgyse fogsz megint?

""Ja és a tisztelet nem jár, hanem ki kéne érdemeli!"
Ez egy szar kifogás."
Nem kifogás, hanem tény. Bevallom a vita közepe felé már volt egy pillanat amikor azt hittem hogy talán te kivétel vagy, talán veled van esélye vitatkozni. Még bocsánatot is kértél az egyik baromságodért, persze nem magadtól, de mindegy, ne akarjunk sokat, bevallom azon is meglepődtem, a fideszesektől azt szoktam meg hogy gátlástalanul hazudoznak és akkor is csak röhögnek maikor kérdem hogy idézzék azt amit rám kentek. szóval volt 1-2 reménykeltő villanásod, na de aztán pont elérkeztünk azokhoz a részekhez amikre már nem válaszoltál, csak tereltél, vagy rosszabb.

figyelem: most már vagy egy ÓRÁJA azon görcsölsz hogy velem mi van, stb, ezekről már egy csomó kommentet írtál, csak hogy érdemben ne kelljen válaszolnod. ez is erről szól, ennek már semmi köze a politikai részhez. döbbenetes energiát tolsz bele abba hogy személyeskedésbe fullaszd a vitát (édes istenem hogy mindig ez a fideszes menekülés... mintha klónok lennétek de komolyan...), illetve hogy rám told a felelősséget a saját menekülésedért. ennek az energiának a töredékéből is már rég megírtad volna az érdemi válaszokat, ha lennének. de nincsenek. ez erről szól, bár te sose fogod magadnak beismerni. nem mellesleg te aztán nem egy olyan alak vagy aki, ha van valami érve amiről azt hiszi hogy igaz, ne vágnád hozzám boldogan. meg se tudnád állni.
nincs semmid.

"Ok, de MIND az tök gyakran egymás ellentétei."
És akkor most hazudtál vagy sem amikor azzal rágalmaztál hogy nem adtam választ erre a kérdésedre?

"Te pl. inkább oroszpárti vagy (Jobbik), vagy inkább NATO párti (ballib)? "
bazdm,eg ez komoly? Órák óta terelsz, megtagadod a választ, ott van függőben vagy 3-4 hosszú kommentem és ezek után VAN KÉPES még tőlem kérdezni bazdmeg??? Talán előbb VÁLASZOLJ te tisztességgel, korrektül, ahogy kell, aztán várj el tőlem bármilyen választ! Tudod ezt hívják tisztességnek!

ja és te kis szelekítven idéző, NE hagyd ki azt amire nem tudsz válaszolni (ismét, sokadjára):
"idézzek párat tőled miket vágtál hozzám? :D Most meg játszod az érzékeny hercegnőt? :DD Szálka-gerenda, ugye-ugye? Ezt a képmutatást bazmdeg, hogy nem szakad rád a plafon :D "

pamut 2016.04.11. 03:05:51

@tralalala:
KÖZfelháborodást írtam, ISMÉT idézem a saját mondatom egészét, amiből hazug-sunyi módon kiragadtál egy részletet:

"sőt még közfelháborodás sem volt.... az ellenzék, az igen háborgott, ahogy már ezerszer, de a fideszesek nem háborogtak"

Tehát mint látható a mondta 3. szavából: KÖZfelháborodást írtam.

Az, hogy már a tényt akkor is letagadod, amikor bizonyítékkal cáfollak, az igen szomorú szegénységi bizonyítványt állít ki rólad.

nem mellesleg a mondandóm eredeti értelmének, a szóhasználat eredeti kontextusának is csak akkor, abban az értelemben lett volna logikája, ha közfelháborodásról írok, pár elszigetelt esetet említeni abban a kontextusban nem lett volna sem indokolt, sem értelmes, mert nem támasztotta volna alá a mondandómat. szóval duplán is tény hogy kiforgattál, bár ez semmi ahhoz képest hogy most meg már a bizonyítékot is levegőnek nézed...
és még te akarsz magadnak tiszteletet? :) te... ?

pamut 2016.04.11. 03:11:39

@tralalala:
"Azt írtad, hogy ritkán látsz ilyen besimerést, hogy a fidesz a kisebbik rossz, és hogy nekem is 3 órába telt leírni.
Ami nem igaz mert leírtam már többször is, korábban, még reagáltál is rá."

Te most tényleg ennyire hülye vagy, vagy csak megjátszod magad? te akárhányszor ismered be te attól még CSAK EGY ember vagy bazdmeg! egy kezem meg tudom számolni hány ember ismert el velem szemben ilyen logikát! azt hiszed hogy ha te többször akkor az már többnek számít? vagytok vagy másfél millióan bazdmeg, ha majd a fideszes megszólalóknak legalább a huszada vagy akár csak harmincada beismeri bazdmeg hogy a kisebbik szar alapján választ, akkor majd talán érzékelhető lesz hogy van ilyen is. pár kósza ember nem képviseli még a fideszesek ötvenedét sem.

"Tehát nem igaz, hogy 3 órámba telt leírni."
Azt nem erre írtam nyuszifül. Még csak nem is abban a kommentben amire most reagáltál....

"Tehát nem írtál igazat."
tehát megint hazugsággal rágalmazol :)

pamut 2016.04.11. 03:17:45

@tralalala:
"Hogy kit kéviselek: nyilván akit te aktuálisan akarsz. Ha a fideszből valaki tesz valami geciséget, akkor én őt képviselem, tehát tök jogos engem lebaszni érte, mint a pengősmalacot."

