Szoftverhiba miatt nem szálltak fel az EasyJet gépei Gatwickről pénteken, és bár ez a probléma megoldódott, a következő 10 napban számos járatuk várhatóan nem indul el más, technikai jellegű probléma miatt. A légitársaság elnézést kért az utasoktól, és elmondta, hogy a megbízható szolgáltatási színvonal érdekében döntöttek a járattörlésekről. Egyelőre nincs információ arról, hogyan kártalanítják azokat, akik már megvették a jegyüket.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.