Ne hazudj már megint bazdmeg, ez komoly, hogy a tereléses gyáva menekülős órád után most meg hazugságos órát tartasz? SOHA nem írtam hogy képviselnéd a fideszeseket, nem mellesleg neked volt egy olyan kommented (idézzem?) amiben te önként írtál úgy mintha képviselnéd őket, ezt röhögtem ki, teljes joggal, ugyanis kurvára nem képviseled őket.
ellenben azt írtam, hogy a fideszt mint pártot, és a fideszes "jellemet" (most had ne kezdjem a sok fideszes aljasságot sorolni, amikkel te is próbálkoztál itt ma este...) részint képviseled, részint le se tudnád tagadni... te álltál a fidesz mellé, te vállalsz a fideszmaffiával közösséget, szóval totálisan jogosan kérem rajtad számon azt amivel közösséget vállasz, és amit állandóan védesz mindenféle kamu érvekkel meg tereléssekkel, meg relativizálásokkal. de ettől még a fidesz szavazóit nem képviseled bazdmeg, komolyan nem tudsz különbséget tenni e kettő között vagy csak teszed a hülyét?

pamut 2016.04.11. 03:25:35

@tralalala:
A "szegénységi bizonyítvány" kifejezéssel tudom értékelni azt a nagyon szomorú és hamis komment-sorozatot mait itt összehoztál ma éjjel. Az eleje még szódával elment. Persze nem értettem egyet akkor sem, de a vita alapját jelentő tisztességhez, hogy érdemi felvetésre érdemi választ próbálja adni, ehhez akkor még tartottad magad.

Ahogy az várható volt, ehhez addig tartottad magad amíg ki nem fogytál a válaszokból. Aztán minden energiádat a terelésre, félrebeszélésre, és persze vádaskodásba, olcsó hazugságokba ölted hogy te tulajdonképpen miért is nem válaszolsz. Tipikus fideszes reflex, avagy a vereség fideszes módja. Hány ilyet láttam már, édes istenem, de hányat... :)

Tudod nem akkor dől el hogy valaki milyen ember, amikor még azt hiszi van válasza. Nem. Akkor dől el, amikor kifogyott a válaszokból. Te megmérettettél, és könnyűnek találtattál.

Felmerült bennem hogy újra bemásolom azt a 3-4 témát amiktől elmenekültél, de tudom, inkább blabláznál örökkön örökké, de úgyse válaszolnál, és közben még be is magyaráznád magadnak hogy milyen jó hogy nem válaszolsz meg igazból az én hibám hogy te nem válaszolsz... tudod leélheted az életed úgy is hogy hazudsz magadnak, meg úgy is hogy gerincet növesztesz magadnak. a te döntésed.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.04.11. 05:56:26

Lassan zuhan a nyugat, ez a folyamat megállíthatatlan. Illetve a nyugat igyekszik a világ fokozottabb kiszákmányolásával megállítani, de nem megy már. A népek felébredtek.

Avocado Diaboli 2016.04.11. 06:01:18

@tralalala: Ez a pamut egy hibbant frocsogo luzer, a sikertelen eleteert mindig valaki mas a felelos. Nem kell szobaallni vele.

Behajtó70 2016.04.11. 06:36:28

A sok ballib bérkommentelő "menekülök orbánisztánból" kezdetű fizetett hirdetésére: ha 2010-ben gyurcsányi győzött volna, akkor a brit/német keresetek nem lennének ennyivel magasabbak, mint a magyar fizetésk?

Ilyen ostobák vagytok, na.

AreYouScorpio 2016.04.11. 07:06:38

@Behajtó70: pont h nem csak a fizetés a lényeg .. ilyen ostobák sokan, beleértve a kormányt is, h ezt nem veszik észre..

AreYouScorpio 2016.04.11. 07:07:45

@BircaHang Média: jaja, az a rothadó kapitalizmus :D:D mint már elmúlt néhány évtizedben elhangzott sokszr :D

2Bálint 2016.04.11. 07:33:14

@Sith Lord: teljes munkaidóben, minimálbérért dolgozva kb 1000 fontot lehet keresni. Ne kamuyy, hogy egyedül fizeted a 800-at!

monddazigazatmar 2016.04.11. 08:09:21

@Punxsutawney Mormota:
Ha már hazuidsz, legalább olyat, amit nem lehet 2 perc alatt cáfolni. Tessék, itt a beszéd.

"Szóval mindezt felejtsük el és egy pillanatra fogadjuk el azt, hogy csak ennyire vagyunk képesek. Hogy egy képesség nélküli, alkalmatlan, tehetségtelen néppé lettünk az elmúlt néhány évtizedben. Csak én erre azt mondom, hölgyeim és uraim, hogy így viszont nem érdemes élni. Tehát, hogyha így gondoljuk, akor menjünk le a pincébe, keressünk egy jó erős kötelet, meg egy viszonyleg erős gerendát és szöget, és kössük fel magunkat! Csak én azt szeretném kérni azoktól, akik ezt próbálják önökkel elhitetni, évek óta ezt próbálják súlykolni az önök fejébe, hogy legalább járjanak elő jó példával. És ha ők már mind végeztek, akkor mi meg mégiscsak gondolkodjunk el azon, hátha nélkülük többre mennénk.
A baloldali ellenzék tevékenységéről 2002. március 23-án Békéscsabán. Az öngyilkosságra való felszólítás Kövér László egyik elhíresült mondata lett, amelynek átértelmezését kampány célokra felhasználta az MSZP, majd e változatot felkapta a sajtó. Ennek valószínűleg szerepe volt a párt egy hónappal későbbi választási vereségében is."
Olvass, értelmezz

Punxsutawney Mormota 2016.04.11. 08:17:34

@monddazigazatmar:

Ha már hazudsz, akkor használj más forrást, éhbér pincsi!

A probléma az, hogy a Nyugat nevű lapnak megvan az felvétele az eredeti beszédről.

Na, menj és szopd le habonyárpit!

aleb19 2016.04.11. 09:10:54

jo kis ertelmetlen vita alakult ki a szelsosegesek kozott darabszamban a libsik gyoztek mert tobben tobbet hazudtak

a posztban emlitett sotet valosag igaz angliaban 11.7 millio haztartas kap segelyt a 21 milliobol
London szinte elhetetlen evi kb50000 font keresettol van nullan egy csalad es ez az angol fizetesek szintjen is sok

hogy kinek eri meg megis angliaban dolgozni?
a valasz meglepo sokaknak csak le kell menni kutyaba es tomegszallason lakni es egyugyu meloval is felre lehet tenni kis penzecsket

a masik reteg akinek megeri az az angolul beszelo kompatibilis diplomasok retege

kozepszeru atlagos eletet elok jobb ha elkerulik angliat mert csak tengodni fognak

tralalala 2016.04.11. 11:11:38

@pamut: "Persze nem értettem egyet akkor sem, de a vita alapját jelentő tisztességhez, hogy érdemi felvetésre érdemi választ próbálja adni, ehhez akkor még tartottad magad."

Nem, az elején még tök udvarias és visszafogott voltam, mikor meg láttam, hogy egyre jobban bedühödsz, nulla gesztust teszel, semmifajta egyetértésre meg megértésre nem törekedsz, akkor rájöttem, hogy tök fölösleges.

Bocs de asszem itt ment el a kedvem:

Te: Nem is mondtam, hogy diktátor az orbán.
Én: Hoppá, tévedtem, valóban nem mondtad.
Te: Jó, elismerted, hogy tévedtél, bár szerintem hazudtál. De kérj bocsánatot is.
Én: (húbazz... na jó megnézem, mit csinál ilyenkor) Bocsánatot kérek.
Te: Jó, bocsánatot kértél, de nem eléggé és nem időben.

Na elmész te a picsába, hülyegyerek :D Ez szerinted párbeszéd?

Ez, meg a folyamatos személyeskedésed, meg az, hogy amint egy témára írok valamit, akkor nem azt kezdjük boncolgani hanem előrántasz három másikat, ezek teljesen nyilvánvalóvá teszik, hogy nem vitázni akarsz, csak üvölteni. Az meg úgy szórakoztató valameddig, de ebbe munkát már nyilván nem fogok tenni.

Az meg, hogy nyilvánvaló tévedéseket nem ismersz el, hanem nekiállsz kimagyarázni, az meg szintén komolytalan. Azt írtad, hogy fideszes oldalon nem volt felháborodás, miközben volt. Aztán abba kapaszkodsz, hogy nem volt KÖZfelháborodás, de egyrészt nem is ezt írtad, másrészt ez egy gumicsont, mert úgy definiálod a közfelháborodást, ahogy akarod, tehát bármire rámondhatod, hogy volt vagy nem volt.

Nem akarom már végigvenni a hülyeségeidet, de kb. az összes ilyen.

Figyi, volt egyszer, egyetlen egyszer, bármiben, hogy elismerted a másiknak, hogy igaza van?

Ha ilyen egyszer sem történt, akkor mi a valószínűbb:
1. mindig neked van igazad
2. képtelen vagy belátni, hogy a másiknak van igaza?

tralalala 2016.04.11. 11:14:40

@Avocado Diaboli: Eeegen, ismerem, de gondoltam most megkísérlem, mi lesz, ha tök higgadt és udvarias leszek.

Mi lett volna, semmi, ugyanaz :D Bedühödik mint egy harcipincsi, még jó hogy nem tud megharapni a monitoron keresztül :D

N. Barbie 2016.04.11. 11:45:15

@tralalala: nee, te meg mindig ezzel a gyurcsanyista bohoccal vesztegeted az idot? :D Kb. annyi ertelme van, mint egy hozongo orangutant meggyozni valamirol.
Lasd amit en irtam neki.
Hetek ota nyomja ezt a korhazi fertozeses temat. Erre irom neki, hogy ugy adja elo, mintha kb. minden korhazi fertozott/halalozas a fidesz miatt lenne.
Erre jon ilyen szanalmas kibuvoval, hogy idezzem, hogy hol irta pontosan ezt, es ha nem megy akkor hazudok.
Mert az, hogy szamtalan (szerinte) fideszesnek irta, hogy felelosnek erzi-e magat tobb szaz korhazi fertozesbe (allitolag) belehalt ember miatt (az allitolagos tobb szazbol), az nem ugyanezt jelenti, aaaa, dehogy. :DD
na ennyi ertelme van "vitazni" ezzel a futobolonddal. :DD

pamut 2016.04.11. 12:12:38

@tralalala:
Szomorú látni, hogy előbb-utóbb még azok az orbánisták is a teljesen nyílt hazudozásnál kötnek ki, akik egyébként nem azzal kezdik.

Lássuk a mostani hazugságod:
"Te: Jó, bocsánatot kértél, de nem eléggé és nem időben."

Oké, lásuk azt a kommentem, idézem:
""bocsánatot kérek."
Oké.
"Nem gondoltam, hogy ez szükséges"
Látod, ez a baj. Sok más mellett. "

Sóval, hol is van ebben az hogy "de nem eléggé és nem időben"?? Nincs sehol. Szépen leokéztam, ennyit érdemel az aki képes beismerni a hibáját és még bocsánatot is kér, így korrekt. És megjegyeztem - amiben teljesen igazam volt és most is tartom - hogy kár hogy ezt kérni kellett. Tudod a bocsánatkérés sok más fontos dologhoz hasonlóan akkor az igazi, ha őszintén, belülről, önként fakad, ez jelzi hogy igazi belső megbánáson alapul.
De nem is a lényeg, hanem hogy ilyet hazudtál a számba: "de nem eléggé és nem időben".

Most erre mit reagáljak bazdmeg? Pl. ezt?:
"Na elmész te a picsába, hülyegyerek :D Ez szerinted párbeszéd?"

Vagy mondjam azt hogy kérj bocsánatot az újabb hazugságodért? Tudod azt minél többször ismétlik annál komolytalanabb...

És tudod az is ANNYIRA jellemző, hogy ezt a régi és a vita tárgyához semmilyen módon nem kapcsolód kommentet emelted ki, forgattad ki és a belehazudott szöveg alapján állsz neki hülyézni.
Valami érdemi válasz a vitához? ááá, dehogy.
Valami érdemi válasz a khm, "módszereidre", amiket szintén kiveséztem fentebb? ááá, dehogy. Első és egyetlen dolgod volt a személyeskedésbe oltott hazudozás, mintegy sűrítve a tegnap éjjeli inkorrekt szemétségeid, és persze távolról kerülve az érdemi vitát, amire nincs válaszod.

Na lássuk az újabb hazugságod:
"Aztán abba kapaszkodsz, hogy nem volt KÖZfelháborodás, de egyrészt nem is ezt írtad"
DE, ezt írtam. Ki is másoltam neked, ott van. Hogy lehet annyira aljas, annyira romlott, hogy a már cáfolt hazugságoddal újra előjössz? Hogy? De komolyan? Van szemed. Tudsz olvasni. Ott a kimásolt mondatom. Látod. És MÉGIS bazdmeg, mégis belehazudod hogy nem az van odaírva ami oda van írva bazdmeg. ÉS: még azt is elmagyaráztam, hogy a hazudott verziódnak nem is lenne értelme az álláspontom logikájában, mert pár elszigetelt eset nem jellemezné az egész jobboldalt, azt nem is lenne-lett volna értelme felhoznom. Ha tehát véletlenül elírtam volna (DE NEM), még akkor is érthető lett volna a mondandóm logikájából hogy mire gondolom, már akkor is kifejezett rosszindulat, aljasság kellett volna a kiforgatásához, és a mániákus rugózáson... de nem bazdmeg még el se írtam, egy két soros mondat elején, már a 3. szóban tisztáztam hogy KÖZfelháborodásról írok, csak a mondat végén már csak a rövidebb verzióját írtam, mivel mondta eleje után már egyértelmű volt mire gondolok, na meg nem tételeztem fel annyi aljasságot rólad hogy egy ilyen szalmaszálba is belekapaszkodsz, felfújod, kiforgatod, elhazudod, és még akkor is sulykolod miután már cáfoltalak is... istenem bazdmeg mi ez? mi ez a szégyentelen ámokfutás? mi ez ez a nyílt hazudozás, kiforgatás? és még te követelesz magadnak tiszteletet? előbb növessz magadnak gerincet, meg a korrektség minimumát, aztán majd jelentkezhetsz.

"úgy definiálod a közfelháborodást, ahogy akarod"
:DDD
Na most találd már ki hogy a jobboldalon érezhető jele volt bármiféle általános felháborodásnak :DDD azt a kurva istenit :DDD

És most egy fogadás: most sem fogsz érdemben válaszolni... csak csócsálod tovább a szart....

pamut 2016.04.11. 12:15:40

@N. Barbie:
Szia Barbika!!!

Veled ott hagytuk abba hogy 1:35-kor azzal rágalmaztál meg, hogy, idézem: "Azt nem, csak, hogy majdnem mind"

Akkor kértem hogy idézd hol írtam ilyet, de persze kussoltál. Jó hírem van, még van esélyed bebizonyítani hogy nem hazudtál! Tessék, itt a lehetőség, kérlek idézd hol írtam ilyet, vagy akár csak írd meg annak a kommetemnek a pontos idejét, hogy visszakereshessem!
Hajrá Barbi, mutasd meg hogy nem hazudtál!

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.04.11. 12:40:06

@pamut: "ezeket a kis GDP-növekedéseket sem amik most vannak, mert ezeket KIZÁRÓLAG az EU segélyeknek köszönhetjük"

Meg annak a pár autógyárnak.

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.04.11. 12:52:26

@BircaHang Média:

Hofi (1985):

"Te haver, figyelj! A-a, azt mondja, hogy "a kapitalizmus haldoklik". Képzeld el!

Lázár elvtárs kint volt Japánba, tárgyalni...nem kell jajgatni, visszajött.

A TV is adta, te kis láthattad: a vonat...210 km/h sebességgel ment. Meg jött is. Naponta többször. És nem csak a lejtőn...amerre mi megyünk, arra is, tudod?

Na most azt nem értem, hogy ilyen sebesség mellett, hogy lehet látni, hogy mi haldoklik, meg mi nem??!

--------

Múltkor kinn voltam Svájban. Be akartam váltani forintot...

Még mindig rajtam röhögnek! :D

Azt mondja a pénztároscsaj, figyelj: "ez számzűrzavar.... Mondja, mi ez, matrica? Akkor meg mér nem ragad"?!
--------

Haldoklik, haldoklik a tetves kapitalizmus.

De azért nagy flancok vagyunk ám mi is, Te:

Egy haldoklótól kölcsönkérni...

whale 2016.04.11. 13:16:36

@tralalala: Lehet, hogy nevetséges, de így volt. Konkrétan emléxem, - lehet, hogy te akkor még a csattogós lepkét tologattad- hogy 2002-ben kezdte a patkánykodást az alcsuti geciramszesz, a kokárdás hisztivel. Azóta nem hordok kokárdát, nehogy a végén azt higgye valami magadfajta fideszbarom, hogy egy követ fújunk. Illetve idéntől megy a kockás kokárda.:)))
Az megvan, hogy Petőfiék valszeg széttépték volna az alcsuti gecit?:D

whale 2016.04.11. 13:18:12

@BircaHang Média: Sajnos QRVA SOK! Hofi ma aktuálisabb, mint 30 éve VALAHA...

tralalala 2016.04.11. 13:31:28

@N. Barbie:

www.origo.hu/itthon/20160411-rogan-antal-kormanyules-bejelentes-miniszterelnoki-kabinetiroda.html

Jéé, mégse fog kitartani a kormány a boltzárvatartás mellett, pedig még tizenkét órája is ezt mondta ez a pamutember :)

Persze ezt is majd megmagyarázza valahogy, hogy jó de nemisúgy nemisazért.

@whale: "hogy 2002-ben kezdte a patkánykodást az alcsuti geciramszesz,"

De én már a 89-es fasisztázásra is emlékszem :) Meg hogy az Antall kormány majd bevezeti a kijárási tilalmat, meg beveti a hadsereget.

Bocs de ez hülyeség. Ráfogni, hogy jaj de az orbán miatt gyűlölködik most pl. ez a pamut ember is, ez hiteltelen.

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.04.11. 13:41:34

@BircaHang Média: Rólad, putyinista aknamunkás nem tételezek föl annyi észt, hogy felfogd a belinkelt kabarészöveg értelmét, felismerd a mondanivalóddal való párhuzamot.

De ettől még a párhuzam megvan, és a tisztánlátás kedvéért részemről idekívánkozott.

VT Man 2016.04.11. 13:48:08

@Holle anyó:
"Éljen a szabad piac! Kivéve, amikor nem..."

Haha, hat igen, neha anglia szocialista-kommunistanak tunik.

Itt nincs egykulcsos ado, progressziv van, ami jo is meg nem is.

Nem jo, mert minel tobbet keresnel, annal tobbet elvesznek.
"Te csak ne legyel tul gazdag a munkabol" jeligere.

A legszegenyebbeket tamogatjak, iszonyu sok a benefit (segely), talan tul sok is, a "gazdagoktol" meg elvesznek. Az igazi gazdagok meg emiatt csalnak, offshore-oznak. Tehat ezt se oldja meg rendesen az ado.

Az otthoni 15% SZJA egy nagyon jo otlet, bar sajnos mellette ott van a rengeteg TB, ami miatt kb. az angol felso adokulcsot fizeti mindenki.

VT Man 2016.04.11. 13:50:11

@aleb19:
"London szinte elhetetlen evi kb50000 font keresettol van nullan egy csalad es ez az angol fizetesek szintjen is sok"

Ha-ha-ha.

Egy hazaspar, pl. ket irodai munkas (vagy tanar, stb) kap minimum kb. 23-25 ezret fejenkent, az maris kb. 50 ezer. Minusz adok!

Jo, hat ket minimalberbol nem veszel ki Londonban lakast.

pamut 2016.04.11. 14:01:52

@tralalala:

"Jéé, mégse fog kitartani a kormány a boltzárvatartás mellett, pedig még tizenkét órája is ezt mondta ez a pamutember :)"

Hol mondtam én ilyet, "tizenkét órája"?

Megtennéd hogy ezúttal nem sunnyognál, lapítanál hanem bizonyítanád a hazugságod?

(Mellesleg szép kis fideszes bukta ez az egész boltzáras történet)

2016.04.11. 14:05:57

Hehehe.... a sok balfasz jobbos és balos elvakult egész éjjel tépte a száját, most meg kiderül, hogy nem lesz vasárnapi boltzár :-)

pamut 2016.04.11. 14:08:04

@tralalala:
Ismerve téged nem fogsz válaszolni erre a hazugságodra sem ("Jéé, mégse fog kitartani a kormány a boltzárvatartás mellett, pedig még tizenkét órája is ezt mondta ez a pamutember :)" )

Sebaj, kikerestem én mit is írtam erről. Én NAHÁT, pont az ellenkezőjét!
00:42-kor írtam, fentebb meg lehet nézni, de idézem is:

"Hát, hogy te a stílusoddal éljek: kurvára nem meggyőző a béna érvelésed, mert attól még hogy egy bürokratikusan nehezebb, macerásabb úton is el tudta volna kaszálni (és még el is fogja) a népszavazást, az még egy csöppet sem zárja ki hogy nem választotta a kényelmesebb megoldást, egy fél perces telefonhívást Kubatovnak."

És akkor kiemelem ebből pontosan a hazugságodat cáfoló részt: "el tudta volna kaszálni (és még el is fogja) a népszavazást".

Nos, 12 órán belül igazam lett.
De ez téged nem zavart meg abban hogy az ellenkezőjét hazudd.

Nem, nem kell bocsánatot kérned, már annyit hazudoztál hogy már hiteltelen lenne....

whale 2016.04.11. 14:54:33

@tralalala: Háppedig ő kezdte a szardobálást. Rögtön miután fordított a liberális köpönyegén. Az megvan hogy 2002-ig!!! ő volt a Liberális Internacionálé alelnöke?:DDDD Takonygerincű gecipatkány...

aleb19 2016.04.11. 14:55:15

@VT Man:
Ha-ha-ha.

Egy hazaspar, pl. ket irodai munkas (vagy tanar, stb) kap minimum kb. 23-25 ezret fejenkent, az maris kb. 50 ezer. Minusz adok!"

igen jo a peldad, a tanari kezdofizetes 22K ...ebbol mindenki vilagosan lathatja , hogy a tobbsegnek allami segely nelkul London elhetetlen

a hazaspar peldanal maradva abba is gondoljbele, hogy az anya kiesik gyerekszulesenkent egyket evre

whale 2016.04.11. 14:56:37

@BircaHang Média: Most is a rothadó nyugattól kérünk kölcsön.:) És természetesen megint mi vagyunk a legokosabb, legfaszább gyerekek és mindenki más hülye. Ezt nyomatta a komcsi propaganda is a 80-as években, emléxel? Akkor is ugyanolyan nevetséges hazugság volt, mint most...

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.04.11. 15:10:10

@whale:

Kitől kellene kölcsön kérni? Nem attól, akinek több a pénze?

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.04.11. 15:11:15

@whale:

A kommunista szöveg csak abban a részben volt hazugság, hogy a marxista gazdaság hatékonyabb. Ami azt az állítást illeti, hogy a nyugat jóléte kizsákmányolásból ered, ez igaz állítás volt.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.04.11. 15:12:33

@whale:

Aki véleményt változtat, az gerinctelen?

Azaz pl. Horn, Gyurcsány, stb. patkányok voltak?

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.04.11. 15:13:53

@pamut:

A ballibák üvöltenek, mert csúnyán bukták a vasárnapi zárást.

whale 2016.04.11. 15:33:36

@BircaHang Média: Miben is változtattak véleményt, agysérült birka?:))

whale 2016.04.11. 15:35:48

@BircaHang Média: Nyilván.:) Bizonyára ezért lesznek már ezen a hétvégén nyitva a boltok, mert bukták.:DDD Még csak véletlenül sem azért, mert a führer -aki két napja még arról ugatérozott, hogy KITERJESZTIIK a vasárnapi boltzárat- kicsit befosikált a biztos bukó népszavazástól.DDD

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.04.11. 15:38:27

@whale:

Most ez komolyan kérdezed?

Halálakor vagy miniszterelnökként Horn kommunista volt? Vagy a 80-es években liberális volt? Vagy talán ez a két eszme ugyanaz szerinted?

Ugyanez Gyurcsánnyal kapcsolatban.

whale 2016.04.11. 15:38:43

@BircaHang Média: Mert az államkapitalizmus (cucilizmus)-amit az alcsuti Ramszesz tervez újra bevezetni- nem abból élt, mi? Csak sokkal szarabbul! Miért tetszik ez neked, vén komcsi?:)

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.04.11. 15:41:24

@whale:

A Fidesz visszahátrált egy jó, kőkemény baloldali intézkedéstől - ha ezt nézed, vesztett a Fidesz valóban.

De a propagandaháborút megnyerte kőkeményen.

Én egyébként a Fidesz helyében nem így léptem volna, szerintem többet nyerhettek volna bátrabb hozzáállással. De ez a lényegen nem változtat: a Fidesz a kisebb kockázatot választotta és nyert. Ha engem hallgattam volna meg, nagyobb kockázat, de nagyobb nyereség lett volna az eredmény.

whale 2016.04.11. 15:41:32

@BircaHang Média: Horn Gyula sosem volt liberális, miről hablatyolsz? Igazi tőrölmetszett komcsi volt, mint te vagy a csuti geci. Fletóról nem tudjuk mi volt, mert mire kiderült volna, vége lett a KISZ-nek.:) Még az is lehet, hogy liberális volt világ életében.:)

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.04.11. 15:41:59

@whale:

Államkapitalizmus? Az biztosan nincs.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.04.11. 15:43:15

@whale:

Horn már a 80-as évek végén se volt komcsi. Előbb lett reformkomcsi, majd szocdem, aztán liberális,

Oké, hagyjuk Gyurcsányt, valóban nem tudható ez az ő esetében.

whale 2016.04.11. 15:43:57

@BircaHang Média: De. Csak közbe szánalmas leszel, ha azt bégeted, hogy ők a hülyék éls te vagy a faszgyerek, ahogy ezt a törpe csinálja már 6 éve. Persze az agyhalott bircák beszopják.:))

whale 2016.04.11. 15:45:50

@BircaHang Média: De már dolgozik rajta a führered.:)) Tudod, minden ami Nemzeti-vel kezdődik, annak a része. És a kisgömböcnek MINDEN kell! Úgy, mint a régi szép időkben, emlékszel, elvtárs?:DDD

whale 2016.04.11. 15:47:21

@BircaHang Média: Horn. Liberális. Ez a nap vicce, bazmeg. A te fejedben lötyögő káposztalé eléggé megzavarosodott az elmúlt 2X évben...:DDD

whale 2016.04.11. 15:51:55

@BircaHang Média: Milyen kőkemény baloldali intézkedés, te nyomi?:)
Egy béna népszavazást próbáltak csak indítani, de a törpediktátornak már ezt sem vette be a gyomra. Igazi demokrata, aki hallgat népe szavára..)))
Először erőszakkal próbálta megakadályoztatni, majd amikor ez nem jött össze, mert a Kúriát még nem sikerült teljesen kiherélni, inkább gyorsan beelőzött és visszavonulót fújt, hogy a bircáknak ne tűnjön fel a bukó. Handő Tündike gondolom szőnyegszélen lesz mostanában..)))

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.04.11. 15:56:04

@whale:

Nyugaton a baloldal a munkavállalók védelméért harcol, ennek része a hétvégi munkavégzés erős korlátozása.

kisQtya 2016.04.11. 15:57:18

Én meg önfenntartó tanyát építettem, nem fizetek lakbért se, meg rezsit se, nem veszek kaját se és 55 évesen visszavonultam, nem járok dolgozni, kivárom a kis nyugdíjat, addig is jól érzem magam.

N. Barbie 2016.04.11. 15:58:18

@pamut:

Ok, tehat akkor tagadod, hogy hetek ota, szamtalan szerinted fideszesnek azt mantrazod, hogy szazak halnak meg korhazi fertozesekben a fidesz miatt, mert nem ad penzt pl. fertotlenitore.

Olyan, kis eszt is igenylo mellekszalakkal, mint a vilagon mindenhol novekvo rezisztencia a sok antibiotikum miatt vagy hogy mas orszagokkal nincs osszevetve a korhazi fertozesek szama, hogy tudjuk, megis mennyivel lenne MOn tobb, nem foglalkozol. Csak mantrazod, hogy nem szegyenli-e magat a fideszes, mert a partja es miatta hlnak meg szazaval emberek a korhazi fertozesek miatt.
Tehat tagadod, hogy ilyeneket irnal, ami, barhogy is probalsz terelni, szo szerinti idezetet kovetelni, azt jelenti, hogy ugy allitod be, mintha az ilyen esetek donto tobbsege a fidesz miatt lenne?
Nem kell a rizsa, igen vagy nem.
Ha nem tagadod, maris bizonyitast nyer, hogy hazudtal, kodositettel, mismasoltal.
Ha tagadod, akkor, habar mindketten tudjuk, hogy hazudsz, keresek par ezt igazolo bofogesed a sok szaz kommented kozul. Remek lesz atnezni oket feleslegesen, mikor ugyis tudjuk, hogy irtal ilyeneket.
De hogy tetje is legyen: ha talalok ilyet, akkor elismered, hogy hazudtal, es soha tobbet nem gyulolkodsz egyik blogon se.
Gy.k. soha tobbet nem irsz sehova. Hmm? All az alku?

Aztan amig keresem, mert biztos vagyok benne, hogy magadtol nem ismered el a hazugsagot, addig esetleg visszaterhetnenk oda, ahol mar szamtalanszor megfutamodtal, bekussoltal, tereltel: megpedig amikor bizonyitani kellett volna tolem vett idezetekkel, hogy en miert is vagyok fideszes, mikor vedtem en valaha is fideszes mutyit/lopast stb.

Hogy egy "klasszikust" idezzek, kicsit atirva:
"gyerünk gyurcsanyista csak egyszer bazdmeg CSAK EGYSZER ne terelj, ne fuss, ne hazudj, csak egyetlen egyszer bazdmeg bizonyítsál végre csak egyet a rágalmaid közül!!!"

Kivancsian varom. :DD Ja, hogy fair legyen, termeszetesen orokre eltunok, ha csak egyetlen egyet is talalsz. ( a kulonbseg "csak" annyi, hogy en tudom, hogy nincs ilyen, keresgelhetsz egy hetig, en pedig tudom, hogy van, csak lehazudod, hatha meguszod, de ezuttal nem) :DD

Na hajra, lassuk maradt-e meg egy kis gerinc benned. :)

whale 2016.04.11. 16:07:34

@BircaHang Média: Jól értem? Lekomcsiztad a fityiszt, élén viktorral?:DDD Jó a só, ne hagyd abba!:D

N. Barbie 2016.04.15. 11:33:49

@pamut: Micsoda meglepetes, majd1 napja lapitasz, ujra megfutamodtal. :D Koszi, hogy ismet bizonyitottad, hogy ki is a hazug itt. :D

pamut 2016.04.15. 23:04:33

@N. Barbie: miről hablatyolsz te szerencsétlen? :D már tök az agyadra ment a fideszbuzulás?

N. Barbie 2016.04.16. 11:45:23

@pamut: ne terelj, nagyon szánalmas.
Segítek, erről:
N. Barbie 2016.04.11. 15:58:18

5. napja lapítasz, nem azért, nem csodálkozom. :DD

pamut 2016.04.17. 16:49:11

@N. Barbie:
ja hogy te még tovább nyomtad a bugit és még odabasztál egy kommentet a végére... de milyen szar kommentet :DD

Oké, szedjük szét a szar, hazug kommented, ha annyira rázod a pofonfát, ha annyira le akarsz égni, ám legyen:

1. Ismét: Te azzal rágalmaztál meg engem, hogy: "Azt nem, csak, hogy majdnem mind"
Ismét: hol írtam ilyet?:

2. "akkor tagadod"
nyuszifül :)) Ha te ilyen falusi alkeszeket is lealázóan primitív módon akarod kiforgatni a szavaim, akkor inkább menj ki az ólba szart lapátolni :) te most komolyan azt képzeled hogy hagyom hogy kiforgasd a szavaim? Ez komoly? ráadásul ilyen primitíven? Ennyire hülye vagy? hol nőttél fel te szerencsétlen barom ahol ez működött?

3. "hogy hetek ota, szamtalan szerinted fideszesnek azt mantrazod, hogy szazak halnak meg korhazi fertozesekben a fidesz miatt, mert nem ad penzt pl. fertotlenitore."
mi az hogy számtalan? :D Miért nem ezermilliárd? hány éves vagy hülyegyerek ezzel a stílussal?
van hogy egy hétig nem is kommentelek, akkor írok amikor épp kedvem szottyan egyáltalán blogot olvasni. Igen, írtam párszor ehhez HASONLÓT, de nem ezt. Az TÉNY hogy a fidesz nem ad elég pénz fertőtlenítőre, illetve nyilván nem külön adnak mindenre ami kell, hanem egy keretet adnak, amiből kell venni minden mást is, és lehet válogatni hogy akkor gumikesztyűt vegyenek vagy kötszert vagy fertőtlenítőt, és IGEN, ez a pénz KEVÉS, nem jut elég fertőtlenítőre (sem).

És IGEN, emiatt emberek halnak meg! És IGEN, ez a fidesz felelőssége!!! Ez évente TÖBB SZÁZ ember. A kiforgatásod itt az hogy a te megfogalmazásodban én minden egyes ilyen halált a fideszre kenek, ami nem igaz, de hogy több százzal többen halnak mint mint amennyi megmenthető lenne az biztos. És ezt nem én találtam ki, ezek közismert adatok.

4. "Olyan, kis eszt is igenylo mellekszalakkal, mint a vilagon mindenhol novekvo rezisztencia"

bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla.........

Nálunk nem ez a gond, hanem hogy nincs elég pénz az egészségügyre. És az sem igaz amit sugallasz, hogy ezek a fertőzések ne lehetnének megállíthatóak. DE IGEN. Az Angoloknál az elmúlt években radikálisan csökkent az ilyen fertőzésekben meghaltak száma, és - most figyelj! - már ki tűzték célul hogy ezt a számot levigyék nullára! Na látod ez egy, a saját polgáraiért felelősséget vállaló kormány hozzáállása, nem olyan mint a magyar amelyik a saját állampolgárait leszarja, elárulja, csak hogy több pénzt tudjon kiszívni az egészségügyből és ellophassa vagy stadionra költhesse.

5. "Csak mantrazod, hogy nem szegyenli-e magat a fideszes, mert a partja es miatta hlnak meg szazaval emberek a korhazi fertozesek miatt."
SZOKJ HOZZÁ! Jó hogy eszembe juittattad, fogom a jövő héten is megkérdezni! és tényleg hogy nem sül le a fideszesek POFÁJÁRÓL A BŐR?
Ha a te anyád halna meg így, akkor is a fideszt védenéd? Komolyan kérdem, mert kinézem belőled hogy IGEN.

6. "Tehat tagadod, hogy ilyeneket irnal"
:DDDDDDD
Pistike!
Korábban gyere ki a disznóólból ha ki akarod forgatni a szavaim, te kis féreg! :DDD Bár olyan korán úgyse bírsz kijönni hogy ilyen mínuszos IQ-jú bénázással elérj bármit is :D Nagyon szarul nyomod a hazudozást, lejáratást, nem mondta még a gazdád? :D

7. "De hogy tetje is legyen: ha talalok ilyet, akkor elismered, hogy hazudtal, es soha tobbet nem gyulolkodsz egyik blogon se.
Gy.k. soha tobbet nem irsz sehova. Hmm? All az alku?"
:DDDDDDDD
Idefigyelj te hugyagyú, karaktergyilkolni akaró, rágalamzó barom :D Az álláspontom az, amit itt is most leírtam. Ha az agyaddal nem bírod felfogni az a te bajod. Ad kettő, inkább neked kéne a szégyentelen szar fideszes kommentjeid miatt elhallgatnod örökre, de persze te élvezed a hazudozás, kiforgatást, neked ez az életed :D Ad három, adok én neked egy ajánlatot: ha hiteles forrással alátámasztom hogy (legalább) több százzal több ember hal meg évente Magyarországon kórházi fertőzésekben mint amennyi megmenthető lenne, akkor soha többet nem hazudsz, nem forgatsz ki, nem gyűlölködsz egyik blogon se, azaz soha többé nem írsz sehova. Hmm? Áll az alku?

N. Barbie 2016.04.18. 11:49:10

@pamut: 2 oldal szanalmas mentegetozes, magyarazkodas, a szokasos stilusba. Mondtam mar te szrencsetlen, a szemelyeskedes meg az utszeli taho stilus lehet bejon a faluvegi kocsmai ivocimboraidnal, ertelmes embereknel viszont nem. :D

Lenyeg a lenyeg, a kihivas elol megfutamodtal. Ugy meglepodtem. :DD

Sikitva rohogtem a magyarazkodasodon a korhazi fertozeses temaban. Eloadod, hogy mit mondtam en, letagadod, hogy te olyat nem is, aztan leirod megegyszer amivel en "vadoltalak". :DD
Pont errol beszeltem en is te szellemi nyomorek. Azt mondod az allitolag evi tobb szaz korhazi fertozesbe belehaltbol, bizony tobb szaz a fidesz hibaja. Tehat a z allitolagos tobb szazbol tobb szaz. Akkor ez nem azt jelenti veletlenul, amt en is mondtam, hogy mind, vagy majdnem mindert a fideszt hibaztatod? Dehogynem. De azert lehazudod, hogy te ilyet nem is, meg "idezzem" erre kb. ujra leirod azt amit en mondtam, meg keresnem se kell. :DD

A tobbibol csak szemezgetek, nincs idom meg kedvem se egy beszari magyarazobajnokkal foglalkozni.

"Nálunk nem ez a gond, hanem hogy nincs elég pénz az egészségügyre. És az sem igaz amit sugallasz, hogy ezek a fertőzések ne lehetnének megállíthatóak. DE IGEN. Az Angoloknál az elmúlt években radikálisan csökkent az ilyen fertőzésekben meghaltak száma, és - most figyelj! - már ki tűzték célul hogy ezt a számot levigyék nullára!"

Konkretan: HAZUDSZ
Mult heten olvastam az Evening Standard-ben egy cikket arrol, hogy evek ota komoly problema a NOVEKVO korhazi fertozesek/halalozasok szama Angliaban, ezert akcioterv kidolgozasara kertek valami neves szakertot, aki talan meg iden meg is csinalja. Ha gondolod megkeresem neked a cikket es kuldom a linket.
Ez a kulonbseg te bohoc, en forrast tudok adni ahhoz, amit mondok, te meg szanalmasan probalsz tenykent eladni minden hulyeseget, csak hogy valamivel igazold a lazalmaid. De cafolj meg, varom a forrast a te valtozatodra.
Ja, a vilagon mindenhol novekvo rezisztencia a sok antibiotikum hasznalat miatt ned blablabla.
De erdekes, ez a szakerto azt mondta, hogy a jelenleg kezdetleges fazisban levo kutatasokra, amik az ilyen ellenallo virusok/bakteriumok megallitasara probalnak kifejleszteni hatekony gyogyszert, na ezeket tamogassa az angol allam, meg az elmaradott tersegekben levo korhazakat, ahol nincs penz az ilyen fertozottek kezelesere, de ott mutalodnak a korokozok es terjednek el a vilagban. Egy szot sem mondott rola a szakerto, hogy minden sarkon legyen kezfertotlenito.
na ennyit a demagog hazugsagaidrol.

Na, miutan szepen lealaztalak ebben a temaban, remelem mostmar befejezed a hazudozast.

Hmmm, tehat amikor en azt mondom, hogy ha bizonyitom, hogy hazudsz, akkor eltunsz orokre, azt kimagyarazod (sot, ismet leirod ugyanazt, amit igazabol nekem bizonyitani kene, hogy meg keresnem se kelljen) de azert en menjek bele a tiedbe. Micsoda fair play. :D Ja, csak pamut, mar megint tul sokat varok el.

De legyen, varom a hiteles forrast arra, hogy:
MO-n mennyi korhazi fertozes/halalozas van. Hogyan nott/csokkent az utobbi evekben (legyen am benne a kis komcsi haverjaid ideje is! :D). Majd ha ez megvan, akkor nemzetkozi osszehasonlitast is kerek, amibol vilagosan lathato, hogy a magyar adat hogy viszonyul mas orszagokehoz, hogy valoban sokkal tobb-e mondjuk a 100e lakosra juto eset MO-n, mint mashol, vagy nem.
Ha ez megvan, es az adatok teged igazolnak, mar el is tuntem.
Hajra, hajra. :D

N. Barbie 2016.04.24. 14:15:34

@pamut: 1 hete várom a hiteles forrásaid, de semmi, micsoda meglepetés, megint megfutamodtál. Köszi, hogy a hallgatásoddal is bizonyított, hogy ki is a megrögzött hazudozó. :) Itt volt a lehetőség bizonyítani, de csak megint bekussoltál füled farkad behúzva.Így jár aki össze-vissza hazudozik, azt' mikor bizonyítani kéne akkor marad a személyeskedés vagy a hallgatás. :DD
süti beállítások módosítása